Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Alhoewel ik uitermate tevreden ben met mijn Kangoo , kreeg ik afgelopen week te maken met een defect waar ik niet blij mee ben .
De sleutel is in het recente verleden gereset waardoor de startonderbreker nu gewoon goed werkt en de deuren op afstand geopend en gesloten konden worden. Nu werkt de startonderbreker nog prima maar doet de afstandbediening van de deuren het niet meer, en "mijn" elektronica mannetje zegt dit niet te kunnen repareren . Oké, maar weet iemand hier een oplossing? Of is een nieuwe sleutel voor een boel centen de oplossing?
Nee, die doet het ook niet; zouden beiden op een verschillende frequentie werken volgens de elektronica techneut, en dat zou ook al niet moeten volgens hem.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedendag, heeft iemand misschien een idee waar ik schakelaar 7700432970 (Twingo uit 2002) kan kopen? Ik heb al on-line bij meerdere aanbieders gezocht, maar dat artikel is bijna overal uitverkocht. Het gaat mij er om dat het om een werkende...
Ik ben in het bezit van een Renault Clio 4. Het valt me sinds de aanschaf al op dat wanneer ik de motor afzet en vervolgens van de bestuurderskant naar bv. de passagierskant loop, de deuren automatisch worden vergrendeld. Dit is...
Mijn Grand Espace IV 2.0 Turbo uit 2012 gaat steeds meer elektronicaproblemen vertonen. De centrale deurvergrendeling werkt al een tijdje niet goed meer. Daarna begon de radio cd wisselaar te storen; die gaat inmiddels helemaal niet meer aan. Daarna...