Bij zo'n behandeling hoort het juiste gereedschap...

De Renault Espace IGL Kenzo treatment is ook alle oneffenheden polijsten uit de nieuwe lak, denk aan sinaasappelhuid, poets krasjes enz.

Hier krijg je een indruk van de werkzaamheden.., polijsten, poetsen, drogen...

Na het hele process moet de 2 componenten glasscoating drogen, het polijsten en aanbrengen duurt wel een paar dagen, dus je bent de wagen even kwijt.

Roel bracht ook de Window Coating aan, wanneer je harder dan 50km rijdt tijdens regen heb je geeneens ruitenwissers nodig ...
Moet ik nog uitproberen

Tijdens de 4 dagen dat de wagen weg was, .. is ook het interieur gedaan, zowel het leer als alle harde materialen zijn behandeld. Het voordeel is dat alles veel makkelijker te reinigen is, de gehele behandeling is met IGL producten gedaan..

Toen we hem weer op konden halen waren we zo verbaasd over de glanzende glasscoating...
Als onderhoud kregen we een foam mee, even mee inspuiten in een wasbox en na 3 a 5 minuten afspuiten. Daarna klein stukje harder dan 50 rijden en daarna de laatste druppels met een speciale droogdoek afnemen..

Na mijn eerste wasbeurt stond er een geweldige wagen te glimmen, het is inderdaad een klein stukje 50 rijden, daarna de laatste druppels met de doek afnemen. Het is het wachten van de 4 dagen meer dan waard geweest, ook het leer is prachtig en makkelijk afneembaar.
Roel de eigenaar van Detail Today Auto Detailing heeft gedurende de week ook filmpjes gemaakt van de totale behandeling..
Ik ben super tevreden, de IGL Glass Coating gaat zeker 4 a 5 jaar mee wanneer ik de foam wasmethode toepas, dan blijft zolang de glans behouden. Toch heb ik met Roel afgesproken één keer per jaar even naar de coating de ramen weer te laten behandelen...
De wagen ziet er prachtig uit!!!