Ik ben Martin uit Den Haag en was voorheen ook lid met een tweetal auto's
1. Renault Laguna 2.0 Privilege 2004 Benzine/LPG3
2. Renault Laguna 1,9 DCI 2004
Ik heb weer een Laguna gekocht vandaag maar ik heb nog geen foto's maar wel direct een vraag en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
De auto die ik gekocht heb is een Renault Laguna Fase II 2.0 Privilege van juni 2005 op LPG3. De auto ziet er redelijk uit, gekocht en gaan rijden.
Van Maastricht naar Den Haag, alles prima in orde.............. tot dat ineens een stuk van mijn dashboard loslaat aan de kant van de passagier voorzijde, dus dashboard rechterzijde boven cq raamzijde.
Tja auto's zijn mijn leven dit is auto nr. 48 en moet zeggen dat ik alles al heb meegemaakt

Dus ff stoppen bij een benzinepomp en controleren.
Wat blijkt, het stuk plastic/rubber heeft losgelaten en was gelijmd, en zeker niet vanuit de fabriek!
Ik heb de lijm bij thuiskomst verwijderd en getracht om het rubber weer op zijn plaats te krijgen ( er zit namelijk een randje van metaal) waar dit stuk interieur in moet passen zodat het rubber in de rand zichzelf door spanning vast moet houden.
Nou ik heb alles geprobeerd maar ben nu echt teneinde raad. dus mijn vraag wie heeft dit probleem ook of ook gehad en wat kan je hier nu het beste aan doen?
Met vriendelijke groet,
Martin 60 jaar met een hopeloos interieur