Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Op you tube circuleren al filmpjes van Renault R-Link 2 met Android Auto en Apple Carplay.Apple carplay
Android Auto
Komt dus zeker, vraag blijft wanneer.
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Op you tube circuleren al filmpjes van Renault R-Link 2 met Android Auto en Apple Carplay.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
En hoe moet je dat doen als ze zelf niet eens weten te zeggen wat compatibel is?LJ-75 schreef:Ze geven zelf al aan dat je eerst moet kijken of het systeem compatibel is. Ik hoop alleen dat door de kennelijke hardware aanpassing, het oude systeem nog wel ondersteund zal worden. We wachten af.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Verkeerde vinkje gezet door de dealer bij interieur kleur, wordt aan een oplossing gewerkt.coolhva schreef:Balen PvL, ik hoop dat de dealer hier een goede oplossing voor vind.
Ik mag donderdag (vroeger dan verwacht) mijn talisman ophalen. Ik zal gelijk de vraag van CarPlay eens stellen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Iemand al meer info over Apple CarPlay? Ik heb nu ook de filmpjes gezien op internet maar wanneer het komt staat nergens?Rudi63 schreef:Op you tube circuleren al filmpjes van Renault R-Link 2 met Android Auto en Apple Carplay.
Apple carplay
Android Auto
Hide post links |
Hide post links |
Zie nog niet echt het voordeel van CarPlay.Klinkmaister schreef:Iemand al meer info over Apple CarPlay? Ik heb nu ook de filmpjes gezien op internet maar wanneer het komt staat nergens?Rudi63 schreef:Op you tube circuleren al filmpjes van Renault R-Link 2 met Android Auto en Apple Carplay.
Apple carplay
Android Auto
Hide post links |
Hide post links |
Mannie schreef:Zaterdag opgehaald! Mijn Talisman Estate Intens EDC150 + full options (op het dakraam na dan). En na een kleine 400 km kan ik zeggen: heerlijke auto. Comfort, luxe en bewonderende blikken op en langs de weg!
Het enige kleine puntje waar ik tot nu toe tegenaan gelopen ben is de kleine benzinetank. Ik heb 'm zondag goed diep in het rood leeggereden, en er paste maar 44 liter bij. En o ja, het sneeuwde zaterdag. Binnen een uur was ie vuil![]()
IMG_20170211_102252[1].jpg
IMG_20170211_102313[1].jpg
IMG_20170211_102339[1].jpg
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ziet er wel echt heel goed uit in het blauw ! Wel ellendig van dat interieur, maar voor alles is een oplossing hePvL schreef:Vanafavond mijn Talisman opgehaald, in de sneeuw naar huis.
Echter afgeleverd met een verkeerde kleur interieur, noir gris besteld en noir geleverd.
Alle orderbevestiging met de noir/gris.
Maandag gaan we hier een oplossing voor zoeken met de leasemaatschappij,lease intermediar en dealer.
Voorgesteld om het betaande interieur te vervangen voor de bestelde kleur.
Hide post links |
'Sjieke' kleur ! En wat dat vuil worden betreft, de mijne (noir amethyst) deze week al twee keer gepoetst om het mooie zonnige weertje blinkend tegemoet te gaanMannie schreef:Zaterdag opgehaald! Mijn Talisman Estate Intens EDC150 + full options (op het dakraam na dan). En na een kleine 400 km kan ik zeggen: heerlijke auto. Comfort, luxe en bewonderende blikken op en langs de weg!
Het enige kleine puntje waar ik tot nu toe tegenaan gelopen ben is de kleine benzinetank. Ik heb 'm zondag goed diep in het rood leeggereden, en er paste maar 44 liter bij. En o ja, het sneeuwde zaterdag. Binnen een uur was ie vuil![]()
IMG_20170211_102252[1].jpg
IMG_20170211_102313[1].jpg
IMG_20170211_102339[1].jpg
Hide post links |
Hide post links |
Hele mooie auto, geniet ervan. Die van mij is nu twee weken oud en ook vies...Mannie schreef:Zaterdag opgehaald! Mijn Talisman Estate Intens EDC150 + full options (op het dakraam na dan). En na een kleine 400 km kan ik zeggen: heerlijke auto. Comfort, luxe en bewonderende blikken op en langs de weg!
Hide post links |
Ik heb ook de 200 pk benzine, na 40 liter, 500 km tanken. Hij haalt echt geen 1 op 20. Gelukkig is het een lease autoMannie schreef:Zaterdag opgehaald! Mijn Talisman Estate Intens EDC150 + full options (op het dakraam na dan). En na een kleine 400 km kan ik zeggen: heerlijke auto. Comfort, luxe en bewonderende blikken op en langs de weg!
Hide post links |
Hide post links |
ACC is inderdaad een feestje. Heel bijzondere gewaarwording dat ie vol in de kickdown gaat als een auto voor je naar rechts gaat en zelf remt als er iemand voor je schuift. Da's even wennen, maar dat gaat wel lukken denk ikPvL schreef: Mooie auto. Inderdaad snel vuil. Vrijdagavond met sneeuw de showroom uit en dan nog 50 km naar huis.
Inderdaad een heerlijk rijden auto met veel comfort en erg luxe. Adaptive cruise control is erg comfortabel rijden.
Vanochtend de winterbanden laten monteren en woensdag naar Zuid-Limburg, dan kunnen we met 15 graden het te openen panorama dak al gebruiken.
Hide post links |
Dank je! Heb je foto's? (wel schoon natuurlijkHenrytali schreef:Hele mooie auto, geniet ervan. Die van mij is nu twee weken oud en ook vies...
Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk
Hide post links |
Dank je! Ja, die kleur, zeker i.c.m. het bruin leren interieur maakt 'm chic vind ik zelf ook. Twee keer poetsen in de week gaat me niet lukken, maar stiekem ben ik vanmorgen toch ook maar even langs de wasstraat gereden.CerielK schreef: 'Sjieke' kleur ! En wat dat vuil worden betreft, de mijne (noir amethyst) deze week al twee keer gepoetst om het mooie zonnige weertje blinkend tegemoet te gaan
Hide post links |
Bij aflevering afgelopen zaterdag vertelde de verkoper dat ik drie jaar - hij zei nog expliciet: dat is per 1 januari van 1 naar 3 jaar gegaan - updates krijg.spicy schreef:.... en de reeds beschikbare mirrorlink is rotzooi. De citroen had dan weer 3 jaar gratis kaartupdates t.o.v. 1 jaar bij Renault, dus op dat moment minpunt voor Renault (ondertussen is dit in België ook al opgetrokken tot 3 jaar voor alle leveringen na 01/2017)
Hide post links |
Dank je Knippie! Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben... 4 Control ... Nou ja, dan maar een kleine tank, want 4 Control wil ik niet meer missen.Knippie schreef:Gefeliciteerd Mannie! Ziet er goed uit! Die kleine tank vind ik ook echt apart.. Schijnt met 4 Control te maken te hebben. Veel plezier met het ontdekken van alle features!
Oh en over dat snel vuil zijn, ik ontdekte hier op het forum een special was/poets topic.. :O
Hide post links |
@Mannie: dit weekend ff naar Berkel gereden (vanuit de buurt van Maastricht) en niet een keer gemerkt dat ie doorsloeg op de blokken... Zelfs daar voor Rotterdam waar die mooie huppeltjes in de weg zittenMannie schreef:@CerielK: Ik vind het wel mooi. Ben wel benieuwd naar je bevindingen of ie niet sneller in de blokken landt met de demping in de comfortstand.
Hide post links |
Dat viel mij inderdaad ook dit weekend op toen ik in de R-Link Store was aan het rondneuzen (zie groene tekst)Mannie schreef:Bij aflevering afgelopen zaterdag vertelde de verkoper dat ik drie jaar - hij zei nog expliciet: dat is per 1 januari van 1 naar 3 jaar gegaan - updates krijg.spicy schreef:.... en de reeds beschikbare mirrorlink is rotzooi. De citroen had dan weer 3 jaar gratis kaartupdates t.o.v. 1 jaar bij Renault, dus op dat moment minpunt voor Renault (ondertussen is dit in België ook al opgetrokken tot 3 jaar voor alle leveringen na 01/2017)
Dus dat geldt nu ook voor Nederland.
Hide post links |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen