Nieuwe kaarten Europa

De nieuwe R-Link 2 komt met wat andere specificaties, vandaar een eigen topic

Frankko
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 348
Lid geworden op: 11 aug 2016 20:26
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Frankko »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Draait R Link echt op Android Froyo 2.2? Indien dit waarheid is verklaard alles want daar draaide mn Samsung Galaxy 6 jaar geleden al niet al te best op.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 25
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door puccini »

Knippie schreef:Sorry, vind ik een beetje NRC/Volkskrant opmerking...
Waar slaat deze opmerking nou weer op ??


@Red Devil
"Mensen koop geen Renault meer een laat ze over een paar jaar voelen wat wij nu voelen. Waardeloze Franse."

dit gaat me nou weer iets te ver :-)

Er zijn best wel wat probleempjes met de R-Link2 maar zo'n rigoreuse oplossing gaat wel heel ver ! :-)
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Warry
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2017 20:02
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Warry »

Het is ook geen oplossing. Voorlopig rij ik nog met mijn sept 2016 Megane Estate en wil ik nieuwe kaarten!!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 39
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Red Devil »

Nee dat is waar je koopt geen Renault voor het R Link systeem maar je mag wel verwachten dat wat je koopt dat dit goed is. Er is denk ik niemand die iets graag koopt als hij zeker weet dat het systeem niet 100% werkt. En van Renault mag je verwachten dat ze na bijna 2 jaar nu toch wel eens met een oplossing kunnen komen. Zelfs normaal te woord staan lukt niet omdat ze continue niet waar kunnen maken wat ze zeggen. Daarom moeten ze misschien maar voelen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



TheWizardbc
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 13
Berichten: 114
Lid geworden op: 19 sep 2016 20:04
Actief als: particulier

Re: RE: Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door TheWizardbc »

Frankko schreef:Draait R Link echt op Android Froyo 2.2? Indien dit waarheid is verklaard alles want daar draaide mn Samsung Galaxy 6 jaar geleden al niet al te best op.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Android 2.2 draait al 5 jaar niet meer op toestellen... R Link 1 draait idd 2.2, waar R Link 2 op draait is niet duidelijk, maar zal minimaal Android 5.x zijn.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Knippie »

puccini schreef:
Knippie schreef:Sorry, vind ik een beetje NRC/Volkskrant opmerking...
Waar slaat deze opmerking nou weer op ??

Ik speelde in op de actualiteit waarbij deze kranten adverteerders proberen weg te halen bij GeenStijl om zo deze site te laten ophouden (broodroof). Maar meer genuanceerd: Het is te gek voor woorden dat we zo lang moeten wachten op nieuwe kaarten. Maar inderdaad hiervoor koop je geen Renault. Er zal echt wel iets "aan de hand zijn", maar dat gaan wij natuurlijk nooit weten. Tenzij er iemand hier actief is die werkt op de RLink afdeling natuurlijk...:)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door rvdgaag »

R-Link2 -> Frans electronisch product -> Hardware ontwikkeld in Tjechie -> Software team Renault in Portugal.

Op zijn amerikaans noemen ze dat een clusterfuck.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door zandbak »

rvdgaag schreef:R-Link2 -> Frans electronisch product -> Hardware ontwikkeld in Tjechie -> Software team Renault in Portugal.

Op zijn amerikaans noemen ze dat een clusterfuck.
Of ook wel split brain :?
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 25
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door puccini »

clusterfuck of te wel:

Een chaotische situatie waarin alles lijkt mis te gaan. Het wordt vaak veroorzaakt door incompetentie, gebrekkige communicatie, of een complexe omgeving.
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



aldoevers
Lid
Lid
Posts in topic: 14
Berichten: 33
Lid geworden op: 06 feb 2017 16:04
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door aldoevers »

Beste Forum lezers,

Ik ben het eens dat Carplay en android jammer is dat het niet bacwards compatibel is maar ja dat zijn bepaalde features op mn iphone 6 ook niet. de iphone7 kan nou eennmaal weer meer dus daar kan ik nog wel in komen.
het feit dat het Rlink systeem niet werkt is natuurlijk wel een probleem wat Renault veel eerder had moeten tackelen.
Nu kreeg ik deze mail van mn garage

Er is namelijk een ‘boekwerk’ voor dit probleem, bestaande uit 69 pagina’s. Wij kunnen nu niet zien of de handelingen die hierin staan beschreven reeds zijn uitgevoerd/gecontroleerd.
- Indien mogelijk, zouden wij de auto graag voor één dag bij ons inplannen.
- Mocht bovenstaande reeds zijn uitgevoerd, dan dien ik je door te verwijzen naar klantrelaties van Renault Nederland. Helaas dien je hier zelf de klacht/ervaringen aan te geven, iets dat ik niet kan doen.


iemand ervaring met bovenstaande ?? heeft dit zin ??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door rvdgaag »

Ja, dat heeft zin en zeker doen.

Renault NL moet gewoon horen hoe de klant er over denkt, ik heb het idee dat de dealer wel meldt maar moet dansen met de muziek van Renault.
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



puccini
Lid
Lid
Posts in topic: 25
Berichten: 353
Lid geworden op: 09 okt 2010 17:43
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door puccini »

Volgens mij is dit wettelijk niet de juiste weg!
Je koopt een auto bij de dealer en als er problemen zijn moet de dealer dit oplossen en mag hij jou niet doorverwijzen naar de importeur !

Dit neemt natuurlijk niet weg dat je je ongenoegen tegenover de importeur kunt ventileren, maar zelfs dat heeft weinig nut, je krijgt te horen dat ze het probleem kennen en dat ze er ook niets aan kunnen doen en dat het aan Renault France ligt !
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jansh
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 23
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 okt 2016 11:26
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jansh »

Renault is gelukkig wel consistent in haar versie / update beleid.

Ook Max Verstappen heeft geen idee wanneer de veel besproken Renault motor update beschikbaar komt :
Een belangrijke achilleshiel daarbij is de Renault-krachtbron, die naar schatting ongeveer 60 pk tekort komt op de Mercedes. Er gaan geruchten dat de Fransen in Baku over drie races met een update komen. "Ik weet niet wanneer er een update komt", verzuchtte Verstappen daarover.

Bron : http://nu.nl/formule-1/4686132/verstapp ... -auto.html

We zijn dus in goed gezelschap :cry2:
Kan zijn dat de navigatie van Max hem dus dit weekend een route in stuurt waar na 2015 een grindbak is gemaakt. :oops:
Espace Initiale Paris Noir Etoile TCe 200 EDC + all options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jansh
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 23
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 okt 2016 11:26
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jansh »

De verantwoordelijkheid in leveringsketen is inderdaad van de klant naar de dealer en dan pas naar Renault Nederland en dan Renault Global. Soms zelfs via de leasemaatschappij naar de dealer.

Maar het is gebruikelijk dat gedupeerden de product verantwoordelijke (fabrikant) direct aanspreken op een fatsoenlijk product en de garantie daarop. De procedures over de woekerpolissen zijn met de verzekeraars, niet met de tussenpersonen / wederverkopers.
De procedure tegen Staatsloterij was tegen Staatsloterij, niet met de winkels die de loten verkopen.

Blijft dus staan dat we Renault Nederland of Renault Global aan moeten spreken. De dealers en ook Renault Klantenservice staan met lege handen. Zij spreken wel uit dat de prestatie van Renault niet goed is, ze zijn het met de klant eens. Wat hun verdere opvolging naar Renault is, dat blijft onzichtbaar en in elk geval vooralsnog zonder resultaat.

De Klantenservice heeft mij in elk geval n.a.v. mijn klacht een extra jaar gratis kaartupdates ($%$##&^%) aangeboden. Leuk gebaar hoor, maar een waardeloos product wordt niet beter als het (een tijdje) gratis is. Ik zou liever zien dat Renault met een echte en structurele oplossing kwam.
Espace Initiale Paris Noir Etoile TCe 200 EDC + all options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door zandbak »

Ik heb zojuist ook een klacht ingediend bij RN NL. Ik ben heel benieuwd of ze nog tegemoet komen met een update op mijn inmiddels verlopen update pack... Zo niet ben ik ook niet voornemens om 3 jarig update pack af te nemen, gezien je hoogstwaarschijnlijk nooit een update gaat krijgen maar wel mag betalen. :naughty:
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



martinG
3-posting-rookie
3-posting-rookie
Posts in topic: 2
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 apr 2017 16:52
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door martinG »

de service van renault nl:
31-3 call aangemaakt.
3-4 nietszeggend antwoord dat je vanzelf een push bericht krijgt in je auto
even laten bezinken
18-4 weer geantwoord dat ik teleurgesteld ben in het antwoord
25-4 weer geantwoord dat ik het onbeschoft vind worden dat er gewoon niet gereageerd wordt op de mail
25-4 antwoord met excuses en dat de call nu toch echt binnen 5 dagen door een klantrelatiemanager van renault wordt beantwoord
10-5 maar weer een reminder gestuurd dat de 5 dagen nu toch echt wel ruimschoots voorbij zijn
tot op heden geen reactie op deze mail.

Ga er nu toch sterk over nadenken een partij als Radar of de Consumentenbond in te schakelen.
Dealer tussentijds ook gesproken, die staat machteloos en weet het ook allemaal niet

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door zandbak »

martinG schreef:de service van renault nl:
31-3 call aangemaakt.
3-4 nietszeggend antwoord dat je vanzelf een push bericht krijgt in je auto
even laten bezinken
18-4 weer geantwoord dat ik teleurgesteld ben in het antwoord
25-4 weer geantwoord dat ik het onbeschoft vind worden dat er gewoon niet gereageerd wordt op de mail
25-4 antwoord met excuses en dat de call nu toch echt binnen 5 dagen door een klantrelatiemanager van renault wordt beantwoord
10-5 maar weer een reminder gestuurd dat de 5 dagen nu toch echt wel ruimschoots voorbij zijn
tot op heden geen reactie op deze mail.

Ga er nu toch sterk over nadenken een partij als Radar of de Consumentenbond in te schakelen.
Dealer tussentijds ook gesproken, die staat machteloos en weet het ook allemaal niet
Tja, dat is nou typisch de Franse stijl van klantvriendelijkheid....
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

rvthof
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 3
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 mar 2017 14:21
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door rvthof »

martinG schreef: Ga er nu toch sterk over nadenken een partij als Radar of de Consumentenbond in te schakelen.
Dealer tussentijds ook gesproken, die staat machteloos en weet het ook allemaal niet


Misschien dat wat publiciteit de boel los maakt. Je ziet wel vaker dat ruchtbaarheid in een landelijke krant of een televisierubriek een enorme stimulans geeft. Imagoschade is natuurlijk iets wat ieder groot bedrijf wil vermijden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jansh
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 23
Berichten: 24
Lid geworden op: 22 okt 2016 11:26
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door jansh »

Maar eens bij Radar neergelegd, kan zijn dat zij er iets in zien, ik ben benieuwd.
Espace Initiale Paris Noir Etoile TCe 200 EDC + all options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



arjens
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 mar 2016 08:32
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door arjens »

Top!

Ik heb ook maar eens een bericht naar Radar gestuurd.
6 maanden met zo'n bagger product zonder uitzicht vind ik iets te gortig.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



larsdijkstra 16v
lid
lid
Posts in topic: 2
Berichten: 1449
Lid geworden op: 09 aug 2013 08:12
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door larsdijkstra 16v »

jansh schreef:Renault is gelukkig wel consistent in haar versie / update beleid.

Ook Max Verstappen heeft geen idee wanneer de veel besproken Renault motor update beschikbaar komt :
Een belangrijke achilleshiel daarbij is de Renault-krachtbron, die naar schatting ongeveer 60 pk tekort komt op de Mercedes. Er gaan geruchten dat de Fransen in Baku over drie races met een update komen. "Ik weet niet wanneer er een update komt", verzuchtte Verstappen daarover.

Bron : http://nu.nl/formule-1/4686132/verstapp ... -auto.html

We zijn dus in goed gezelschap :cry2:
Kan zijn dat de navigatie van Max hem dus dit weekend een route in stuurt waar na 2015 een grindbak is gemaakt. :oops:
wat een grap... :fp:
Laguna lll GT GrandTour 2.0 16v Turbo 2008 + Megane l Cabrio 2.0 16v Aria F4R 2003

Ex: Mégane Hatchback 2.0 16v 1999 F7R, Laguna ll GrandTour 2.0 16v Turbo 2007, 19 16v Cabrio 1993, Renault 19 16v 1991

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Thomas84 »

Het is misschien niet de meest nette manier, maar heb dit ook op het Passat forum meegemaakt. Hier ging het om roest aan de achterklep waar niet op gereageerd werd en alles werd afgewezen of genegeerd werd. Nadat er een paar berichtjes op de Facebook pagina van Volkswagen Nederland werden geplaatst mbt de klacht ging het ineens wel lopen. Dat is al vaker gebleken met andere gevallen. Het is misschien niet de meest nette manier, maar wel de manier om dit probleem aan te zwengelen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Knippie »

Sinds 2 dagen in het bezit van mijn nieuwe Talisman, dus ik heb direct maar even een mail gestuurd naar Renault over de status van de kaartupdate en rlink software update. De reactie was de gebruikelijke standaard dat het er allemaal aan zit te komen. Daarop heb ik weer geantwoord dat dit antwoord al maanden wordt gegeven en dat het inmiddels een beetje loze woorden/ beloften lijken. Gelijk gevraagd naar een inzicht in de redenen waarom het allemaal zo lang duurt. Uiteraard daar nog geen reactie op gehad.

Mijn dealer gaf ook aan dat de geplande uitrol is uitgesteld om ook voor hen niet duidelijke redenen. Toch verwacht hij dat het echt binnenkort gaat gebeuren.

Kortom ik denk dat we allen toch echt nog wat geduld moeten hebben. Ik kan me gewoon niet voorstellen welk belang Renault heeft om dit moedwillig te vertragen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



zandbak
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 jan 2016 15:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door zandbak »

Ik ben bang dat we nog heel lang kunnen wachten op een update, want ze moeten eerst intern nog wat software up to date brengen...

http://nos.nl/artikel/2172929-renault-l ... allen.html
Renault Talisman ph2 160tce edc Intens business, Pack drive & lane assist, 18” LM, Cosmos blue, 2021

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc001
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 jul 2011 13:27
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Luc001 »

Ik ben afgelopen week bij mijn dealer geweest omdat de rubber rond de voorruit die aansluit tegen het panoramisch dak eruit kwam piepen.
Ze hadden een foto genomen en naar Renault gestuurd waarbij er nu een nieuwe voorruit ingezet gaat worden. (waarschijnlijk af fabriek de voorruit te laag geplaatst waardoor er te veel speling is tussen het glas van het dak en de voorruit)

Toen ik de auto kwam aanmelden heb ik ook aangegeven dat er maar geen updates van R-Link2 kwamen en de kaart van 06-2015 was en kreeg ik gelijk een aantal gezichten te zien die boekdelen spraken.

Toen ik de auto weer kwam ophalen vertelden ze me dat toen ze de foto's van mijn voorruit naar Renault hadden gestuurd ook een beklag hadden gedaan of de kaarten en R-Link. (of dit nu de importeur of Renault Frankrijk is geweest weet ik niet) Ze konden me in ieder geval vertellen dat er updates gaan komen en zogenaamd in QA zijn. Verwacht word binnen een maand !!

Nu heb ik in dit draadje deze berichten al eerder gelezen dus we wachten het maar af.
Sinds 07-03-2017 Renault Kadjar TCE Bose Park Assist en Luminiere packs :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mertar
2-hit-miracle
2-hit-miracle
Posts in topic: 1
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 mei 2017 13:55
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door mertar »

Moet volgende maand binnen voor een nieuwe versnellingsbak maar de dealer wist me tijdens zijn contact met renault te vertellen dat er een kaart en software update komt binnen de twee weken

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Scottie2000
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 jul 2016 16:00
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Scottie2000 »

Inmiddels al weer 2 weken verder, niks, noppes, nada :(
2016 Renault Megane IV HB Bose DCI 110

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



fschuurman
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 9
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jun 2017 20:57
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door fschuurman »

Vandaag op kantoor maar weer eens over gehad. Wij hebben onlangs wat meganes gekocht, GT en BOSe lijn. De A9 om badhoevedrop? NEE, de A1 bij Amsterdam? NEE, de nieuwe voorsorteer stroken naar de A6 ? NEE, van de A9 van Alkmaar de A4 op? NEE. Navraag bij Renault leverde op men druk ik met de transitie naar Apple. Tevens werd gemeld dat de huidige Firmware in de meganes (van Maart jongstleden) de nieuwe updates niet aan kan. Ook bij het hacken van de Firmware en reguliere TOMTOM kaarten levert in bijna alle gevallen dikke uren op van de dealer om je vastgelopen Rlink2 systeem weer te activeren. Een reset to default knop zit er niet op. Dus met pech moet je een nieuwe Unit aanschaffen.

Het is echt kwalijk hoe Renault hier mee omgaat. Is het nu zo dat men alle inzet doet op Apple CarPlay en de rest maar gewoon pech heeft? Ik kom uit omgeving Haarlem en rondom Amsterdam is mijn Navigatie waardeloos. Ik moet de TOMTOM in mijn telefoon gebruiken om advies te krijgen hoe vlot rond Amsterdam te komen, pas dan kan ik van de RLink gebruik maken.

Laatst uit Delftzijl richting Haarlem, kreeg ik 6 x het advies voor een snellere route. Na controle bleek die een UUR!!!! langer te duren. Echt briljant advies. De auto is prima, maar de RLINK2 is een dikke fail.

In de store wel 6 apps, waarvan 3 gratis. De twitter waar het onmogelijk op in te loggen is, een aquarium :fp: en een rekenmachine, allen niet te gebruiken onder het rijden door de bijrijder. Het ontbreekt mij aan inzicht waar het nut hier ligt.

Misschien iemand een voorbeeld brief maken en dan allemaal naar Kassa/Radar sturen ?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



arjens
Lid
Lid
Posts in topic: 5
Berichten: 25
Lid geworden op: 28 mar 2016 08:32
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door arjens »

Het is echt om te janken.
Tijdens de route Rotterdam Amersfoort krijg ik zeker 20 keer een alternatief aangeboden, vrijwel allemaal onbruikbaar.

Goed plan om Radar in te lichten, ik heb het een paar weken geleden gedaan. Denk dat het alleen maar de kans vergroot dat het de aandacht krijgt als er meerdere berichten over hetzelfde onderwerp gaat.
Of foto's van die vreemde alternatieve routes op Instagram zetten met een aantal hashtags.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Warry
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2017 20:02
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Warry »

Ondertussen is de kaart precies 2 jaar oud


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Thomas84
lid
lid
Posts in topic: 3
Berichten: 1460
Lid geworden op: 29 jun 2015 04:27
Actief als: particulier
Locatie: Midden Nederland

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Thomas84 »

Bericht posten op de Facebook pagina van Renault Nederland doet soms wonderen. Tenminste bij Volkswagen werd er toen wat serieuzer naar het probleem/klacht gekeken. Daar kijken namelijk erg veel mensen op en bereik je een groter publiek.

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Grand Espace IV phase 4 Initiale 2.0 dCi 173pk automaat
voorheen: Grand Espace IV phase 2 Dynamique 2.0 dCi 150pk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Knippie »

Tja.. voor wat het waard is.. er schijnt een update naar 2016.12 aan te komen.. Ook hier moeten we nog "even" op wachten...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Warry
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 9
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 jan 2017 20:02
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Warry »




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



rvdgaag
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 591
Lid geworden op: 14 mar 2015 13:29
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door rvdgaag »

Wishfull thinking,

de update die komt is naar 2015-12 !

Mijn auto staat nu (al een week) bij dealer voor herstel en er is nog geen update beschikbaar van de kaart en/of r-link2
Jan 2019 Espace V Initiale Paris TCE 225 EDC GPF Gris Titanium full options

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 38
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door Knippie »

Heb het bericht net gehad via RN. Ben daar behoorlijk in maildiscussie geweest over het feit dat de hele gang van zaken meer dan belachelijk en amateuristisch is. De nieuwe auto's hebben een nieuw systeem dat de software wel aan kan, de oude auto's konden dit niet aan. Heb toen ook maar gevraagd om mijn Rlink compleet te vervangen met dit nieuwe systeem. Dat was natuurlijk een no go. Schijnt ook niet te kunnen. Maar goed als laatste dus gehoor dat 2016.12 er aan komt...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: Nieuwe kaarten Europa

Bericht door MaHeDu »

@Knippie;
En wanneer mag dat dan wel wezen dat 2016.12 er aan komt? Binnenkort heb ik vaker gehoord bij Renault :cry2:
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht