De startmotor gaf als enige teken van leven een tikkend geluid , lijkt op een relais.
Hou ik de sleutel in de startstand staan , dan kan het tikken opeens langzamer of sneller gaan , om daarna helemaal te stoppen met tikken.
Als ik dan daarna nog een keer start(direct of na 10 minuten) draait de startmotor netjes en slaat de motor direct aan alsof er niets aan de hand is.
Hier op het forum aan het zoeken geweest naar de zelfde klacht, en kom inderdaad vaak de massa kabel tegen die het probleem zou veroorzaken.
Wat voor mij niet echt duidelijk is , is hoe ik op de makkelijkste manier bij de startmotor kan komen.
Ik ben begonnen om het via de bovenkant te proberen.. Hier en daar moeten wat slangen weggehaald worden begrijp ik,maar is dit de juiste manier.
Heb het idee dat ik nooit bij de startmotor kan komen op die manier
Of is het via de onderkant makkelijker.?
Gewoon een garage inschakelen is natuurlijk veel simpeler, maar aangezien ik de kangoo wil gaan inruilen/verkopen zal ik op de euro's moeten letten.
Maar wil ook geen auto verkopen/inruilen die bij de verkoop misschien ( met wat geluk) netjes start, maar dat de volgende eigenaar met het probleem zit.
Dus wat is de "simpelste"