TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Eric H schreef:Hoe weet je nu welke versie je hebt want zie bij de update service kaarten alleen maar versie 1.0 staan en de maand van deze update ?
Ik zie nergens Service Update kaarten. Waar zie jij die, Eric H? Kijk ik nou niet goed?

Ik zie bij de gewone kaarten v985 en daardoor weet ik dat ik kan updaten door het uit- en aanvinken van de kaarten bij SD-kaart beheren...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gl1800
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 dec 2016 09:32
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Gl1800 »

Hier nu ook de update naar 9.85 geinstalleerd zonder problemen.
Het was mijn eerste update en had ,gezien alle berichten hier, best problemen verwacht.
Wat ik wel gek vind is dat je op de RLink site bij updates niets ziet staan, maar dat je de nieuwe versie wel ziet bij mijn producten/mijn apps beheren
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Bij Mijn Updates zie ik alleen altijd een nieuwere systeemupdate staan.
Alle kaarten zie ik direct als ik o.a op Rlink- Store klik en dan op Wegenkaarten .
Of op Mijn Catalogus / Categorieën / Navigatie Kaarten.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Ja klopt, zo is het bij mij ook.
Maar het zou wel service zijn als je bij een TomTom update-abonnement dit ook gemeld krijgt bij "updates".
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Heeft iemand al met de versie 985 gereden over de A1 rond Muiden en omgeving? Staat dat er allemaal nieuw op?
Vorige week reed ik nog "door het gras" daar.....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Ik reed er net nog, mijn TomTom raakte helemaal " de weg kwijt " maar is nu 3 jaar oud bijna.
Ben ook erg benieuwd of de 985 daar wel " de weg " weet.
Versie 990 op mijn Smartphone wist nu wel de juiste wegen daar te vermelden.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Marguerite schreef:Hoe was het ook weer, technische mannen?
Na betaling duurt het nog even voordat de Toolbox hem zichtbaar heeft, toch?
En hoelang is 'even' ?

Update: alles gelukt. Goed he....
Heb je nu versie 985 Europa er op staan?
En wat waren precies je stappen om deze update binnen te halen.?
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Ik heb Europa 985 gekocht voor 69,95 in de R Link store. Geen update-abonnement dus.

In de Catalogus de gewenste kaart aanklikken, dokken en dan wachten. Je krijgt wat factuurtjes en bevestigingen binnen en wat later (was bij mij een uur!) start je de Toolbox op met je SD kaart erin. Eerst oude kaart uitvinken in Apps beheren (Rlink store-mijn producten), nieuwe, de grootste, aanvinken en verder gaat alles vanzelf, want je moet er afblijven :-) . Dat updaten in de computer duurde wel een uur....
En dan, met de motor draaiend, de kaart in de auto en daar laten updaten. Dat ging snel.....

Update altijd dezelfde kaart die je al gebruikte, want ineens een West Europa of BeNeLux over een Europa en omgekeerd lukt niet: "te weinig ruimte op de kaart".


Als ik het kan, kan jij 't ook ! :think:
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Bedankt voor deze goeie uitleg, het zal mij en andere forumgenoten zeker moeten lukken, ik hoop dat tegen mijn tijd dat ik wil updaten de 990 versie online staat ook.
Ik las dat mocht je huidige sd kaart niet genoeg ruimte hebben voor de hele europa update dat je dan een bepaalde zone van Europa die je wilt gebruiken kan downloaden en wanneer nodig deze weer wisselen voor een andere zone zodat je voldoende ruimte op je sdkaart over houd om de nieuwe update te gebruiken.

Ik ga ook is voor die update service voor 12 maanden kijken van europa omdat je dan 4x per jaar een nieuwere versie als update krijgt, kost wel wat meer maar is ook het overwegen waard, in principe zou je dan na de vierde update 3 maanden extra met een nieuwe update rijden lijkt mij :think:
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Vergis je niet, Renault geeft er maar maximaal 2 per jaar.
Kijk dan eerst of het loont! 1x per twee jaar een kaart van 69 tot 99 eu is dan ook wel een optie....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

Voor hen die ook de Map Update Service afgesloten hebben:

Blijf vooral bij Renault Klantenservice aangeven dat je niet krijgt wat je wel verwacht bij het afsluiten van de Map Update Service...

Mij hebben ze de volledige kosten voor 3 jaar (149 euro) terugbetaald, terwijl de Update Service actief blijft.
Da's dan wel weer heel netjes van Renault.

Klagen loont dus (soms!) wel...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ja, ikzelf heb dat ook enkele malen gekregen, maar is dat eerlijk? De 100den anderen die niet zagen, krijgen niets. Door mij of u iets terug te betalen geven ze toe dat er iets fout zit. Dan moeten ze, volgens mij, die fout bij iedereen herstellen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Red Devil »

Er is een klein lichtpuntje, ben gisteren bij de Renault dealer geweest. Heb een verkoper gevraagd hoe het ervoor stond met de R Link 2. Hij had die zelfde dag en email binnen gekregen dat de Megane en de Espace onderandere, eind juli de systeem update kunnen verwachten. Één van de software versies eindigt nu op 803, de ander ben ik helaas vergeten. Deze update zal in de garage moeten plaatsvinden. De kaart update die ook direct uitkomt kun je zelf doen. Hij vertelde mij dat ze dit eerst zo wilde maken dat de gebruiker dit zelf kon doen, maar ivm de vele hacks hebben ze besloten het in de garage te laten uitvoeren. De verbeteringen zijn onderandere, eenvoudiger bediening van het systeem, fout uit verkeersinformatie, betere route wijzigingen bij file, en het zal wel versie naam 2016-06 gaan krijgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

Theo-R-link schreef:Ja, ikzelf heb dat ook enkele malen gekregen, maar is dat eerlijk? De 100den anderen die niet zagen, krijgen niets. Door mij of u iets terug te betalen geven ze toe dat er iets fout zit. Dan moeten ze, volgens mij, die fout bij iedereen herstellen.
Klopt, dat ben ik met je eens.
Maar ja, als je niet klaagt accepteer je het dus blijkbaar.
Zo werkt dat nu eenmaal. Als mijn tv na een week stuk gaat en ik ga er niet mee terug krijgt ik ook niet "plotseling" een nieuwe. Je zult nu eenmaal moeten reclameren...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Ik zag van de week dat er een zwart stripje tussen de kontaktjes van de sdkaart bijna afgebroken is hij werkt nog wel maar moet hem wel zeer voorzichtig mee omgaan. Stel dat hij echt breekt, ik neem aan dat ik dan via mijn dealer een nieuwe moet regelen maar hoe zit het dan met de inhoud, op de computer zelf iets overzetten lukt volgens mij niet omdat je geen data ziet staan als ik me goed herinner.
En kan je dan misschien een sdkaart met meer geheugen vragen omdat de grootte van de kaarten steeds meer wordt en je straks alleen nog maar zones kan updaten.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Domi1963 »

Eric H schreef:Ik zag van de week dat er een zwart stripje tussen de kontaktjes van de sdkaart bijna afgebroken is hij werkt nog wel maar moet hem wel zeer voorzichtig mee omgaan. Stel dat hij echt breekt, ik neem aan dat ik dan via mijn dealer een nieuwe moet regelen maar hoe zit het dan met de inhoud, op de computer zelf iets overzetten lukt volgens mij niet omdat je geen data ziet staan als ik me goed herinner.
En kan je dan misschien een sdkaart met meer geheugen vragen omdat de grootte van de kaarten steeds meer wordt en je straks alleen nog maar zones kan updaten.
Een goede raad: stop uw SD zo vlug mogelijk in uw pc > kopieer al de bestanden naar een map in uw pc > haal een nieuwe SD kaart, liefst een grotere > formatteren in FAT32 > in de pc stoppen en de bestanden welke je in de map op uw pc geplaatst hebt kopiëren naar de nieuwe SD. Dan zou het weer moeten lukken en ben je weer een tijdje gerust. Afbeelding

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Niek_
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 153
Lid geworden op: 09 okt 2016 14:13
Actief als: particulier
Locatie: Lunteren

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Niek_ »

Hier na wat geklooi ook 985 Benelux op de sd-kaart, benieuwd of de nieuwe wegen er nu wel op staan :)
Zoe R90 met 41kW accu sinds week 01-2017

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Zover ik me kan herinneren zijn er geen files die je kan kopiëren zichtbaar, ook niet als je verborgen en beveiligde bestanden weergeven aan zet.
Of heb je hier zelf al ervaring mee gehad Domi1963 ?
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

TCe120ECD
lid
lid
Posts in topic: 56
Berichten: 594
Lid geworden op: 02 nov 2013 13:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door TCe120ECD »

@EricH, je kan de files kopieren met R-Link Explorer. Hier ergens staat een beschrijving hoe je dat kan doen, vermeld door Theo-R-Link. Misschien kan hij dat weer even omschrijven.
In R-L Explorer worden de files zichtbaar.
Captur TCe120EDC Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Oh bedankt TCE. Dan gaat me dat wel lukken, zal eerst een nieuw kaartje bestellen, is er nog een maximum grootte wat de R-Link ondersteund eigenlijk ?
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Domi1963 »

Voor de SD kaart weet ik de ondersteunende capaciteit niet maar ik hoorde weliswaar, maar dit voor de R-Link 2 dat een USB stick van 128 GB geen probleem vormt. Voor de gewone R-Link weet ik het niet.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Domi1963 »

Eric H schreef:Zover ik me kan herinneren zijn er geen files die je kan kopiëren zichtbaar, ook niet als je verborgen en beveiligde bestanden weergeven aan zet.
Of heb je hier zelf al ervaring mee gehad Domi1963 ?
Met de R-Link niet Eric H maar wel met een SD van een draagbare TomTom Go 730
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »


Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Er klopt bij Renault toch iets niet vind ik. In My Renault zeggen ze dat als vakantiegeschenk de nieuwe kaart 99€ kost ipv 149
In de R)link store staat Europa 45 landen voor 69.90€ ?????

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Domi1963 »

Mooi Theo-R-link. :wink:
Wel jammer dat dit niet werkt voor de R-Link 2, waar je de kaarten moet downloaden naar een USB stick of SD kaartje.
Ik weet niet voor R-Link maar voor R-Link 2 zijn de TomTom kaarten bewerkt door Renault om te kunnen functioneren op het R-Link 2 systeem. Dus ik weet nu niet of de files welke wij, eigenaren van een R-Link 2 systeem, ook de files kunnen zien welke wij via de R-Link store beschikbaar krijgen en via de Toolbox op ons systeem moeten plaatsen. Want dan rijst bij mij de grote vraag:
Mochten die files met inbegrip van kaarten leesbaar zijn via een of ander programmaatje dan zou er misschien de mogelijkheid bestaan om via bvb de TomTom site een heel recente Europa kaart aan te kopen en deze te bewerken en geschikt maken voor te downloaden naar ons R-Link 2 systeem?? Want op ons systeem is het kaart materiaal erg bedroevend. De recentste kaart van Europa en dit voor de meeste R-Link 2 bezitters onder ons is de 2015-06... :cry2:
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Neen, dat heb ik al lang geleden getest. De beveiliging zit op de kaarten. Maar voor de rest is alles hetzelfde en kopieren naar een USB stick moet zonder problemen gaan. Wat dat 'kraken' betreft, een Russische maatschapîj was daar wel in gelukt, maar Renault heeft hen toch genoeg kunnen afschrikken om het niet te doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Domi1963 »

Ja daar zijn ze sterk in Renault. De machtspositie...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Domi1963 schreef:
Eric H schreef:Zover ik me kan herinneren zijn er geen files die je kan kopiëren zichtbaar, ook niet als je verborgen en beveiligde bestanden weergeven aan zet.
Of heb je hier zelf al ervaring mee gehad Domi1963 ?
Met de R-Link niet Eric H maar wel met een SD van een draagbare TomTom Go 730
Idd met mijn losse tomtom is alles meteen zichtbaar en kan je simpel kopieéren en plakken, poi's plaatsen en vervangen, flitspalen toevoegen enz enz..... :shhh: :wink:
Ik moet nu eerst zien te achterhalen hoeveel GB de R-Link ondersteund alvorens een nieuwe sd kaart aan te schaffen.. :think:
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Theo-R-link schreef:Er klopt bij Renault toch iets niet vind ik. In My Renault zeggen ze dat als vakantiegeschenk de nieuwe kaart 99€ kost ipv 149
In de R)link store staat Europa 45 landen voor 69.90€ ?????
Hiermee bedoelen ze een " service update " die staat voor 3 jaar met een kaart van Europa met 12 updates voor 149,00 euro dus volgens mij een leuke aanbieding.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Zoals ik hiervoor al schreef, ik heb ern 18gb gebruikt, en dat is ruim voldoende.9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Theo-R-link schreef:Zoals ik hiervoor al schreef, ik heb ern 18gb gebruikt, en dat is ruim voldoende.9
Ik zie dit nergens staan en 18GB bestaat niet, wellicht bedoel je 16GB :wink:
De originele van de R-Link 1 is 8GB.
Waarvan de kaart van Europa al 3,58 gb is.
Je kan trouwens best veel stemmen verwijderen want daar staan er nogal veel van in die je nooit zal gebruiken, ze zijn niet echt groot maar zeker zijn er een hoop overbodig.
Ik denk dat ik het eerst ga proberen met een super snelle class 10 Micro sd met een adapter met de kans dat de R-Link dan ook met navigatie sneller reageert t.o.v de standaard niet al te snelle sd-kaart. :think:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Als u terug gaat naar mijn link van 20 sept 2016 staat die uitleg, en ook foutief 18 GB ipv 16GB
Re: Backup of kopie SD-kaart R-Link
Berichtdoor Theo-R-link » 20 sep 2016 13:39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Is het iemand met een drie jaar update-service al gelukt te updaten naar 9.85?
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gl1800
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 dec 2016 09:32
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Gl1800 »

Ja hoor is gelukt.
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Excuus, 2x gestuurd.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Ok, enig idee hoe? Heb je iets moeten forceren en/of triggeren?

Want ik krijg geen melding door en de kaart staat er ook niet tussen.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht