Jullie zijn elkaar weer enorm aan het opfokken. Stop daar eens mee!!
Ga in gesprek met je dealer, niet roepen en tieren, spreek met elkaar, zoek op een verstandige manier naar een oplossing. Jullie weten een tijdje voordien dat de wagen binnen is, ga hem bekijken en geef je grieven door.
Een Talisman IP is in mijn ogen premium, een lagere uitrusting sub premium. Je dealer in NL moet gewoon zorgen dat een wagen qua naden gewoon netjes zijn, maar dat je een goede wagen afhaalt ligt ook gedeeltelijk aan jou kritische oog.
Ik heb het al meer gezegd, een aflevering is geen feestje, het is overhandigen van een hoop geld aan een dealer, op welke manier dan ook. Als je die wagen dan meeneemt zonder goed nazicht, ben je in mijn ogen niet goed bezig!
Ik heb nog 1 vraag, hoelang duurde de technische uitleg, niet het feestje bij jullie??? Ik heb het reeds meer gevraagd, maar krijg er geen antwoord op.
Een premium merk als Mercedes bouwde 20 jaar gelden al auto's waar alle naden overal exact gelijk zijn.
100% gelijk, ik heb 2 MB's gehad, een W123 en een W210, premium ja, maar ROESTEN!!!!!!!!!!!! Minder premium dus