Bij mij was het [Program number] (ookwel [Soft] in CanZE genoemd) voor de update: 0651. De LBC was bij mij al eens ge-update vanwege een ander probleem.
Version info - LBC 1 20150918_.JPG
Na de update van de LBC is deze nu: 0854.
Version info - LBC 1 20170706.png
Bij mijn ZOE is de SOH door deze update van 80 ook naar 98% gegaan!
Charging info_.PNG
Tijdens mijn vakantie, waar ik (en een gedeelte door Gertjan

tijdens de Wave Trophy 2017) bijna 4400km heb gereden, zakte de SOH in stapjes van 85 naar 80%, en dat begon ik inmiddels toch wel te merken in de range.
De garage zou formeel +/- €150 kunnen vragen om een software update uit te voeren waarbij de boel spanningsloos gemaakt moet worden, maar met het
verhaal van Pieter, en de garage het update-moment te laten bepalen, is bij mij ook de update kosteloos uitgevoerd.
Direct na de update, en opladen van de batterij tot 100%, stond de range zelfs even op 210km! Maar deze corrigeerde zich na een paar ritten tot 163km, wat aardig overeenkomt met wat ik zou verwachten bij 98% SOH en mijn rij-stijl. Dus het lijkt er op dat mijn ZOE daadwerkelijk weer +/-18% meer range heeft dan daar voor

.
Dit betekent dat bij het doorgeven van de [SOH / km-stand / datum] nu ook de Software versie van de LBC van belang is! Anders zeggen de waarden namelijk niks.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.