Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Inderdaad Gertjan, was die even vergeten.Dat homo ding is wel een heel " complex" onderdeel en als deze niet anders is dan van "onze" Zoë's dan kon het wel het de koud krakende rubber zijn.
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Inderdaad Gertjan, was die even vergeten.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Heb het al even doorgegeven aan de productie in FR, even hun stuklijsten checken op juiste homo-dingen.HarmOtten schreef:Homokineet. Wie verzint dat soort woorden?
Zie hier wat het is: http://www.lageautokosten.nl/autovragen ... homokineet
Maargoed, mocht ik een Q90 bestellen, dan zal ik zo tussen neus en lippen door even aan de verkoper vragen, of ze de homokineet dan eerst even extra nakijken.
Hide post links |
Vandaag een goede test case. Ik ben vanuit Gorinchem naar Schiphol Rijk gereden en terug. Dus bijna alleen maar snelweg. Ritafstand 160.1 km.0111 Mtbiker schreef:Ik ben met een eco score van 79 ook niet ruim boven de 200km gekomen. Hoeveel kon je in werkelijkheid rijden? Als ik de boordcomputer reset dan staat er ook bijna 300km range op.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik heb zo'n baan en dat lukt mij prima. Regelmatig het traject Zutphen-Maastricht, maar ook naar Rotterdam, regio Amsterdam en incidenteel zelfs Stuttgart.RudyH schreef:Ik ben benieuwd of er iemand is met een consultant baan die dagelijks het land door rijdt met een Zoë en wat zijn ervaring is. Mijn gevoel is dat het bereik nog net te weinig is.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Als menig andere Zoe pionier.rsmits schreef: Ben met deze wagen zeer content!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Heb nog niet met de planner gewerkt. De voorverwarming enkel gebruikt dmv de afstandsbediening of het inschakelen via de app. Geen timer.GertjanVB schreef:Ooit met de AC (=airco) planner aan het rommelen geweest in de auto of via de ZE Services app?
Anders zou ik het niet weten en rap naar de dealer rijden....
Auto heeft verscheidene ritjes gemaakt, het aan/uitzetten heeft zeker plaats gevonden.RudyH schreef:Heb je de auto al een keer opnieuw opgestart, ik heb 1 keer gehad dat de ventilator niet werkte. Mijn ruiten besloegen tijdens het rijden helemaal zodat ik de auto aan de kant moest zetten ivm geen zicht. Na de auto helemaal uit gezet te hebben en weer te starten sloeg de ventilator wel aan en was het probleem verholpen.
Maar als de auto helemaal niet wil verwarmen dan zou ik idd even naar de dealer gaan.
M'n auto is 1 maand oud, waardeer de tip over de föhn e.d. maar dat mag de dealer mooi op gaan lossen. Beetje klaar mee ondertussen.zoe2goe schreef:Er is een maf verhaal in omloop over de AC computer die in de war is. De truc is (geloof het of niet): de buitensensor (knobbel onderaan de rechter buitenspiegel) verwarmen met een fohn of een handoek gedrenkt in warm water, AC een paar minuten laten koelen, dan alles op auto et voila mon ami. Meerdere keren bevestigd. Vraag me niet het te verklaren.......
De meest "zekere" manier van voorverwarmen is met de keycard.
Verder kun je in CanZE iOS ook al de Clima zien voor zover ik weet.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Heb je de A/C wel uitgedrukt?Niek_ schreef:
Inderdaad om de zoveel seconden (30-60) de temperatuur 2 graden hoger gezet om te zien of er dan wel enige actie qua verwarming te krijgen was. Helaas enkel een boel koude lucht.
Morgenochtend de auto in en als de boel dan niet werkt zet ik hem direct bij de dealer neer. Ik hou jullie op de hoogte.
Hide post links |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut