Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Renault gebruikt vooral "de nieuwe media" en radio voor hun reclame. De inspanningen nu zijn al aanmerkelijk hoger dan ik bij vorige versies kon vaststellen. Ik denk dat ze het toch goed doen met de beperkte middelen die ze hebben. ZOE is geen volume-model, dus het reclame budget zal beperkt zijn en er zal creatief mee omgesprongen moeten worden.Dat er bij Renault nog steeds mensen bezig zijn met de ZOE die er de ballen verstand van hebben is verrassend maar een feit. Er zijn er die er zeker verstand van en geloof in hebben maar die zijn er (heel) weinig en die hebben het lastig. Als je er geen verstand van hebt, dan kun je er nog wel interesse in hebben zou je zeggen, ook omdat het een product van je werkgever is, maar ik herken twee kampen binnen Renault en die werken niet altijd lekker samen.
Over de vraag of € 3.500,00 de kosten dekt zijn de meningen verdeeld, maar liever verkopen ze natuurlijk nieuwe ZOE's. Het feit dat het omwisselen gewoon open als een optie wordt genoemd is al voorbeeldig, maar je zult er zeker geen reclame voor tegenkomen vermoed ik.
Die 100 liefhebbers in Duitsland geeft me te denken hoe snel ik zelf die nieuwe batterij er in krijg. Kooplieden als we zijn zullen we hier niet onze interesse kenbaar maken in een lijst en daarmee onze kaarten op tafel gooien. Beter nog even moeilijk doen over de ombouwkosten of een goede inruilprijs afdwingen......

Het nieuwe feit dat je 22kW niet mag vergelijken met 41kW, maar eerder met 36kW geeft weer ruimte voor het drukken van die € 3.500