Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
In mijn nieuwe renault trafic dubbel cabine met het r link systeem zit geen mogelijkheid voor fader of ruimtelijke indeling... het r link systeem is toch allen gelijk niet type afhankelijk. Het r link in een clio kan dit bijv wel
Dealer geeft aan dat dit niet kan
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Heb probleem waar van de week tegen aan liep.
Heb een Renauld Trafic van 1983.
Na aantal auto-onderdelen had bezoek dat
er geen ruitenwissers te krijgen zijn
in gewone handel. Weet iemand waar dat wel kan kopen?
Hallo, mijn Trafic 3 uit 2017 1.6 D, geeft geen signaal meer af naar mijn scanner. Ik kan het roet gewicht niet meer uitlezen en dus ook niet meer zien of het systeem nog werkt. Tevens leest hij het dynamo afgegeven vermogen niet meer en het start...
Ik heb sinds een maand een ZOE en ben daarmee erg blij, op één punt na. De auto is niet op afstand uit te lezen. Daarom moet ik, bijvoorbeeld, nu zelf naar buiten om op het dashboard te kijken hoe vol de accu is. Tja, eerste...
Zou er iemand een brandstofschema hebben van betreffende wagen, wil eigenlijk weten of er een opvoerpomp in de brandstoftank zit van betreffende wagen. Ook, indien mogelijk, de juiste plaats van het eventuele brandstofpomp-relais.
Alvast bedankt bij...
Goedendag,
Ik heb geprobeerd mijn achterbumper te demonteren om nieuwe kappen aan de rechterachterzijde te plaatsen. Tot nu toe heb ik de volgende stappen ondernomen:
1. Ik heb drie schroeven losgedraaid bij de laadruimte, onder het rubber.
2. Ik...
Heb vorig jaar een oude Renault Trafic uit 1985 gekocht. De auto heeft weinig roest (oude brandweer bus), motor draait goed (80.000 op de teller) maar heeft een probleem met de versnellingsbak. De vorige eigenaar heeft hier een...