Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Renault heeft de prijzen van de vernieuwde Captur bekendgemaakt. Die is er nu ook als luxere Initiale Paris.
Vorige maand presenteerde Renault officieel de opgefriste Captur. De populairste B-segment-cross-over kreeg onder andere nieuwe dagrijverlichting, waarmee het neusje weer prima in lijn is met het familiegezicht. Ledachterlichten zorgen ervoor dat de auto ook aan de achterkant weer wat eigentijdser oogt.
De vernieuwde Renault Captur wordt met de 90 pk sterke TCe-benzinemotor leverbaar vanaf € 19.190 in de standaard Life-uitvoering. De luxuezer uitgevoerde Intens doet daar tegen een meerprijs van € 3.900 onder andere ledverlichting, klimaatregeling en het aan Android te linken navigatie- en multimediasysteem R-Link bovenop.
De nieuwe topuitvoering is de Initiale Paris. Die heeft een iets gewijzigde grille met meer chromen accenten, met nappaleer beklede stoelen, stoelverwarming, leerafwerking op het dashboard en aluminium pedalen en instaplijsten. Alleen de TCe 120 is er als Initiale Paris, voor € 28.090. Met de EDC-automaat kost hij € 29.690.
Voor de dieselaars is er weer de dCi 110. Die is er vanaf € 28.090. Verder is de Captur tijdelijk leverbaar als Edition One, die qua uitrusting zijn plaats vindt tussen de Intens en de Initiale Paris. Die uitvoering heeft onder andere leren bekleding, verwarmbare voorstoelen en een achteruitrijcamera. De Captur is leverbaar vanaf juni, bestellen kan per direct.
Prijslijst
Uitvoering Vanafprijs
TCe 90 Life € 19.190
Zen € 21.290
Intens € 23.090
Edition One € 24.390
TCe 120 Intens € 24.890
Edition One € 26.190
Initiale Paris € 28.090
TCe 120 EDC-automaat Intens € 26.490
Edition One € 27.790
Initiale Paris € 29.690
dCi 110 Edition One € 28.090
(bron autoweek)
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
Volgens mij is er toch ook een 90pk dCi ? Meer info stond er nog niet bij autoweek en/of Renault.
Edition one is een Xmod met wat extra opties? bekleding rundleder zwart inclusief verwarmbare voorstoelen, automatisch dimmende binnenspiegel, parkeersensoren voor en achter met achteruitrijcamera en Extended Grip®.
Captur Phase 2 Intens 0,9Tce, Pack Easy Life, Pack Premium, zwarte Fastgame velg, luxe kentekens, afneembare trekhaak en haaievin. Afgeleverd 23-10-2017 en ingeleverd 06-08-2021 met net geen 40dkm.
3 jaar geleden kon ik nog voor netto € 23.000 mijn dieseltje kopen. (Dynamique, 90 pk, plus metallic en camera)
Nu is er nog maar 1 dieselmodel en -uitvoering over voor € 28.000.
Over inflatie gesproken.
Gelukkig ben ik niet van plan nog een keer een Captur te kopen. Als deze aan het einde van z´n geplande gebruiksduur zit, wordt ´ie tegelijk met de andere stalgenoot verkocht en komt er nog maar 1 vervanger. Die zal groter, zwaarder en sterker zijn (vanwege de eis om een forse woonwagen te slepen).
Captur 1.5 dCi Dynamique Orange Arizona/Ivoire
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
Une voiture tres agréable.
km-stand ca. 196.000
Ook in de stal: Mercedes-Benz GLC250
Voor de liefhebbers: brochure en prijslijst staan online.
Configureren kan nog niet.
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
km-stand ca. 196.000
Het filmpje of de auto? (dat verwijst naar filmpje!)
Je hoeft in ieder geval niet meer te prutsen met achteraf Xenon. Vanaf de versie Intens standaard met LED-koplampen. Zouden die ook op oudere auto's over te zetten zijn? Zo te zien is model uitwendig gelijk. Zijn volgens het filmpje echter voorzien van speciale LED-richtingaanwijzers.
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
km-stand ca. 196.000
Ze vond het filmpje én de auto mooi. Maar eens gaan praten met Carlos dus.
Moeten nieuwe banden op de Barista en ook nog wat lichte schade worden gerepareerd.
Lijkt me voldoende aanleiding toch?
Da´s inderdaad een reden op zich om een andere auto te kopen.
bekleding noir/orange
Pack City Camera
Pack Style
premiummatten orange
km-stand ca. 196.000
Dank voor de info!
Maar wat een wazige configurator...
Kom op € 28090 voor een PI zonder EDC. Zag niet zo snel hoe ik die kan toevoegen.
Wat me opviel is dat het aantal Pk's voor 132 wordt aangegeven! Hoezo TCe 120?
Maar goed, we gaan hem toch maar niet bestellen hebben we besloten.
De opvolger voor de Barista wordt een full electric. Een ZOE misschien ???
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut