Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Beste Gerbrand. Jammer dat dit gebeurt maar kan een keer gebeuren, ik snap je schrik wel natuurlijk. Geef Renault en ABD de kans het op te lossen (wie weet nieuwe koppeling en/of bak) en je kunt weer verder. Het vertrouwen in je Kadjar kun je dan weer behouden. succes!Kadjar, een auto zonder problemen
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 mei 2025 12:14
- Actief als: particulier
Re: Kadjar, een auto zonder problemen
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003
Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991
Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- lid
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 27 feb 2025 20:53
Tja als ze over een software update beginnen bij iets wat mechanisch vanuit de versnellingsbak komt zou ik ook het idee krijgen dat ABD niet echt kundig is... Tevens het toepassen van andere olie klinkt meer als een lapmiddel dan een daadwerkelijke oplossing. Mijn ervaring is dat de bak vanzelf vastloopt of je drukgroep/koppeling het gaat begeven. Je hebt dan uiteraard geluk dat je een nieuwe auto rijd met 2 jaar garantie. Heb je overigens een handbak of automaat?
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 22 mei 2017 21:47
- Contacteer:
Renault Kadjar Extase 130PK Benzine EDC 7-traps automaat Gris Titanium KPN
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Laatste bezoek: 23 jan 2017 22:01
heb een kadjar tce 130 intens
en rij nu al 5 maanden probleemloos
enige minpunt vind ik de zogenaamde inklapspiegels die jezelf nog met knopje moet inklappen
en soms als je al eindje weg bent ineens opmerkt dat ze nog ingeklapt zijn
en rij nu al 5 maanden probleemloos
enige minpunt vind ik de zogenaamde inklapspiegels die jezelf nog met knopje moet inklappen
en soms als je al eindje weg bent ineens opmerkt dat ze nog ingeklapt zijn
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 4
- Laatste bezoek: 30 dec 2021 22:43
Ik heb ineens dat mijn actieradius op 9990 km blijft staan. Na verloop van tijd is hij gezakt naar 4990 km. Erg vreemd. Als hij echt zoveel km op een tank kan rijden is het natuurlijk prima
Binnenkort maar even langs de dealer.
Verder blijf ik het irritant vinden dat je een hendeltje moet omhalen voor de tankklep. Er geen lichtje is in het handschoenenkastje. Er geen Carminat navigatie in zit. Hij geen geluid maakt bij flitspalen.

Verder blijf ik het irritant vinden dat je een hendeltje moet omhalen voor de tankklep. Er geen lichtje is in het handschoenenkastje. Er geen Carminat navigatie in zit. Hij geen geluid maakt bij flitspalen.
Megane Estate 1.2 TCe 130 PK GT-Line (2018)
Hide post links |
-
- Lid
- Posts in topic: 3
- Laatste bezoek: 14 sep 2024 13:43
Misschien af en toe wel een Kadjar met problemen, maar een goede dealer scheelt een stuk
Gisterochtend bij een poging tot starten allerlei meldingen en piepjes, maar geen vertrouwd geluid van een startmotor.
Dealer gebeld. Meteen terplaatse om een defecte accu te constateren (24000 km). Even doorstarten, naar de dealer, nieuwe accu en "goede feestdagen". Een tevreden Kadjar-rijder dus nog steeds.
Gisterochtend bij een poging tot starten allerlei meldingen en piepjes, maar geen vertrouwd geluid van een startmotor.
Dealer gebeld. Meteen terplaatse om een defecte accu te constateren (24000 km). Even doorstarten, naar de dealer, nieuwe accu en "goede feestdagen". Een tevreden Kadjar-rijder dus nog steeds.

Dauphine, Gordini, R5, R5 TS, R5 Alpine, Alpine A310, Fuego, R9, R11, R11, R11, R21 Nevada, Laguna I, Laguna I, Laguna I, Laguna II, Laguna II GT, Laguna II, Nissan Qashqai, Kadjar TCe 130 Bose en Clio TCe 90 S&S Authentique
Hide post links |
-
- Lid
Ze hebben het probleem opgelost. Ik kan weer zien hoeveel km ik op mn benzinetank kan rijden. Ze hebben de software er vanaf gehaald en er weer opnieuw opgezet.Kadjar-renault schreef:Ik heb ineens dat mijn actieradius op 9990 km blijft staan. Na verloop van tijd is hij gezakt naar 4990 km. Erg vreemd. Als hij echt zoveel km op een tank kan rijden is het natuurlijk primaBinnenkort maar even langs de dealer.
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Laatste bezoek: 04 aug 2017 18:20
Ik rij sinds Juli 2016 een Kadjar Energy dCi 110 EDC Bose met alle opties:
Pack Lumière (PKPLD1)
Pack Technology (PK91L1)
Pack Winter (PKHE01)
Speciale metaallak ’Blanc Nacré’ (QPA$MVS)
Bekleding rundleder antraciet (CUIR01)
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel (SGAV07)
Inklapbare trekhaak
In de tussentijd ben ik naar Italië op vakantie geweest en het is een fantastische auto, hij rijd heerlijk, enorm goed zicht, goede stoelen.... maar....
De GPS positie fixeren duurt soms 15 minuten. De dealer en zelfs Renault NL zelf hebben de mogelijkheid gehad om dit probleem op te lossen maar zijn daar niet in geslaagd. Eind februari komt een nieuwe Talisman Initiale Paris en de dealer neemt, in samenwerking met Renault, deze Kadjar weer in.
Ik ben blij voor iedereen die een Kadjar rijdt en daar voolop van kan genieten, voor iedereen die problemen heeft met de GPS, "you are not alone"...
Pack Lumière (PKPLD1)
Pack Technology (PK91L1)
Pack Winter (PKHE01)
Speciale metaallak ’Blanc Nacré’ (QPA$MVS)
Bekleding rundleder antraciet (CUIR01)
Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel (SGAV07)
Inklapbare trekhaak
In de tussentijd ben ik naar Italië op vakantie geweest en het is een fantastische auto, hij rijd heerlijk, enorm goed zicht, goede stoelen.... maar....
De GPS positie fixeren duurt soms 15 minuten. De dealer en zelfs Renault NL zelf hebben de mogelijkheid gehad om dit probleem op te lossen maar zijn daar niet in geslaagd. Eind februari komt een nieuwe Talisman Initiale Paris en de dealer neemt, in samenwerking met Renault, deze Kadjar weer in.
Ik ben blij voor iedereen die een Kadjar rijdt en daar voolop van kan genieten, voor iedereen die problemen heeft met de GPS, "you are not alone"...
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Laatste bezoek: 28 mar 2017 00:14
Captur-002 schreef:Wij rijden nu nog in een Captur HH, geen problemen mee gehad is nu 13 maanden oud en we krijgen in mei een Kadjar intens Tce 130
Ik ben heel benieuwd of de kadjar bevalt na het rijden van een captur.
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Laatste bezoek: 17 feb 2017 11:15
Ik rijd nu sinds 3 weken een Kadjar intens Beige Dune. Ik ben zeer tevreden en mijn gezinsleden ook.
Hide post links |
-
- repeating visitor
- Laatste bezoek: 07 jun 2019 17:30
Perfecte wagen! Ook prima als caravan trekker!

Kadjar 1.2 intens zwart 2016
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Laatste bezoek: 15 aug 2017 08:52
CasR schreef:Zeer tevreden over de Kadjar, stil, soepel, prima wegligging. Mijn enige probleem is dat mijn Samsung S6 niet wil koppelen aan R-Link2. Als dat is verholpen ben ik echt 100% tevreden.
Met de aanschaf van onze Kadjar (occasion) hadden wij hetzelfde probleem (Samsung S6 wilde niet koppelen aan R-Link2) wat onze dealer heeft verholpen middels een R-Link2 software upgrade - Met de nieuwste versie werkt alles prima.
Mvg Howard
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 27 apr 2020 14:14
- Contacteer:
Kan je aangeven welke versie je nu in gebruik heb.h.vdlindt schreef:CasR schreef:R-Link2 software upgrade - Met de nieuwste versie werkt alles prima.
Mvg Howard

Renault Kadjar TCe 160 EDC GPF Black Edition 2020 | Kadjar Intens 130 TCe 2017| Scénic II 1.6 16V 2008 | Scénic II 1.5dCi 2007 | Scénic II 1.9dCi 2003 | Scénic 1.9dCi 2001 | Megane 1.6RN 1997 | Volvo 460 1997 | VW Golf 1.9d 1994 | R 19TD 1991 | R 4GTL 1989
Hide post links |
-
- Lid
- Laatste bezoek: 20 feb 2020 19:38
Ik heb mijn Kadjar nu ong drie weken, ben er mee naar Zuid Spanje gereden en hij bevalt me echt goed. Het enige wat ik slecht vind is de wijze van kaartupdates. Overall ben ik een echte 'fan' geworden.
Kadjar Energy TCe 130 Bose voorzien van Pack Winter en Pack Technology
Hide post links |
-
- Lid
Mijn R-link hebben ze 2 weken geleden geupdate.
Mede nav de mail die ik van RN kreeg dat de dealer de update moet uitvoeren.
Ik heb nu versie: 2.2.17.803
Nav heeft 9.12.80.642...
Kan overigens nergens terugvinden wat de laatste versie zou moeten zijn.
Mede nav de mail die ik van RN kreeg dat de dealer de update moet uitvoeren.
Ik heb nu versie: 2.2.17.803
Nav heeft 9.12.80.642...
Kan overigens nergens terugvinden wat de laatste versie zou moeten zijn.
Hide post links |
-
- Net ingestapt
- Laatste bezoek: 07 nov 2017 17:19
Nou, dan hebben wij een maandagmorgen auto.
Huisadres wat al 14 jaar bestaat kan het navigatiesysteem niet vinden. Verkeersborden van 130 km worden regelmatig gelezen als 30km. Snelheidsborden worden tussen de 5 en 10 sekonden weergegeven, daarna vervagen ze. Ben ik dan de enige met deze problemen?
Huisadres wat al 14 jaar bestaat kan het navigatiesysteem niet vinden. Verkeersborden van 130 km worden regelmatig gelezen als 30km. Snelheidsborden worden tussen de 5 en 10 sekonden weergegeven, daarna vervagen ze. Ben ik dan de enige met deze problemen?
Hide post links |
-
- lid
- Laatste bezoek: 14 mar 2025 18:07
De snelheidsborden vervagen naar iets dat niet meer te lezen is, update brengt misschien een oplossing?
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-