Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik heb al zins een tijdje last van een klotsend (water) geluid in mijn luchtsysteem in mijn Twingo. Je hoort dan ook duidelijk het geluid uit de ventilatie roosters komen, nu wil ik op een of andere manier dit water uit het systeem laten lopen maar hoe kan ik dit het beste doen? Is er misschien een aftappunt?
Ik hoop dat iemand hier een oplossing heeft voordat ik mijn hele dashboard er uit ga halen..
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Water in de bak waar reservewiel normaal zit. Renault talisman estate 2016
Laatst ontdekt dat er water lag in de ruimte van het reservewiel.
Droog gemaakt en heel lang droog gebleven. Echter ligt er nu regelmatig water.
ik kan niet echt ontdekken...
We hebben al een poosje iedere keer water staan in de binnenbak van de rechterrportier.
Weet niet waar dit weg komt.
Iemand hier ook ervaring mee gehad en wat te doen
Ik heb een Renault Scenic 1.3 tce Bose uit 2018.
Nu kwam ik er bij toeval achter dat er water onder het reservewiel zit. Ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing 😉
Alvast bedankt
Alwin
Auto is meerdere keren helemaal nagekeken en nog steeds dit geluid bij het wegrijden. Je hoort het bij het wegrijden in de eerste versnelling en bij lagere snelheid in de 2e versnelling, als je een bocht maakt bijvoorbeeld.
Ik heb sedert enkele weken een irritant geluid bij het licht gas geven. Ik heb dit in bijlage bijgevoegd. Zou er iemand weten wat de oorzaak hiervan kan zijn?
Op het fragment hoor je dus een elektrisch/schurend/... geluid en dan een tik. Die...
Heeft iemand ook een apart kraak geluid bij het bijna stilstaan en dan remmen?? Onder alle andere omstandigheden hoor je niets, maar alleen bij de laatste meter... verder fijne auto. Automaat is wellicht wat apart met doorschakelen, maar niet...