TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ondertussen kreeg ik al een mail van Tomtom voor de aankoop van versie 990

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

joop captur
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 66
Lid geworden op: 02 nov 2015 21:25
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door joop captur »

:discuss: JaJa dat weten we ondertussen wel Theo :fp: . Was het niet zo dat dit voor de "losse" TomTom is ?
:fotoplease2: per 13-9-2017 CAPTUR TCe 1.2 EDC Intens :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door TCe120ECD »

joop captur schreef::discuss: JaJa dat weten we ondertussen wel Theo :fp: . Was het niet zo dat dit voor de "losse" TomTom is ?
:mrgreen: :fp:
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Inderdaad voor een losse TomTom, maar bewijst hoeveel R-Link achter loopt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nadyse
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jan 2017 09:38
Actief als: particulier
Locatie: On the Road

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Nadyse »

Na de update heb ik geen verbinding meer....dus ook geen file info.
Kan dat door de update komen ? of is het gewoon toeval ?
Renault Energy TCe 90 Intense Captur 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Het boze oog?
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

@Nadyse: Heb je hier misschien wat aan? Komt uit "Content error na kaartupdate. Succes!!

Content error na kaartupdate
door mheTalisman » 21 feb 2017 23:22

Ik heb hetzelfde gehad met Rlink 2 in mijn Talisman, na veel vragen bij dealer uiteindelijk bij Renault RLink 2 chat service terechtgekomen, waarbij mijn probleem werd doorgestuurd naar Renault klantenservice die met mij contact zouden opnemen, hetgeen ook gebeurde via de mail.
Geachte heer
Onlangs heeft u contact opgenomen met Renault Nederland. U heeft ons geïnformeerd over de TomTom Live Services, welke helaas nog niet correct functioneren in uw Talisman. In reactie hierop informeren wij u graag als volgt.
Om de activatie te forceren, adviseren wij u het systeem van een algehele reset en het delen van gegevens uit/aan te zetten. Hieronder beschrijven wij dit in detail.
1. Reset systeem: Menu > Systeem > 2e pagina > Reset fabrieksinstellingen.
2. Voor het delen van gegevens: Menu > Apps > Mijn apps > Privacy > gegevens delen. Eerst uitzetten en later weer aanzetten. Hierna zet u de motor uit en verlaat u het voertuig. U dient hierna ten minste 10 minuten te wachten, voordat u de auto weer start.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Wij horen graag of het volgen van deze stappen tot het gewenste resultaat heeft geleid. U kunt dit aangeven in reactie op dit bericht.
Met vriendelijke groet, with kind regards, cordialement,

Bij mij was dit de oplossing, alles werkt nu goed, hoop dat je hier iets aan hebt

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Nadyse
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jan 2017 09:38
Actief als: particulier
Locatie: On the Road

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Nadyse »

Hmmm, klinkt positief. ik ga het vanavond eens proberen.
Dankjewel
Renault Energy TCe 90 Intense Captur 2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

Knap hoor... Ik zou niet weten hoe dat moet!! Maar kijk ook even in het chapter "Content error na kaartupdate" Daar staat meer info over het probleem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Red Devil »

En nu maar hopen dat het blijft werken, anders weer resetten en weer alle instellingen weg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Dit is van TomTom, maar hoewel R-link daar de kaarten van gebruikt, kunnen wij er niet van dromen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate....

Bericht door JurJo »

Nee, dat weten we nu onderhand wel.
Zal ook niet gaan gebeuren. Dan zal je een losse tomtom moeten kopen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

drefacteur
Lid
Lid
Posts in topic: 9
Berichten: 40
Lid geworden op: 15 dec 2016 19:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door drefacteur »

Ben gisteren bij mijn renaultgarage geweest,en ze hebben gezegd dat er een grote update kwam vanaf 25 maart.Wat het allemaal inhield wist hij op die moment niet te zeggen.Is wel voor Belgie.Zullen afwachten he.
Groeten,
Dré
Captur Intens Energy TCe 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

hoenderd
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 dec 2012 21:04
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door hoenderd »

Vanmorgen de update naar 975.7732 gehad.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Ik ben nieuw op dit Forum maar volg (alle ellende...) wel al enige tijd. Nu heb ik 2 vragen:
1 - als ik de R Link toolbox open en op R Link store klik kom ik terecht op een engelse webpagina van Renault die niets met de Store te maken heeft. Is dat bij iedereen zo ?
2 - ik heb vandaag een update abonnement aangeschaft voor 36 maanden met tot wel 12 updates (nee, er staat untill 12 updates = minimum 0 en maximum 12). Ik heb begrepen dat het tot 72 uur kan duren voor ik iets te zien krijg van mijn aankoop maar wat ik niet begrijp is dat in de Store onder Mijn Producten helemaal niets meer vermeld staat. Is dat de normale gang van zaken ?

Dit alles op mijn Captur TCe 120 EDC Dynamique (inmiddels mijn 11de Renault en de eerste met problemen)
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 32
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HarmOtten »

@Noudje,

Vooral in dit topic kom je inderdaad veel ellende tegen. Maar let wel, meestal komen mensen in dit topic terecht als er bij hun iets mis gaat. Bij heel veel anderen gaat het wel goed, alleen die hoor je meestal niet.

1. Ja, dan kom je Groupe Renault, en dat is inderdaad NIET de Nederlandse R-Link Store.
2. In Mijn Producten zou wel iets zichtbaar moeten zijn. Bijvoorbeeld "My Z.E. Connect". Stond daar voor je kaart-aankoop wel iets?
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Bedankt voor de reactie. Eerlijk gezegd weet ik niet of er eerder wel iets vermeld stond dus daar kom ik niet verder mee. Elders op het Forum kwam ik overigens een bericht tegen van iemand die recentelijk hetzelfde probleem had.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

@Harm Otten
Nog even een toevoeging. Als ik ga naar Mijn apps beheren - SD kaart - beheren ga, blijkt dat de Kaart van Europa niet aangevinkt is. Vink ik deze aan en klik ik op synchroniseren dan moet ik uiteindelijk naar de R Link toolbox gaan en als ik dan op Downloaden klik krijg ik de melding dat de kaart up to date is. Zo goed als Renault normaliter auto's maakt, zo slecht is hun IT ...
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Red Devil »

@hoenderd jij hebt het over RLINK 1 denk ik? Update voor de RLINK 2 is uitgesteld naar 17 april. Daarvoor zit ook nog een systeem update. Heb begrepen dat het beter is eerst het systeem te laten updaten en dan de kaart update uit te voeren. Dit bericht van Renault Nederland

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



KT797J
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 15
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jan 2017 18:48
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door KT797J »

Hoenderd, heb jij de kaart update 975 los gekocht of via een jaar of 3 jarig abonnement?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Even een update hoe het met mijn systeem verder gegaan is. Na aanschaf van 36 maanden Update service gebeurde er in eerste instantie niets.Synchroniseren van de SD kaart loste niets op. Uit armoede heb ik toen maar eens op synchroniseren van de R-Link geklikt. Er werd driftig naar mijn SD kaart gedownload, niet 1 keer maar wel 3 verschillen de downloads. Wat er gedownload werd ? Geen idee. Onder Mijn producten blijft het maagdelijk.
Vanochtend de SD kaart in de R-Link in de auto gestoken en kreeg ik de melding dat er een software update was en of ik die wilde uitvoeren. Het antwoord was Ja. Na een paar minuten was de update klaar, het systeem ging aan en uit en: het wonder was geschied ! De kaart V960 was vervangen door de kaart V975 en in de mededelingen stond dat mijn Update service geactiveerd was. Niets geen auto uren laten draaien, in minder dan 5 minuten was alles klaar.
Eind goed al goed, alhoewel ik graag inzicht gehad had in het verloop van de procedure.
En nu maar afwachten hoeveel van de openstaande maximaal 11 updates er in de komende 36 maanden zullen komen.......
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HarmOtten
Donateur
Donateur
Posts in topic: 32
Berichten: 1175
Lid geworden op: 27 okt 2013 23:03
Actief als: particulier
Locatie: Noord-Limburg

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HarmOtten »

@Noudje, de korte tijd die R-Link in de auto nodig had kan ik wel verklaren. De kaart v975 staat op de SD-kaart, en hoeft niet gekopieerd te worden, hij draait gewoon vanaf de SD-kaart.
ZOE (Q210) rijder van 05-2013 t/m 03-2019. (08-2017 batterij ge-upgrade naar 41kWh)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

@Noudje:
Begrijp ik het goed? Je had V960 op de kaart, DAARNA kocht je de update service voor 36 maanden en kreeg toen, weliswaar na een paar duistere downloads, V975 zonder grote problemen?
Kun je dit bevestigen? Want als dat klopt, dan zijn we toch weer een stapje verder, kijk maar eens naar de berichten rond 15 februari 2017.
Zijn er trouwens nog meer mensen die een geslaagde update via de update service hebben ontvangen, terwijl die update service is aangeschaft na 11 januari 2017, de datum waarop V975 is veerschenen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

hoenderd
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 30
Lid geworden op: 09 dec 2012 21:04
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door hoenderd »

op de vraag: heb jij de kaart update 975 los gekocht of via een jaar of 3 jarig abonnement. Ik heb het 3 jarig abonnement aangeschaft in de Rlink shop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

@cog:
Ik heb de kaart update service voor 36 maanden 4 weken geleden aangeschaft.
Op mijn Twingo van 5-2016 R-Link 1 stond kaart V960, na een week had ik echter nog steeds geen update ontvangen en na het lezen van de berichten dacht ik dat het inderdaad niet meer ging gebeuren. Ik heb toen een mail naar Renault Nederland gestuurd met de vraag waarom ik geen update kreeg.
Na twee dagen een mail retour waarin ze nog wat aanvullende vragen hadden o.a. wilde ze de accountgegevens van de r-link store weten. Na dat ik deze verstrekt had werd ik een dag later gebeld op mijn werk(waar ik de auto niet heb) ze hadden het over een bug in het systeem en dat ik wel degelijk recht had op de update en dat ze het verholpen hadden. Bij thuiskomst bleek inderdaad de nieuwe kaart er tussen te staan. En rijd ik nu met V975 ik heb echter nog wel wat issue's waar ik ze inmiddels weer over gemaild heb in het tabblad van de SD kaart blijft de oude kaart (V960)aangevinkt staan en de nieuwe niet, mijn r-link store is helemaal blanco, en ook kom je via de software niet op de r-link store uit zoals noudeje ook al aangeeft en in de auto zelf bij de r-link store staat dat er géén enkele kaart geïnstalleerd is terwijl toch echt versie 975 heb draaien. Als ik in de auto de kaart selecteer(onder de r-link store knop) en vervolgens productfiche selecteer staat er bij allebei de kaarten in het midden een knop "ongeoorloofde aankoop" huh? Ik heb al deze vragen voorgelegd aan Renault Nederland en die hebben mij inmiddels een vast contactpersoon toegewezen die mij beloofd heeft dat ze alles gaan oplossen. Resumerend, bij mij reageren ze zeer snel op e-mails en gelukkig staat de nieuwe kaart erop. Het hele upgrade verhaal is echter op zachts gezegd gebruiksonvriendelijk en onduidelijk(dat vind mijn contactpersoon overigens ook). Ik heb ze er ook op gewezen dat deze problemen niet sinds kort zijn gesignaleerd, mijn vader heeft eerst een Scenic en daarna een Capture gehad en ik moest het altijd voor hem upgraden omdat hij er niet uitkwam en zelfs ik kreeg er hoofdpijn van. Zo goed als de navigatie op zich is, zo slecht is het hele upgrade gebeuren.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

@wajime: Bedankt voor de uitgebreide info!! Hier kunnen de forumleden met een probleem wat mee. En wie niet dus. Ook bekende geluiden: Op mijn tabblad staat V955 aangevinkt, terwijl ik al een jaar met V960 rond rijd. En die V960 zal een keer upgraded moet worden. Omdat ik er 5 weken over gedaan heb om V955 binnen te krijgen (zie "ergens" hier voor in de meldingen), ben ik een beetje huiverig om weer te betalen en niets te ontvangen. Ik ga maar eens eerst de software upgrade afwachten die er in april aan komt. V960 kwam overigens zonder mankeren en gratis binnen. Dat gratis was ook weer vlug afgelopen. Er waren nogal wat forumleden te laat. Maar zoals je zelf ook schrijft, de navigatie zelf is uitstekend.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door TCe120ECD »

Let wel, als je nu met een hogere versie rijdt, terwijl in MYRENAULT een lagere versie staat, zou ik niet klakkeloos gaan synchroniseren. Het is mij namelijk overkomen. Ik kreeg van RN een nieuwe SDkaart versie 965. In MYRENAULT stond en staat nog steeds versie960. Ik moest van een medewerker van RN Synchroniseren, dan zou MYRENAULT bijgewerkt worden. Helaas, het tegenovergestelde gebeurde. Ik ben versie 965 kwijt en op de SDkaart van v965 staat nu v960. Die meneer zou nog op terugkomen, dat is nu ruim 10 maanden en geen reactie meer van RN.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

volgens mij zat er in versie 965 een fout en is korte tijd later uitgehaald. Volgens mij is hij ook niet meer terug gekomen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Tce enz. Blijven aandringen. Ik heb datzelfde probleem ook gehad, uiteindelijk gaven ze een nieuwe SD en die werd, zonder probleem, geupdate naar de juiste versie.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door TCe120ECD »

Theo-R-Link, misschien heb je gelijk, maar zeuren is niet mijn ding. Dus ik laat het maar voor wat het is.

RurJo, als het zo is als je schrijft, dan had het RN gesierd om het goed op te lossen voor mij. Nu zijn ze in gebreke gebleven. Maar ach, ik rij meest bekende routes en v960 vind ik prima. Bovendien raadpleeg ik altijd eerst naar "VanAnaarBeter.nl" voordat ik van huis ga.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Als je dat kan, is dat goed voor jou, maar als ik zo'n ontzettend dure GPS heb dan wil ik die ook VOLLEDIG kunnen gebruiken. Bij mij heeft aandringen steeds geholpen. Soms zelfs in de vorm van een vergoeding.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

@cog Je weergave is correct. En verder herken ik heel duidelijk de situatie van @ wajime. Maar ik laat het voorlopig maar even rusten, veel vertrouwen in de kennis van zaken bij Renault heb ik niet. Misschien komen er betere tijden.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



KT797J
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 15
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 jan 2017 18:48
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door KT797J »

Vandaag eindelijk kaartversie 975 kunnen downloaden samen met een R-Link update. In eerste instantie werd de 960 kaart verwijderd en werd er geen nieuwe gedownload. Na opnieuw inloggen werd de nieuwe kaart gedownload en zonder verdere problemen op de SD kaart geïnstalleerd. Het 1-jarig abonnement is volledig door Renault vergoed, ik neem aan door alle problemen die ik met Renault gehad heb. Toch netjes opgelost ook al heeft het ruim 3 maanden geduurd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

OK Noudje, het gaat er nog van komen dat ik durf te gaan updaten!!!
Vandaag op my Renault de mededeling gekregen dat er een update klaar staat. Ik kon niet bij de auto, dus morgen gaan we updaten. Zou dat de "grote update" zijn die hier al eerder is genoemd? Ik heb R-Link 1. Jullie horen er van.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Ik begin er ook bijna weer zin in te krijgen na 1 jaar :shock: :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Verwijderd 17807

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Verwijderd 17807 »

Vanmiddag my Renault geopend. Onmiddellijk weer de mededeling dat er een update beschikbaar was. Aangeklikt - Mededeling dat de Update R-Link (verplicht) versie 11.319 voor stond. Aangeklikt - R-Link tool werd automatisch geactiveerd. DAARNA de SD-kaart in de sleuf, waarna in ongeveer 20 minuten de update op die kaart stond. Naar de auto. Motor NIET gestart. Op de aan/uitknop van de R-Link gedrukt. mededeling "geen kaart gevonden". Toen pas de SD-kaart aangebracht. Downloaden startte automatisch. Na 15 minuten alles op zwart -@#"!^*&-. Paar minuten gewacht en toen maar eerst eens op de aan/uitknop gedrukt. En O-WONDER, het proces ging gewoon verder. Na een minuut of 5 stond de boel er op. Hier en daar een vraag met "ja" beantwoord. Ook gebeurde er nog van alles, o.a. met een processor, maar dats ging allemaal volledig automatisch. De navigatie uit geprobeerd en het werkt vlekkeloos.
Je zou er gewoon weer lol in krijgen!!!!
De grote vooruitgang is dat je niet meer 20 minuten met een draaiende motor in de auto hoeft te zitten. Dat scheelt een hoop achterdochtig kijkende buren!!!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht