Armsteun in een intens is een optie, bij een Edition One zit deze standaard af fabriek zie foto en dat is toch een armsteun op midden console .Die aan de stoel worden er achteraf op gezet en dat vind ik niet prettig.Dat heb ik ook gelijk bij de dealer aangegeven dat ik die niet wil.
Even afwachten tot tie binnen is dan kan ik pas met zekerheid kijken wat erin zit, die op middenconsole is weer niet in hoogte verstelbaar maar wel breed en lang.
Wat betreft de korting, dat was 1000,- maar ik had al een koopovereenkomst op een PH1 die is blijven staan en daar heb ik een kleinigheid bij gelegd en een Edition One van gemaakt.
Jij zegt Kievit Axel, dan zou ik zeker even naar VKV gaan, ik heb Kievit Hellevoetsluis en VKV Spijkenisse uit gespeeld en VKV wilde mij gewoon weg binnen halen.....ik zat echt met een heel groot verschil met Kievit en deze kon niet meekomen!
De my Renault+ pas, tegen mij werdt er gewoon gezegd deze heb je de 1é 2 jaar niet nodig alles zit al in je garantie en deze krijg je bij ons het 3é jaar van ons een jaar gratis.
Ik heb mijn huidige 208 dus al in januari ingeruild en ik kreeg daar meer voor terug als waar ik hen 2,5 jaar geleden voor gekocht heb
De foto's die ik stuur zijn uit het introductie dossier puur voor de verkopers en eigenlijk niet voor de consument.Mijn verkoper heeft mij dit toch toe gestuurd voor dat er ook maar einige informatie bekend was voor de consument .
Kijk als er nu een korting geld van 1600 dan heb je daar recht op als je nu nog moet bestellen.
Ze hebben bij vkv nu een actie gratis stedentrip als je vóór 10 juni een auto besteld......nou dat heb im toch gedaan, krijg gewoon die stedentrip kado erbij!
tmp_12812-Screenshot_20170604-141932109414718.jpg
Captur Iconic E-Tech plug-in hybrid 160 ,two-tone noir étoilé / gris highland GNE+KQA, pack Bose premium sound, pack advanced driving assist