Sinds afgelopen woensdag de trotse bezitter van een Scenic 1.5 DCI uit 2004 (zie mijn voorstel topic)
Nu vallen me in het donker een paar dingen op:
1. De linker knop van mijn Airco brand minder vel dan de rechter (lampje werkt wel maar duidelijk minder vel)
Hoort dat zo ? lijkt me niet namelijk.
Kan die knop los om het lampje te vervangen?
2. De schakelaar van de airco zelf brandt ook niet ,wel het oranje lampje als ie aan is maar niet de schakelaar zelf.
Terwijl de knop ernaast van de achterruit/spiegel verwarming wel brandt.
Is dat makkelijk zelf te verhelpen?
3. In de deur aan de bestuurderskant branden de twee schakelaars van de raambediening ook niet.
Ook daar is mijn vraag is dat makkelijk zelf te verhelpen en hoe haal je het los?
Bij voorbaat dank!
ps heb wel gespit in de zoekfunctie maar kwam volgens mij alleen verlichtingsvragen tegen van de SCENIC I
Hoort dat zo? (dashboard verlichting Scenic 2004)
-
Topic author - Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
-
- Lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 08 jul 2012 23:21
Hoi,
Alle raamschakelaars horen te branden, maar ik weet niet of en hoe het er uit kan. Ik denk het wel.
Alle airco knoppen horen ook te branden en even fel. Je kan het hele middenpaneel (dat ding dat uitsteekt) er makkelijk uithalen. Je verwijdert de versnellingspook, de bovenkant van de schakeltunnel en dan zie je twee schroefjes zitten (torxen) die verwijder je. Dan haal je de radio eruit (hoeft niet is wel makkelijker) en dan kun je het middenpaneel lostrekken. Geen idee waar de verlichting zit.
Ik heb het zelf 1 keer gedaan omdat de vorige eigenaar er een telefoonhouder in had zitten die vast zat met een schroef van het middenpaneel.
Succes !
Alle raamschakelaars horen te branden, maar ik weet niet of en hoe het er uit kan. Ik denk het wel.
Alle airco knoppen horen ook te branden en even fel. Je kan het hele middenpaneel (dat ding dat uitsteekt) er makkelijk uithalen. Je verwijdert de versnellingspook, de bovenkant van de schakeltunnel en dan zie je twee schroefjes zitten (torxen) die verwijder je. Dan haal je de radio eruit (hoeft niet is wel makkelijker) en dan kun je het middenpaneel lostrekken. Geen idee waar de verlichting zit.
Ik heb het zelf 1 keer gedaan omdat de vorige eigenaar er een telefoonhouder in had zitten die vast zat met een schroef van het middenpaneel.
Succes !
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in