Nieuwe kaarten Europa

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic

Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Red Devil »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Ja ook dan nog steeds :cry2:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ronald_Mertens
4-posting-stubborn
4-posting-stubborn
Posts in topic: 4
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2017 11:10
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Ronald_Mertens »

Van Renault gehoord, dat de update 2015.6 inderdaad gewoon terug blijft komen (is een bug).
Dit zou met versie 2015.12, die in Februari zou komen (ook met systeemupdates), opgelost zijn.
Er komt echter nog steeds geen update, loze beloften alom dus.
Wat een slechte beurt voor Renault.
Als eerder gezegd, ik rijd al 30 jaar Renault, maar zo als nu...... dat herken ik helemaal niet. Wat een blamage.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



izzat
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jan 2017 16:22
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door izzat »

Maar waar is de nieuwe update? hij blijft op 2015.06.
Wij zijn in April.
Moet ik Renault benaderen?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



DutchRascal
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 dec 2016 12:39
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door DutchRascal »

Ronald_Mertens schreef:Van Renault gehoord, dat de update 2015.6 inderdaad gewoon terug blijft komen (is een bug).
Dit zou met versie 2015.12, die in Februari zou komen (ook met systeemupdates), opgelost zijn.
Er komt echter nog steeds geen update, loze beloften alom dus.
Wat een slechte beurt voor Renault.