Teleurstelling over mijn Kadjar

Gebruikersavatar

Dingelbert
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 jul 2013 10:52
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Dingelbert »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Blijft een heerlijke auto :D :D ondanks een paar kinderziektes, die wat mij betreft prima hersteld zijn.
Snap best als dat laatste niet het geval is (horten en stoten) dat de ergernis wint.
Dauphine, Gordini, R5, R5 TS, R5 Alpine, Alpine A310, Fuego, R9, R11, R11, R11, R21 Nevada, Laguna I, Laguna I, Laguna I, Laguna II, Laguna II GT, Laguna II, Nissan Qashqai, Kadjar TCe 130 Bose en Clio TCe 90 S&S Authentique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door rvdgaag »

Gisteren een dag (300km) met de Kadjar gereden omdat mijn auto voor onderhoud bij de dealer was. Dit ervoer ik toch wel als een tegenvaller.

Krakend dashboard, airco deed helemaal niets, kofferbak erg klein met name door die domme vakken onder de vloer. Veel afrol geluiden waardoor de auto lawaaiig is, de motor was prima stil(diesel). Het stuurgedrag was typisch japans, wil eigenlijk alleen maar rechtdoor. Enigszins hakerige versnellingsbak ondank dat de auto al 20K had gelopen. Stompzinnige handeltje om je tankafsluiter te openen. Ik had er eerlijk gezegd meer van verwacht.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Captur-002 »

Gisteren 13 mei onze Kadjar 130 TCE opgehaald, rijdt heerlijk alles werkt prima, hiervoor hadden wij een Captur, maar de Kadjar is toch een klasse beter, een te vreden Kadjar rijder.
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HBinside
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 feb 2016 13:15
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door HBinside »

vandaag weer even een Demo Kadjar diesel mee mogen nemen i.v.m. te late produktie benzine automaat.
320 km gereden deels snelweg en provinciale wegen gemiddeld 1:20 gaan we echt niet redden et de benzine uitvoering

Voor de rest een fijne auto
Erg groot nadeel dat in de navigatie geen snelheidslimiet wordt weergegeven
alleen door de camera. maar die geeft het alleen een aantal sec. aan en dan verdwijnt het weer

Ook wanneer je de bebouwde kom inrijdt krijg je dus geen signaal want er staan geen borden
bij 90 km. bord waar onderstaat bij nat wegdek steeds alarm signaal

en een heel groot nadeel vind ik dat de gps snelheid niet wordt weergegeven
ik hoop dat de nieuwe benzine automaat wel voorzien wordt van een beter systeem.
anders ben je tocht genoodzaakt :oops: om een eenvoudige tom tom er naast te leggen

of ben ik een zeur.

groet Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Captur-002 »

Hallo BHinside,

Je kunt alles in stellen bij de navigatie, dan de snelheid in het scherm te zien ook kan je er voor kiezen met geluid of zonder met een melding in het scherm van de snelheidsmeter
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HBinside
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 feb 2016 13:15
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door HBinside »

Hoi Captur-002,

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb ook het verkeersbord met bv. 50 km wel zowel op de display en ook in het navigatie scherm staan en ja ook het geluid voor de waarschuwing. maar die borden worden aangestuurd door de camera en staan niet in de software van de navigatie.
zo ook niet de gps snelheid.

groet Hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Captur-002 »

Hallo HBinside,
De Kadjar hebben wij pas twee dagen, ik zal alles is goed gaan lezen ook alle instelingen, anders ga ik het na vragen bij de dealer van het gps signaal voor de snelheid, bedankt al vast voor je reactie.
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door sup »

Hans ,nog steeds geen afleverdarum Kadjar automaat ?
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door sup »

Hans,mailde te snel las het al augustus pas,Das laat was daar een reden voor of kan het ook september worden ?
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



HBinside
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 39
Lid geworden op: 05 feb 2016 13:15
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door HBinside »

@sup,

Ja de levering kan ook augustus worden, het zij zo.
Maar dan zijn de kinderziektes er wel uit dacht ik zo :mrgreen:

groet hans

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Ben!
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 mei 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Ben! »

Sup. Wanneer heb jij de auto besteld? Ik heb 2 weken terug besteld en de verkoper heeft de leverdatum op augustus gezet. Is dat te positief? Ik heb ook een edc benzine besteld.
Renault fan. Voorheen o.a. Clio 1.2/Clio 1.2 quikshift/Megane Coupé 1.6/Megane Coupe 2.0 CVT/Megane Coupé Bose 2.0 CVT/Nissan Qasqai Connect Xtronic (spijt van )en m.i.v september 2016 Kadjar Bose TCE EDC met Pack Lumiere / Pack WInter en Pack Easy Park Assist.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Captur-002 »

Wij hebben de Kadjar nu 4 dagen, ik moet zeggen rijdt geweldig, geen last van horten en stoten van de motor, geen last van windgruis langs de buiten spiegel, ook de navigatie doet het goed, moet zeggen de motor reageerd goed op het gaspedaal Tce 130 benzine, alleen een min puntje de knopjes voor de raam bediening branden niet, slechts een knopje met de A erop brand,
Heb nu meer als 300km gereden en wij vinden het een heerlijke auto.
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Renos
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 173
Lid geworden op: 25 apr 2016 06:21
Actief als: particulier
Locatie: Vlaanderen

Re: Teleurstelling over mijn Kadjargekomen is

Bericht door Renos »

Sedert halfweg mei 2016 hier geen posts meer over teleurstellende ervaringen met de Kadjar ...
Zou het dan toch kunnen dat het allemaal in orde gekomen is en de Kadjar rijders op dit forum uiteindelijk tevreden eigenaars zijn (sic) ? 8) :fp:
Warning : maybe some messages could be sent by an old timer Lenovo T500 laptop, easily and proudly using Linux Mint 20.3 Cinnamon 64 Bit "Una" operating system.
Never heard about Linux ?
Just give it a damn try if you dare. Just right now. :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Captur-002 »

Ja tevreden Kadjar rijder.
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

ernie67
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 47
Lid geworden op: 08 jan 2016 19:01
Actief als: particulier
Locatie: Vogelenzang Noord-Holland

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door ernie67 »

Sinds kort start de r-link langzaam op.
Al een paar x gereset maar helaas.
S'ochtends moet ik eerst achteruitrijden maar dan is het systeem nog niet wakker en halverwege komt de camera in beeld.
Waarom alles ineens zo traag is?
Daarvoor werkte het prima.
In augustus zijn 1e beurt dan mag de dokter er even naar kijken.(en het spiegel geruis).

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



sup
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 182
Lid geworden op: 17 aug 2015 23:26
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door sup »

Ontevreden niet rijdt heerlijk.Maar R-link2 valt erg tegen maar das mijn mening. geen text bij radiouitzending of bij usb muziek te pas en te onpas laat ie iets zien of helemaal niks. Oude kaarten erop zou mij als leverancier schamen als ik zo iets zal uitleveren voor mijn klanten.Update komt deze week erop kan ik eindelijk weer s6 gebruiken zo als het hoort.Kortom fijne auto zit en rijdt heerlijk. Maar in deze tijd zo iets brakkerig afleveren als R-link2 zeg ik als 62e jarige dat had veel en veel beter gekund.Al meerdere malen alles opnieuw ingesteld antwoord Dealer tjsa altijd kinderziektes Renault duurt tijdje en dan heb je ergste gehad :mrgreen: :roll: :idea: :discuss:
Kadjar TCE Intens Automaat benzine ( heerlijk ). Rouge flamme. R-link 2 ( oude versie :naughty: :cry2: )

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Captur-002 »

Hallo sup,
Bij ons wekt alles perfect ook S6 maakt gelijk contact en mijn samsung S5 van de zaak wekt ook perfect net zoals de navigatie, onze auto is pas 5 weken oud ik heb de nieuwe software al in de auto dit is verteld door mijn dealer, verder ook geen last van wintgeruis rond de spiegels, in houden van de motor ook geen last van, van daar dat wij zeer te vreden zijn met onze Kadjar intens.
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

mp3
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 7
Berichten: 109
Lid geworden op: 01 nov 2014 15:22
Actief als: particulier
Locatie: belgie

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door mp3 »

Beste,
Heb een lijstje gemaakt voor eerste nazicht 3 maand.
Ook last van horten en stoten, bijvoorbeeld, je rijd 50 in 3e op cruise, dan voel je hem trekken en inhouden.
Wagen trekt naar rechts, trillingen op stuur rond 100km.
Interieur dat kraakt, vermoedelijk zetel
Raam bestuurder dat met hard geluid neervalt bij automatisch openen
Afstandsradar, blijft hekelpunt.
S7 werkt nu wel, dat is al iets.

Wat snelheidslimieten betreft, zijn enkel de limieten die gezien worden langs de weg, anders staat er geen snelheid op gps systeem ...
Kadjar bose tce titanium grijs,safety pack,parking pack,leder pack,winterpack downgrade 17’’!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

erwinthb
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 mei 2016 09:49
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door erwinthb »

Vanmorgen zag ik dat er (eindelijk) nieuwe kaarten beschikbaar zijn! Maar niet teveel vreugde want de kaarten zijn van 2015.06 :( Vanavond in ieder geval maar even installeren!
kaarten.PNG
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door zandbak »

Wel apart dat ik de update niet aangeboden krijg....
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door rvdgaag »

hij is 5.4 gb groot, als iedereen hem tegelijk aangeboden krijgt koken de servers over :-)
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Prancer
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2016 11:33
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Prancer »

Pipe schreef:Beste mensen van dit forum, wellicht hebben jullie tips.
Na 20 jaar na volle tevredenheid VW gereden te hebben, wilde ik iets anders. Het is de Kadjar Bose (diesel) geworden. Vanaf de eerste kilometers heb ik spijt als haren op mijn hoofd dat ik deze keus gemaakt hebt, en nu na 1.5 maand en bijna 7000 kilometer verder is mijn spijt alleen maar toegenomen. Hieronder een bloemlezing van mijn klachten mbt de Kadjar:
- Stoelen zitten uitermate slecht en lijken wel camping stoelen. Rugleuning te kort en te slap, zitting veel te kort, dus geen steun aan de benen. Heb nu arm, been, nek en rug klachten.
- Stuur kan te weinig naar je toe getrokken worden, en als ik het stuur wel goed heb, moet mijn stoel te ver richting dashbord dat mijn knieen klem zitten.
- Bijrijder kan zonder pijn ook niet zitten (diversen personen van collega's tot familie)
- Tijdelijke oplossing, een paar goedkope tuinkussens
- Radio DAB ontvangt bijna helemaal niks
- Geluid gaat automatisch harder en zachter, en de kwaliteit is teleurstellend voor een Bose
- Navigatie is vaak de weg kwijt
- Navigatie start zeer langzaam op, en je bent dan al ca 5 kilometer onderweg
- Beeldscherm middenconsole slaat soms helemaal vast en moet je de auto aan de kant zetten om alles te resetten (auto op slot en weer opnieuw beginnen)
- Onder het rijden te pas en te onpas elektrische storingen, en dus maar weer naar de kant om te resetten
- Dashboard kastje rammelt enorm.
- Automatten zijn nu al versleten, zitten al gaten in, en dat na 7000 kilometer. VW na 200.000 km nog niet versleten.
- Auto wordt pas na ca 20 kilometer een beetje warm, maar de kachel moet op 25gr om het een beetje behaaglijk in de auto te krijgen
- Auto is al terug geweest ivm terughaal actie, en is ook volledig up to date qua software
- Trekhaak is na 1.5 maand nog steeds niet onder de auto gezet
- Renault NL en de dealers (diversen geprobeerd) doen niks met mijn klachten.
- etc

M.a.w een zeer teleurgestelde klant.

Ik heb geconstateerd dat er verschil in de stoelen zit.
Een stoel met stoelverwarming zit harder en vlakker dan een stoel zonder stoelverwarming.
Heeft iemand hier ervaring goed mee? Of ligt het aan mij?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Prancer
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 2
Berichten: 9
Lid geworden op: 04 dec 2016 11:33
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Prancer »

Ik heb geconstateerd dat er verschil in de stoelen zit.
Een stoel met stoelverwarming zit harder en vlakker dan een stoel zonder stoelverwarming.
Heeft iemand hier ervaring goed mee? Of ligt het aan mij?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

jiepie
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 199
Lid geworden op: 07 aug 2016 20:19
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door jiepie »

Ik herken bovenvermelde klachten helemaal niet. De zetels in mijn intens vind ik prima, goede zitting, goede zijdelinksebsteun. Ook met de navigatie heb ik nog geen problemen ondervonden.Dab werkt behoorlijk, slechts eenmaal een uitval gehad.. Super tevreden van mijn karretje :D :D :D :D :D
Zijn er dingen waarover ik niet tevreden ben, ja natuurlijk.
De gordel die niet voldoende oprolt en zo wel eens tussen de deur komt zitten.
Verwarming staat op 23graden, bij mijn vorige auto's was dit altijd 21, ik vermoed dat de thermostaat een afWijking heeft.ik weet dit nu en pas mij eraan.
Maar verder , super tevreden, mij hoor je niet klagen!!!!
Fiat 850sport -Ford Capri - Mazda 818 -opel kadett - opel kadett 2 - Peugeot 307 -Ford Focus - Nissan Qashqai 1 - Nissan Qashqai 2 - Renault Kadjar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Captur-002
Lid
Lid
Posts in topic: 7
Berichten: 63
Lid geworden op: 05 okt 2014 18:53
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Captur-002 »

Wij hebben totaal geen last van al deze klachten de Kadjar is u 7 maanden en 11000 km gereden auto rijd super en vrienden kennissen die mee rijden zijn ook zeer te vreden en zeggen rijdt lekker jullie Kadjar
Onze vorige auto's Honda accort Mazda 626 coupe 2x Alfaromeo 75,33,145 2x 146 2x 147 2x Opel tigra
Fiat Punto sport FIAT bravo 2x Renault megane coupe Monaco, Nu Renault Captur Helly Hansen
Rouge flamme / Noir 120 EDC Automaat. Nu Kadjar 130 TCe Gris Titanium 19" velgen Extreme

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

McSherman
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 sep 2016 08:43
Actief als: particulier
Locatie: Gemert

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door McSherman »

@jiepie en Captur-002,

Hier ook geen noemenswaardige klachten hoor, mijn Kad is inmiddels bijna 5 maanden oud en ik heb alleen maar tevreden kilometers gehad, fijne stoelen, geen horten en stoten en ook geen problemen met de nav.
Het enige wat bij mijn voiture storend was in het begin was een krakend/rammelend klepje van het dashboard kastje, maar daar heb ik zelf afdoende maatregelen tegen getroffen....

Helemaal heppie-de-peppie met mijn Blauwe Kad!!

John.
Renault Kadjar 130Tce Intens met Pack Easy Park Assist Bleu Cosmos.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Leuk te horen dat dit goed komt... Doet me twijfelen om de scenic eventueel te vervangen. Moet nu distributieriem en zo hebben, anderzijds heb ik hier een beginnend chauffeur en om die dan direct met een nieuwe wagen te laten rijden...

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 4
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: RE: Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Thomas84 »

DHL schreef:Leuk te horen dat dit goed komt... Doet me twijfelen om de scenic eventueel te vervangen. Moet nu distributieriem en zo hebben, anderzijds heb ik hier een beginnend chauffeur en om die dan direct met een nieuwe wagen te laten rijden...
De auto is toch verzekerd? Op het moment dat ik mijn rijbewijs op mocht halen bij t gemeentehuis had mijn pa zijn auto afgetankt, moest hem thuis brengen en vervolgens zei hij; hier zijn de sleutels, veel plezier en tot vanavond Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door zandbak »

Auto doet het goed en comfortabel, ik moet enkel zeggen dat de bouwkwaliteit wel slecht is. 2e pookzak gescheurd en de metaal look strips zijn extreem gevoelig voor krassen alsmede de matten die het nog geen 20000km uithouden. Denk dat de auto operationeel gezien wel betrouwbaar is, is immers Nissan techniek.
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

M.v.H.
Lid
Lid
Posts in topic: 6
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 apr 2016 16:06
Actief als: particulier
Locatie: Oudewater

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door M.v.H. »

Snap dit tot op heden niet, mijn Kadjar ruim 3 weken oud 2500 km. en een prima auto, stoelen met verwarming-navigatie-horten&stoten-DAB perfect ( heb wel de antenne vervangen door haaienvin), ik heb hier geen last van. Prima auto 1 min puntje navigatie, zodra je te hard rijd t.o.v. max. snelheid krijg je de melding "verminder uw snelheid" dit herhaald zich continu en dat kan je niet altijd uitzetten alleen als je stil staat. Zoals Prancer zijn problemen omschrijft kan ik mij daar totaal niet in vinden. Mijn Kadjar is TOP!
Kadjar 1.2 TCE BOSE,Noir Etoile GNE, Pack Easy Park Assist, Pack Lumiere, Pack Winter, Pack Treeplank Model 2017 :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 6
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door zandbak »

Het zou ook wel zeer ernstig zijn als je matten en pookzak na 2500km al gaar zijn ;-)
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Marcello »

De kadjar is niets meer en minder dan een Nissan met daarop een Renault Loge geplakt, als je gewend bent een echte Reanult te rijden is de kadjar snel een teleurstelling. Mijn eigen dealer geeft dit achteraf grif toe. Neem een simpel voorbeeld de deuren, ramen en spiegels gaan niet automatisch dicht bij het weglopen. Klein dingetjes die zelfs al aanwezig was op mijn scenic van 2012. Maar er zit wel je zuurverdiende centjes in. Inmiddels de nieuwe scenic besteld met hulp van mijn dealer een zeer goede prijs met hem afgesproken over de inruil. Kan bijna niet wachten op de oplevering.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Geeft je dealer grif toe... nadat hij je een Kadjar verkocht. Hij deed dit dan beter voor je ene kocht :)

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Marcello »

DHL schreef:Geeft je dealer grif toe... nadat hij je een Kadjar verkocht. Hij deed dit dan beter voor je ene kocht :)

klopt, hij kende de auto ook nog niet, krijgt zeker het voordeel van de twijfel, maar na zelf er een weekend ingereden te hebben begreep hij mij direct dat de auto niet te vergelijken is met een echte Renault, als Renault rijder merk je dit, kom je van een ander merk zou het wel eens niet kunnen opvallen. maar ja nog een paar weken geduld dan rijdt ik weer een echte Renault.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

DHL
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 29
Berichten: 3184
Lid geworden op: 30 mar 2009 10:34
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door DHL »

Benieuwd hoe dit met de Koleos zal zijn. Kan er goed inkomen in je ervaring.

BMW 730 D 258 pk 2014
Renault Espace IV Celsium phase 4 - 2.0 dCi 130 sept 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Marcello
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 287
Lid geworden op: 08 okt 2016 15:08
Actief als: particulier

Re: Teleurstelling over mijn Kadjar

Bericht door Marcello »

DHL schreef:Benieuwd hoe dit met de Koleos zal zijn. Kan er goed inkomen in je ervaring.
nou ik heb jaren geleden een van de 155 verkochte Koleos gehad, te duur voor Nederland, Renault Nederland was toen gestopt met het model.
zelf vond ik hem erg duur om aan te houden, wegenbelasting, verbruik en onderhoud erg duur allemaal. zou me niets verbazen als dit model het weer niet zou redden in Nederland.
Renault Austral Iconic Esprit Alpine E-Tech Full Hybrid 200, Full options. 03-2023. Kleur Bleu Iron, Panoramisch glazen dak, Harman Kardon, Draadloze oplader, Elektrisch verwarmbare akoestische voorruit, 4control advanced, Head-up display, Matrix LED lampen, Afneembare Trekhaak.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht