Besteld


jordivos
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 13
Berichten: 15
Lid geworden op: 18 okt 2016 12:15
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door jordivos »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

spyroman schreef:
spicy schreef:
spyroman schreef:
De mijne is half November 2016 besteld maar kreeg net een bericht dat de auto pas geleverd gaat worden in week 13. :cry2:
Talisman 110 edc automaat Intens
Heb eveneens een Intens 110 edc besteld.
Bestelling eind oktober. Afleverplanning 10/02 gekregen bij bestelling.
Ik heb recent eens geïnformeerd bij de dealer of er enige vertragingen waren: Ik kreeg het antwoord dat de auto gepland staat voor begin februari en ik al een afspraak kon maken (!). Ik neem aan dat men geen afspraak zou maken moest men niet zeker weten dat de auto al in de garage staat of tenminste op transport zit. Nuja, ik moet sowieso wachten tot ik de melding krijg dat ik mijn Volvo mag inleveren (waarschijnlijk kort tegen de einde lease datum, wat opnieuw uitkomt op 10/2-14/2).
Kijk dat gevoel had ik ook dealer vertelde me bij bestelling bij hen dat het ook die periode dat jij hem krijgt geleverd zou worden. Dus ik denk dat er heel wat mis is gegaan tussen de leasemaatschappij, de centrale inkoop en renault waar ik denk dat renault zelf nog niet eens er bij hoort maar hetgeen die centrale inkoop het is die de vertragende factor kan zijn (denk later besteld dan leasemaatschappij bij hen had doorgeven )

Wel leuk ik lever er ook een Volvo op in ;-) (V40 D4 momentum business)
Blijft toch wel bijzonder. 15 oktober bevestiging gehad van de leasemaatschappij dat de talisman estate besteld is bij Renault.
Ik zie berichten voorbij komen vna mensen die rond deze tijd of later besteld hebben en de auto eerder geleverd krijgen.
Leverdatum van mijn auto staat op week 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 25
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Besteld

Bericht door Thomas84 »

Zal denk ik voornamelijk afhangen van de bestelde opties. Sommige motoren ofopties kunnen voor langere levertijden zorgen. Toen ik nog verkoper bij Volkswagen was zag je dit ook. Bestelde je een Passat met 4motion of eentje met bijvoorbeeld een standkachel of schuifdak had deze een langere levertijd. Bestelde je xenon op een Transporter kwamen er bijvoorbeeld 6 weken bij. Deze werd dan halverwege van de band afgehaald, op een andere locatie xenon ingebouwd en weer op de band terug gezet.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Afgelopen maandag is voor mij een erg knappe/complete (lease)auto besteld bij de dealer.
Let this make me proud again ;-)
Het is geworden:

Talisman Estate Energy TCe 200 EDC Intens
- Bleu Cosmos RPR
- Lichtmetalen wielen 19" 'Alizarine' + Slotbouten
- Elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif- en kanteldak
- Pack wegklapbare trekhaak (accessoire)
- Pack Winter ‘Intens’
- Pack Cruising (ACC + Head-up display + Pack Safety)
- Easy Life Pack (Easy Park Assist + Handsfree achterklep + etc..)
- R-Link met 8,7" touchscreen + Bose® premium audiosysteem

Je zou het ook zo kunnen zeggen; Intens uitvoering met alle packs/opties behalve: bagagescheidingsnet, leer met elektrisch verstelbare voorstoelen en ruimtebesparend reservewiel.

De belangrijkste redenen om de Renault Talisman te kiezen:
- Mooi en recent model
- Value for money
- Op deze auto kon ik alles kiezen wat ik graag wilde hebben
- Na de proefrit was ik om, door zowel rij- als 'cockpit'beleving.


Wat stond er verder op mijn shortlist en waarom zijn/is die het niet geworden?

- BMW 320d Touring EDE
* Wat een fijne gooi en smijt auto is het, maar mij 'te' stug/'dynamisch'
* Met mijn budget bleef er te weinig tot geen ruimte over voor opties.
* Wel standaard automaat tegenwoordig, handbak = meerprijs:-) goed bezig BMW!

- Alfo Romeo Giulia 2.2d 180pk
* Wat een mooie auto is dit!
* Wat een fijne auto is dit, dynamisch en toch niet te stug (zoals BMW wel 'te' stug was).
* Deze sedan is voor mij te klein
* Standaard stoelen zaten voor mij niet goed

- Audi A4 Lease Edition 2.0TDI/150PK
* Fijne rijdersauto.
* Proefgereden in 6-bak, kwam voor mijn beleving (te) traag/sloom over voor een 2.0 TDI/150PK
* Met mijn budget bleef er te weinig tot geen ruimte over voor opties.
* Niet echt een vernieuwend uiterlijk, maar wel mooie led verlichting.

- Skoda Superb Sportline
* Erg mooie/sportieve uitvoering, stoere 19" Vega velgen (optie)
* Hoge vanaf prijs (Sportline), maar ook wel erg compleet.
* Was nog niet beschikbaar om te rijden/zitten

- Renault Grand Scenic
* Wat een mooie auto met die 20" wielen eronder
* Gereden in Dci 130PK 6-bak, lekker vlotte auto
* Zicht naar linksvoor werd enigszins belemmerd
* Beenruimte tweede zitrij (achter bestuurder) viel/valt tegen (ook voor de Grand Scenic)

Bovenstaande is ook maar een beleving, ga vooral zelf rijden in de verschillende auto's als je een keuze gaat maken. Bij mij veranderen mijn voorkeuren na het rijden vaak behoorlijk. Opmerking: Omdat ik gemiddeld 25000 a 30000 km per jaar rijdt was ik vrij in het kiezen van benzine of diesel, vandaar ook veel diesels op mijn shortlist, terwijl ik de (benzine) TCE200 heb besteld.
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PvL
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 nov 2016 20:16
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door PvL »

Johanvw schreef:Afgelopen maandag is voor mij een erg knappe/complete (lease)auto besteld bij de dealer.
Let this make me proud again ;-)
Het is geworden:

Talisman Estate Energy TCe 200 EDC Intens
- Bleu Cosmos RPR
- Lichtmetalen wielen 19" 'Alizarine' + Slotbouten
- Elektrisch bedienbaar panoramisch glazen schuif- en kanteldak
- Pack wegklapbare trekhaak (accessoire)
- Pack Winter ‘Intens’
- Pack Cruising (ACC + Head-up display + Pack Safety)
- Easy Life Pack (Easy Park Assist + Handsfree achterklep + etc..)
- R-Link met 8,7" touchscreen + Bose® premium audiosysteem

Je zou het ook zo kunnen zeggen; Intens uitvoering met alle packs/opties behalve: bagagescheidingsnet, leer met elektrisch verstelbare voorstoelen en ruimtebesparend reservewiel.

De belangrijkste redenen om de Renault Talisman te kiezen:
- Mooi en recent model
- Value for money
- Op deze auto kon ik alles kiezen wat ik graag wilde hebben
- Na de proefrit was ik om, door zowel rij- als 'cockpit'beleving.


Wat stond er verder op mijn shortlist en waarom zijn/is die het niet geworden?

- BMW 320d Touring EDE
* Wat een fijne gooi en smijt auto is het, maar mij 'te' stug/'dynamisch'
* Met mijn budget bleef er te weinig tot geen ruimte over voor opties.
* Wel standaard automaat tegenwoordig, handbak = meerprijs:-) goed bezig BMW!

- Alfo Romeo Giulia 2.2d 180pk
* Wat een mooie auto is dit!
* Wat een fijne auto is dit, dynamisch en toch niet te stug (zoals BMW wel 'te' stug was).
* Deze sedan is voor mij te klein
* Standaard stoelen zaten voor mij niet goed

- Audi A4 Lease Edition 2.0TDI/150PK
* Fijne rijdersauto.
* Proefgereden in 6-bak, kwam voor mijn beleving (te) traag/sloom over voor een 2.0 TDI/150PK
* Met mijn budget bleef er te weinig tot geen ruimte over voor opties.
* Niet echt een vernieuwend uiterlijk, maar wel mooie led verlichting.

- Skoda Superb Sportline
* Erg mooie/sportieve uitvoering, stoere 19" Vega velgen (optie)
* Hoge vanaf prijs (Sportline), maar ook wel erg compleet.
* Was nog niet beschikbaar om te rijden/zitten

- Renault Grand Scenic
* Wat een mooie auto met die 20" wielen eronder
* Gereden in Dci 130PK 6-bak, lekker vlotte auto
* Zicht naar linksvoor werd enigszins belemmerd
* Beenruimte tweede zitrij (achter bestuurder) viel/valt tegen (ook voor de Grand Scenic)

Bovenstaande is ook maar een beleving, ga vooral zelf rijden in de verschillende auto's als je een keuze gaat maken. Bij mij veranderen mijn voorkeuren na het rijden vaak behoorlijk. Opmerking: Omdat ik gemiddeld 25000 a 30000 km per jaar rijdt was ik vrij in het kiezen van benzine of diesel, vandaar ook veel diesels op mijn shortlist, terwijl ik de (benzine) TCE200 heb besteld.
.

Waarom geen Initiale Paris, maar een Intens uitvoering full options?
Mijn ervaring met leaseprijzen was dat een full option Intens bijna het zelfde maandbedrag was als een Initiale Paris.
Renault Talisman Estate DCI 130 EDC Initiale Paris Cosmos Blue, Gris/Noir, panoramadak en adaptive cruise control.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Daar heb ik twee redenen voor. Ten eerste heeft het te maken met de manier van berekenen, de normofferte die ik moet opstellen. Dat gaat op basis van diesel en uitstoot, daarmee kom ik niet verder dan een DCi 110pk EDC of DCi 130 6-bak (die niet beschikbaar zijn in een Initiale Paris). Fiscaal blijft de Intens met full options nog steeds iets voordeliger dan de Initiale Paris.
De tweede reden is dat ik de 19 inch Alizarine velgen mooier vindt dan de Initiale Paris velgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mannie
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 dec 2016 23:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Mannie »

Bas1970888 schreef:
Mannie schreef:Als het goed is ben ik deze week op de helft tot de afleverweek (2017 week 7) van mijn Talisman Estate 150 EDC. Meteen verliefd geworden toen ik 'm zag.
Na in 1997 ooit een Scenic, een Twingo voor mijn vrouw en daarna een Megane gekocht te hebben was ik overgestapt op Ford, en daarna
ruim 12 jaar Opel (Voor mezelf Vectra Station (2004), Insignia Station (2009) en momenteel nog een Zafira Tourer (2013), voor mijn vrouw een Astra TwinTop (2006) en Agila (2011)).
Eerlijk gezegd nog nooit zo uitgekeken naar een nieuwe auto als nu:

Zoals gezegd dus een Talisman Estate 150 EDC
* Brun vision
* Leder (Riviera Marron)
* 19" Alizarine wielen
* Bose geluid
* Pack winter intens
* Pack cruising
* Pack easy park assist
* Pack safety

Enfin, best een lekker dikke bak dus. Alle packs aanwezig, alleen het panoramisch dak niet genomen. Ik vond dat de hoofdruimte te krap werd.
Ik lees over wennen aan het 4Control systeem. Ik was bij de proefrit eigenlijk meteen verkocht. Ik vond het geweldig! Ben wel benieuwd naar het Bose geluid. Ben in mijn vrije tijd DJ, en mijn Opels hadden/hebben standaard gewoon uitstekend geluid. Was erg teleurgesteld in het standaard geluid van de Talisman. Hoop is dus volledig gevestigd op de Bose optie.
Ik lees bij sommige reviews dat de automaat wat ruw aangrijpt bij optrekken. Overigens viel mij op hoe de automaat in de nieuwe Audi A6 van mijn broer eigenlijk veel lomper aangreep uit stilstand dan ik me kan herinneren van de proefrit in de Talisman. Iemand ervaring daarmee?
Aftellen nu... als het goed is nog 8 a 9 weken. Dealer gaf 10 weken aan bij bestelling. Bleek maar liefst 17 weken te zijn. Behoorlijke tegenvaller vond ik dat. Als ik in mijn werk een schatting van 10 weken laat uitlopen naar 17 dan heb ik een serieus probleem. Maar goed.. ik mag nieteens klagen hier als ik zo de gemiddelde levertijden van een tijdje geleden zie.
Ik lees de bevindingen hier met veel belangstelling. Mocht iemand nog tips hebben, dan hoor ik die graag!

Mooie configuratie! Wat betreft het Bose systeem; ik heb hiervoor een Volvo V40 R-Design gereden met Premium Sound; geweldige geluidsinstallatie! Het Bose systeem viel mij in eerste instantie erg tegen in de Talisman als ik het vergeleek met de Premium Sound in de Volvo (tja, je gaat toch vergelijken en de verwachtingen waren toch hoog met een naam als Bose), maar het sowieso een stuk beter dan de standaard audio dat af-fabriek aan de Talisman wordt meegegeven.
Na wat experimenteren met geluidsinstellingen (equalizer, soundsettings) in Spotify klinkt het nu al een stuk beter (minder blikkerig en wat voller, helaas biedt de R-Link maar 2 opties om je sound aan te passen), maar haalt het nog steeds niet bij de V40; sound in de Volvo veel dieper (bass) en voller. Het lijkt alsof de versterker een stuk minder vermogen heeft in vergelijk met de Volvo (heb tot nu toe nergens op internet vermogen van de versterker/speakers kunnen vinden die in de Talisman worden gemonteerd).
Verder erg happy met mijn Talisman (sedan 130 dCi Intens); erg fijne motor (blij dat ik de 130 heb besteld i.p.v. de 110) en ook de 4Control optie vind ik erg prettig (de verhalen dat de auto nerveus rijgedrag zou vertonen op snelwegen etc., heb ik nog niet gemerkt); zeer compleet en als je het afzet tegen onze Duitse vrinden van Audi, Mercedes dan heb je met de Talisman voor veel minder geld echt heel veel auto! Echt value for money dus.
Hoi Bas,

Mijn compagnon rijdt ook een V40 met premium sound. Dat klinkt prima. Als de Bose toch minder is, dan zal ik daar wel een oplossing voor verzinnen. Op dit moment rij ik een Zafira Tourer, een Diesel, en ik ben bewust nu op benzine overgestapt. Ten eerste zit ik qua kilometers net op de grens, en met de toenemende overheidsfixatie op diesel voorzie ik dat ik over een paar jaar bijvoorbeeld Rotterdam (waar ik in de buurt woon) niet meer in mag. Of de volgende eigenaar. Ik geloof dat dat gevolg heeft voor de inruil over een aantal jaren. (ik rij zakelijk, maar wel van m'n eigen zakelijke centen). Dat zie ik eigenlijk nu al. Diesels schrijven ECHT hard af...
Anyway, inmiddels heb ik een voorlopige afspraak voor aflevering gemaakt op 13 februari (maandag). Maar ik ga denk ik toch maar een keertje terug om te vragen of het ook zaterdag 11 kan. In het weekend doen ze toch niet rijklaar maken. Niet waar? Dan heb ik tenminste het weekend om te spelen. (en ik ben gewoon ongeduldig natuurlijk :)
Aftellen....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mannie
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 dec 2016 23:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Mannie »

Johanvw schreef:Daar heb ik twee redenen voor. Ten eerste heeft het te maken met de manier van berekenen, de normofferte die ik moet opstellen. Dat gaat op basis van diesel en uitstoot, daarmee kom ik niet verder dan een DCi 110pk EDC of DCi 130 6-bak (die niet beschikbaar zijn in een Initiale Paris). Fiscaal blijft de Intens met full options nog steeds iets voordeliger dan de Initiale Paris.
De tweede reden is dat ik de 19 inch Alizarine velgen mooier vindt dan de Initiale Paris velgen.

Tja, ik heb ook voor die keuze gestaan. Mijn bestelde Estate 150 Intense met bijna alle opties scheelde qua bijna niks meer met een Initiale. Maar toch, er waren een paar opties die ik er dan alsnog bij had moeten nemen om hem op hetzelfde uitrustingsnivo te krijgen. Daarnaast, die 200pk is natuurlijk wel erg lekker, maar ik heb een Insignia met 220pk gehad, en die zoop werkelijk als een tierelier (1:8,5) Daar liep ik werkelijk op leeg. Ik betaal mijn brandstof namelijk gewoon zelf. Ik vrees dat een Talisman met 200pk ook niet echt economisch zal rijden.
Een ding zou ik echter GRAAG hebben van de initiale: Noir Amethyste. Prachtige kleur!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Mannie schreef:
Johanvw schreef:Daar heb ik twee redenen voor. Ten eerste heeft het te maken met de manier van berekenen, de normofferte die ik moet opstellen. Dat gaat op basis van diesel en uitstoot, daarmee kom ik niet verder dan een DCi 110pk EDC of DCi 130 6-bak (die niet beschikbaar zijn in een Initiale Paris). Fiscaal blijft de Intens met full options nog steeds iets voordeliger dan de Initiale Paris.
De tweede reden is dat ik de 19 inch Alizarine velgen mooier vindt dan de Initiale Paris velgen.

Tja, ik heb ook voor die keuze gestaan. Mijn bestelde Estate 150 Intense met bijna alle opties scheelde qua bijna niks meer met een Initiale. Maar toch, er waren een paar opties die ik er dan alsnog bij had moeten nemen om hem op hetzelfde uitrustingsnivo te krijgen. Daarnaast, die 200pk is natuurlijk wel erg lekker, maar ik heb een Insignia met 220pk gehad, en die zoop werkelijk als een tierelier (1:8,5) Daar liep ik werkelijk op leeg. Ik betaal mijn brandstof namelijk gewoon zelf. Ik vrees dat een Talisman met 200pk ook niet echt economisch zal rijden.
Een ding zou ik echter GRAAG hebben van de initiale: Noir Amethyste. Prachtige kleur!!
Ja die paar extra opties voor de Initiale Paris t.o.v. scherp geprijsde pakketten van de Intens uitvoeren maakte het verschil erg klein. De Intens blijft dan nog net iets lager geprijsd.
Ja Noir Amethyste vind ik ook wel een mooie kleur. Maar misschien meer omdat hij alleen leverbaar is op de Initiale Paris, dan gaat het toch kriebelen.
Verder is de opgave van brandstofverbruik voor de 150 versus 200 pk hetzelfde, maar dat is de theorie. Zolang ik niet een al te zware rechtervoet heb moet het meevallen, hoop ik. Anders gaat die krappe brandstof tank erg vervelend worden. Dat zou 47l zijn volgens de brochure, maar als ik een gedownloade handleiding lees moeten het er toch 51 zijn. We gaan het wel meemaken.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



guy janssens
lid
lid
Posts in topic: 16
Berichten: 179
Lid geworden op: 13 jul 2013 05:21
Actief als: particulier
Locatie: Kieldrecht ( Beveren ) Belgie

Re: Besteld

Bericht door guy janssens »

Dat verbruikt rond de 8 liter. Met winterbanden van 245 eronder. Volgens mijn Renault verdeler is er qua afwerking toch nog een verschil tussen een intens en een initiale. Veel plezier gewenst met jullie bestellingen.
Clio I 1,4i 80pk( 1995 - 1998 ) , Megane I 1,9d( 1998 - 2002 ) , Laguna II 1,9dci 108pk ( 2002 -2007 ), foutje Mondeo IV 1,8tdci 125pk ( 2007 - 2013 ), Megane III 1,5dci 110pk edc( 2013 - 2016 ), Talisman I 1,6t benzine 200pk( 2016 - 2018 ), Audi S6 avant 2018-

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mannie
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 dec 2016 23:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Mannie »

Johanvw schreef:
Ja die paar extra opties voor de Initiale Paris t.o.v. scherp geprijsde pakketten van de Intens uitvoeren maakte het verschil erg klein. De Intens blijft dan nog net iets lager geprijsd.
Ja Noir Amethyste vind ik ook wel een mooie kleur. Maar misschien meer omdat hij alleen leverbaar is op de Initiale Paris, dan gaat het toch kriebelen.
Verder is de opgave van brandstofverbruik voor de 150 versus 200 pk hetzelfde, maar dat is de theorie. Zolang ik niet een al te zware rechtervoet heb moet het meevallen, hoop ik. Anders gaat die krappe brandstof tank erg vervelend worden. Dat zou 47l zijn volgens de brochure, maar als ik een gedownloade handleiding lees moeten het er toch 51 zijn. We gaan het wel meemaken.
Tja, daar zeg je iets... die rechtervoet. De een is de ander niet natuurlijk, maar ik voorspel je dat het erg lekker voelt om even die inhaalactie full power te doen. En weer, en weer.... En voor je het weet sta je weer bij de pomp. En bij de bandenboer trouwens. Onder mijn Insignia had ik ook 19" 245/45 banden, en met die maat behandelt de bandenleverancier je net even anders dan anderen. De reden daarvoor kom je achter als je afrekent. Maar een ding is zeker: je gaat er veel plezier aan beleven!
En die 47 liter tank... dat vond ik inderdaad ook al wat weinig. Nou ja, als dat het ergste is... we gaan het zien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



LB9
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 2
Berichten: 11
Lid geworden op: 06 dec 2016 13:19
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door LB9 »

@Coolhva, ik ga die van mij dinsdag de 31e ophalen. Besteld eind september dus exact 4 maanden levertijd. Ik heb dezelfde configuratie, zal dan ook een paar foto's van de combi lak/bekleding voor je plaatsen.
Talisman sedan, 200Tce Initiale Paris, Blanc Nacre / Noir Gris, met Panoramadak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

coolhva
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 11
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 jan 2017 11:40
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door coolhva »

@LB9 dat is fijn, ik kan bijna niet wachten. Neem jij ook een lijstje mee waar je op let als je hem gaat ophalen? (Deuk in dak, stelling van de deuren, etc.)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

CerielK
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 nov 2016 12:23
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door CerielK »

CerielK schreef:Hallo allemaal,

na een kortstondig uitstapje naar Citroën zal ik begin februari weer terugkeren bij 'mijn' merk :dance:
Begonnen met een 19 16v Ph1 waarna een Clio RS 172, vervolgens een Megane CC, toen een Laguna Coupé 2.0 16v T 170 Dynamique (allen met uiterlijk- en sportiviteitsverbeterend setje verlagingsveren uitgerust :wink: )
In 2012 was er geen interessante lease-Renault voor een (toen nog) jonge vader, dus werd het mede met steun van de fiscus een DS5h, wel de mooist mogelijke in mijn ogen, Blanc Nacré met zwarte 19"-velgen en bruin nappaleer.

Maar eind oktober is mijn nieuwe ride besteld, een Talisman TCe 200 Initiale Paris in Noir Amethyste met Noir/Gris interieur en adap.cc.

Ben nog altijd aan het hopen dat hij te vroeg zal arriveren, want vanaf 2/1 mocht hij wat mij betreft geleverd worden :thumb: maar hij staat nu voorlopig nog op eerste week februari.

Zal regelmatig op het forum te vinden zijn (al alles gelezen m.b.t. Talisman natuurlijk), de posts zijn zeer informatief, waarvoor alvast dank aan allen !

Groet
Ceriel
Vreemd die levertijden, mijne eind oktober besteld en ook de 31e ophalen deze maand :D

Ben eens zeer benieuwd hoe hij zal bevallen en zeker of een van de kinderziektes 'will raise its ugly head' :!:

Volgende post zullen de foto's zijn...
17-.. : Talisman Initiale Paris 200Tce Noir Amethyste 19"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

CerielK
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 nov 2016 12:23
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door CerielK »

LB9 schreef:@Coolhva, ik ga die van mij dinsdag de 31e ophalen. Besteld eind september dus exact 4 maanden levertijd. Ik heb dezelfde configuratie, zal dan ook een paar foto's van de combi lak/bekleding voor je plaatsen.
Jullie configuratie klinkt ook erg goed, benieuwd naar de foto's...
17-.. : Talisman Initiale Paris 200Tce Noir Amethyste 19"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FatalZero
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 28
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:22
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door FatalZero »

Mannie schreef:
Johanvw schreef:
Ja die paar extra opties voor de Initiale Paris t.o.v. scherp geprijsde pakketten van de Intens uitvoeren maakte het verschil erg klein. De Intens blijft dan nog net iets lager geprijsd.
Ja Noir Amethyste vind ik ook wel een mooie kleur. Maar misschien meer omdat hij alleen leverbaar is op de Initiale Paris, dan gaat het toch kriebelen.
Verder is de opgave van brandstofverbruik voor de 150 versus 200 pk hetzelfde, maar dat is de theorie. Zolang ik niet een al te zware rechtervoet heb moet het meevallen, hoop ik. Anders gaat die krappe brandstof tank erg vervelend worden. Dat zou 47l zijn volgens de brochure, maar als ik een gedownloade handleiding lees moeten het er toch 51 zijn. We gaan het wel meemaken.
Tja, daar zeg je iets... die rechtervoet. De een is de ander niet natuurlijk, maar ik voorspel je dat het erg lekker voelt om even die inhaalactie full power te doen. En weer, en weer.... En voor je het weet sta je weer bij de pomp. En bij de bandenboer trouwens. Onder mijn Insignia had ik ook 19" 245/45 banden, en met die maat behandelt de bandenleverancier je net even anders dan anderen. De reden daarvoor kom je achter als je afrekent. Maar een ding is zeker: je gaat er veel plezier aan beleven!
En die 47 liter tank... dat vond ik inderdaad ook al wat weinig. Nou ja, als dat het ergste is... we gaan het zien.
Hahahaha dit is zo waar!! Ik rij een 200pk versie. Als ik netjes de snelheid rij op ACC dan haal ik makkelijk 600+ kilometer uit een tank. Rij ik echt zuinig dan is 750 kilometer haalbaar. Ga ik in de sportstand plankgas knallen om iemand in te halen... dan zie ik mijn actieradius binnen enkele minuten met een 100 kilometer zakken. :oops: :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

Na een tijd dit forum goed gelezen te hebben, kan ik nu ook mijn "bestelling" aankondigen. Gister door leasemaatschappij besteld:
Talisman Intense Estate Tce 200. Kleur zwart, inclusief alle pakketten en Rlink Bose systeem. Levering is verwacht rond 18 mei. Dat vind ik wel erg lang duren, maar goed misschien verandert dat nog wel... Ik mocht zelfs nog voor € 500,- aan accessoires uitkiezen!

Vooral het topic "kinderziektes" was af en toe wel ff schrikken, maar gelukkig lees ik ook echt goeie verhalen. Ik ga het meemaken. De reden dat ik voor een Talisman heb gekozen is dat na mijn V40, de V60 te klein is ivm 2 jonge kinderen. Toen ik de V90 zag was ik verliefd, maar dit was niet realistisch ivm leasebudget. De Talisman heeft eigenlijk alles. Gunstig leasetarief. Zeer complete uitrusting waardoor ook de A4 Avant afviel. De Passat Station vind ik te "gewoon" en ook die wordt duur als je de opties van de Talisman erbij neemt.

Komende maanden blijf ik jullie dus volgen over jullie ervaringen, tips & tricks etc.!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



spicy
Lid
Lid
Posts in topic: 11
Berichten: 34
Lid geworden op: 23 dec 2016 08:40
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door spicy »

Knippie schreef: Vooral het topic "kinderziektes" was af en toe wel ff schrikken, maar gelukkig lees ik ook echt goeie verhalen. Ik ga het meemaken. De reden dat ik voor een Talisman heb gekozen is dat na mijn V40, de V60 te klein is ivm 2 jonge kinderen.
Alé.. Nog iemand van een V40 naar een Talisman... :dance:
We zouden een clubke moeten oprichten. Ik heb de indruk dat Volvo serieus de bal aan het misslaan is met de huidige modellen & marktstrategie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

Ben ik niet helemaal met je eens Spicy. Volvo is denk ik heel goed bezig met de ontwikkelingen en re-design van hun nieuwe auto's. De 90 serie vind ik schitterend om te zien (XC90/V90) maar gewoon te duur. De rest van de modellen wordt ook nieuw leven ingeblazen en ik denk dat de nieuwe V60 ook ruimer gaat worden dan het huidige model. Echter de introductie Top down is net effe jammer voor mij omdat de huidige V60 te veel lijkt op de V40 en ook niet heel veel ruimer is in de cabine. Bovendien vind ik dat een nieuwe auto ook echt een nieuwe beleving moet geven. Dus niet weer 4 jaar naar hetzelfde dashboard staren...;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Prima auto's volgens mij die Volvo's, maar de V90/S90 is gewoon te duur in de lease t.o.v. catalogusprijs, de V60 is alweer gedateerd. En wat de V40 betreft, soms heb je wat meer ruimte nodig.
Herkenbare keuze, mooi samengesteld Knippie, goede kleurkeuze (die niet iedereen besteld).
De accessoires check was eerst € 750, maar dat is veranderd omdat het 'easy life pack' nu gratis is. Veranderd/verrassing tijdens mijn bestelling.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

Thanks! € 750,=? Ik kreeg die 500 al bijna niet op.. haha

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Wegklapbare trekhaak kost €1440, dus voor mij veel te weinig. ;-)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

@Johan, is er bij jou al iets bekend over de levertijd?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

@Knippie, eind april komt mijn auto bij de dealer, eerste of tweede week van mei zal de levering zijn. Ik moet nog even achteraan wat de exacte week wordt. Particuliere bestellers kunnen volgens mij via MyRenault met ordernummer hun bestelling volgen. Dat zal bij een leaseauto niet het geval zijn vermoed ik zo.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

Thanks. Dat loopt dus redelijk gelijk omdat jij ook eerder hebt besteld. Ik vermoedde/hoopte dat de levertijd inmiddels korter zou zijn. Ik krijg via de leasemaatschappij statusupdates geloof ik. Nog 110 dagen wachten geeftie aan :? :lol:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PvL
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 nov 2016 20:16
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door PvL »

Johanvw schreef:Prima auto's volgens mij die Volvo's, maar de V90/S90 is gewoon te duur in de lease t.o.v. catalogusprijs, de V60 is alweer gedateerd. En wat de V40 betreft, soms heb je wat meer ruimte nodig.
Herkenbare keuze, mooi samengesteld Knippie, goede kleurkeuze (die niet iedereen besteld).
De accessoires check was eerst € 750, maar dat is veranderd omdat het 'easy life pack' nu gratis is. Veranderd/verrassing tijdens mijn bestelling.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Vind de V90 niet echt mooi, en heeft veel minder ruimte te bieden dan de V70.
Een Volvo V70 diesel had een catalogusprijs tussen de € 45000-50000 en de V90 komt snel op € 60.000+.( bijtelling)
Met een dik aangeklede Talisman ben je rond € 45.000 klaar. Dan heb een prachtig gelijnde estate met vierwielbesturing.
Hoop begin maart te kunnen rijden.
Renault Talisman Estate DCI 130 EDC Initiale Paris Cosmos Blue, Gris/Noir, panoramadak en adaptive cruise control.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PvL
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 nov 2016 20:16
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door PvL »

Hoorde zojuist dat mijn bestelde Talisman Estate gisteren
bij de dealer is binnen gekomen.
Is besteld eind oktober en verwachte binnenkomstbij de dealer op 23 februari. Dit is een verrassing, nu nog een
afleverdatum plannen.
Renault Talisman Estate DCI 130 EDC Initiale Paris Cosmos Blue, Gris/Noir, panoramadak en adaptive cruise control.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



PvL
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 60
Lid geworden op: 15 nov 2016 20:16
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door PvL »

PvL schreef:Hoorde zojuist dat mijn bestelde Talisman Estate gisteren
bij de dealer is binnen gekomen.
Is besteld eind oktober en verwachte binnenkomstbij de dealer op 23 februari. Dit is een verrassing, nu nog een
afleverdatum plannen.

Zojuist afspraak gemaakt voor de aflevering op
vrijdagavond 10 februari.
Renault Talisman Estate DCI 130 EDC Initiale Paris Cosmos Blue, Gris/Noir, panoramadak en adaptive cruise control.
Februari 2017.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



FatalZero
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 28
Berichten: 116
Lid geworden op: 25 aug 2016 20:22
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door FatalZero »

Klasse! Dat is snel PvL :) Veel plezier, en de laatste dagen wachten zijn altijd het moeilijkste ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Johanvw
Lid
Lid
Posts in topic: 28
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 dec 2016 00:14
Actief als: particulier
Locatie: Nederland, Zuid-Holland

Re: Besteld

Bericht door Johanvw »

Mijn Talisman Estate, die half januari besteld is, komt (zoals het er nu uit ziet) half april bij de dealer binnen. Daarna nog de benodigde tijd voor de aflevering. Het lijkt er dus nu op dat de levertijd ongeveer 3 maanden is.
Renault Talisman Estate TCe 200 EDC7 Intens Bleu Cosmos 19" Alizarine

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

Kijk dat zijn mooie berichten! Dat zijn toch weer 2 weken winst op de mij geschetste termijn van 3,5 maand..;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mannie
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 dec 2016 23:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Mannie »

Knippie schreef:Na een tijd dit forum goed gelezen te hebben, kan ik nu ook mijn "bestelling" aankondigen. Gister door leasemaatschappij besteld:
Talisman Intense Estate Tce 200. Kleur zwart, inclusief alle pakketten en Rlink Bose systeem. Levering is verwacht rond 18 mei. Dat vind ik wel erg lang duren, maar goed misschien verandert dat nog wel... Ik mocht zelfs nog voor € 500,- aan accessoires uitkiezen!

Vooral het topic "kinderziektes" was af en toe wel ff schrikken, maar gelukkig lees ik ook echt goeie verhalen. Ik ga het meemaken. De reden dat ik voor een Talisman heb gekozen is dat na mijn V40, de V60 te klein is ivm 2 jonge kinderen. Toen ik de V90 zag was ik verliefd, maar dit was niet realistisch ivm leasebudget. De Talisman heeft eigenlijk alles. Gunstig leasetarief. Zeer complete uitrusting waardoor ook de A4 Avant afviel. De Passat Station vind ik te "gewoon" en ook die wordt duur als je de opties van de Talisman erbij neemt.

Komende maanden blijf ik jullie dus volgen over jullie ervaringen, tips & tricks etc.!
Gefeliciteerd met je keuze!
Helemaal eens met je overwegingen bij het kiezen. Ik werd ook enthousiast van een V90, ik werd alleen wat minder vrolijk van de optelsom als je er wat lekkernijen op wilt ... En inderdaad een Passat vind ik ronduit saai. En van een A1,2,3,4,5,6,7,8 rijden er al te veel rond. Met minimaal uiterlijk onderscheid. In het begin vond ik dat design wel mooi, maar inmiddels rijdt half nederland al meer dan 10 jaar in een van die fantasieloze afgeleiden van elkaar, en ben ik er helemaal klaar mee. Aan de andere kant... Een megane is natuurlijk ook het kleine zusje van onze Talisman, en daar gaan de komende tijd ook steeds meer van rondrijden. Maar goed...Neemt niet weg dat ik klaar ben met het audi design. :)

Mijn lange wachten is nu bijna voorbij!! Eerder vandaag kreeg ik een mailtje dat de auto gelost is bij de dealer. Eind oktober besteld, met een oorspronkelijke planning van week 7, maar dat wordt volgende week zaterdag. Een weekje eerder dus. :dance:
18 mei klinkt wel erg ver weg moet ik zeggen. Je schrijft dat je alle pakketten en Bose hebt besteld. Dat heb ik ook, BEHALVE het schuif/kanteldak. Zou dat ding nog steeds een leveringsprobleem hebben? Ik hoop voor je dat het wat korter word. Dan wordt de weg des te sneller weer een stukje mooier :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mannie
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 dec 2016 23:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Mannie »

PvL schreef:
PvL schreef:Hoorde zojuist dat mijn bestelde Talisman Estate gisteren
bij de dealer is binnen gekomen.
Is besteld eind oktober en verwachte binnenkomstbij de dealer op 23 februari. Dit is een verrassing, nu nog een
afleverdatum plannen.

Zojuist afspraak gemaakt voor de aflevering op
vrijdagavond 10 februari.

Ha! De mijne is vandaag gelost bij de dealer. Ook eind oktober besteld. Zaterdagochtend 11 februari aflevering.. :dance:
Had de jouwe ook een geplande productiedatum van 30 januari? Hebben misschien wel samen op de band gestaan :)
Alvast veel plezier!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

@Mannie, bedankt voor je reactie. Ik heb overigens ook niet het schuif/kanteldak. Misschien dat het langer duurt vanwege centrale inkoop vanuit de leasemaatschappij? Maakt ook niet uit, heb er geen invloed op. Jij alvast veel plezier met je auto!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mannie
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 dec 2016 23:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Mannie »

Knippie schreef:Ben ik niet helemaal met je eens Spicy. Volvo is denk ik heel goed bezig met de ontwikkelingen en re-design van hun nieuwe auto's. De 90 serie vind ik schitterend om te zien (XC90/V90) maar gewoon te duur. De rest van de modellen wordt ook nieuw leven ingeblazen en ik denk dat de nieuwe V60 ook ruimer gaat worden dan het huidige model. Echter de introductie Top down is net effe jammer voor mij omdat de huidige V60 te veel lijkt op de V40 en ook niet heel veel ruimer is in de cabine. Bovendien vind ik dat een nieuwe auto ook echt een nieuwe beleving moet geven. Dus niet weer 4 jaar naar hetzelfde dashboard staren...;)
Eens, knippie. Ik vind Volvo ook erg goed bezig. Ik ben erg gecharmeerd van hun stijlvol-minimalistische interieurdesign. Zeker dat van de S/V90. Hoewel de V60 wel op mijn shortlist stond heb ik er NIET voor gekozen vanwege het erg krappe interieur. Ik heb er in gezeten, en het is eigenlijk gewoon een kleine auto met een premium prijskaartje. Als ik me niet vergis heb jij ook een Estate besteld he? Ik heb een Talisman gekozen voor het prachtige uiterlijk, de Estate uitvoering voor de ruimte - en de rijke uitrusting. Dat zijn nou net de sterke punten van de Talisman! En ik hoop over een paar jaar te kunnen zeggen dat de kwaliteit dat ook is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Mannie
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 dec 2016 23:49
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Mannie »

Knippie schreef:@Mannie, bedankt voor je reactie. Ik heb overigens ook niet het schuif/kanteldak. Misschien dat het langer duurt vanwege centrale inkoop vanuit de leasemaatschappij? Maakt ook niet uit, heb er geen invloed op. Jij alvast veel plezier met je auto!
Dank! Nja, als er al zo stellig een leverdatum van 18 mei gecommuniceerd wordt, dan lijkt mij dat teruggekoppeld van de fabriek, en die high level resource planning laat zich echt niet leiden door een leasemaatschappij dunkt me. Misschien een weinig gekozen kleur? Misschien dat jouw 200pk versie minder gekozen word in die kleur? De mijne is een 150pk Vision Brun. Dat is -denk ik- een wat minder "sportieve" kleur die misschien wel meer gevraagd word i.c.m. die motor en daardoor wat meer en vaker slot-tijd krijgt in de fabriek?
Nu weet ik niet of je met een lease-bestelling ook dezelfde bestelinfo krijgt als een 'gewone' koper zoals ik, maar ik heb bij de bestelling doorgekregen dat je tot een bepaalde datum nog vrij kan wijzigen. Als je de vinger erop kunt leggen waarom het zo lang duurt kun je er misschien toch nog wel wat invloed op uitoefenen!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 32
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Besteld

Bericht door Knippie »

Door de centrale inkoop heb ik geen idee welke dealer mijn auto gaat leveren/heeft besteld. Wel jammer, maar helaas een afspraak van mijn werkgever met de leasemaatschappij. Ik krijg ook (nog)weinig info m.b.t. voortgang. Huidige status is "wacht op productie". Ja dat snap ik :lol: Maakt ook niet uit, mijn huidige auto rijdt nog prima en ik wil eigenlijk geen concessies doen in kleur of iets om de levertijd te verspoedigen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht