Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ja en dan geven ze je ook nog veel te weinig voor je inruiler...Ivusking schreef:Eigenlijk wel, maar dat vond ik ook van mijn trekhaak en alarm....

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Ja en dan geven ze je ook nog veel te weinig voor je inruiler...Ivusking schreef:Eigenlijk wel, maar dat vond ik ook van mijn trekhaak en alarm....
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Volgens mij gaat jouw auto zo lang duren dat je straks maar beter meteen kunt wachten op de Captur2.rvsteentje schreef:Bedankt voor de info, bij IP had dit toch eigenlijk gewoon standaard moeten zijn.......denk er nog ff over na en anders bij de volgende
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ook goed zolang ik me inruil prijs van januari maar behoudt, daar heb ik hem nu ook mee besteld op 22 april en dat is meer als wat ik voor me 208 in december 2014 heb betaaltHuite schreef:Volgens mij gaat jouw auto zo lang duren dat je straks maar beter meteen kunt wachten op de Captur2.rvsteentje schreef:Bedankt voor de info, bij IP had dit toch eigenlijk gewoon standaard moeten zijn.......denk er nog ff over na en anders bij de volgende
Die zal wel af fabriek een haaienvin in dakkleur hebben.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Troost je, bij mij Renault V70 zit er helemaal geen handvat in de achterklep...Axel57 schreef:Verder ga ik het linker handvat aan de binnenzijde van de achterklep missen.
Hide post links |
Niks wit met grijs maar paars met zilver. Carlos stuurde net namelijk een sneak preview. Brommert staat overduidelijk nog in de werkplaats!Axel57 schreef:Strik erop en klaar. hij lijkt alleen wel wit....maar dat zal wel grijs zijn.
Hide post links |
Dat bedoelde ik het dak lijkt wel wit maar dat is grijs. Dat hij Paars is was wel duidelijk.Huite schreef:Niks wil met grijs maar paars met zilver. Carlos stuurde net namelijk een sneak preview. Brommert staat overduidelijk nog in de werkplaats!Axel57 schreef:Strik erop en klaar. hij lijkt alleen wel wit....maar dat zal wel grijs zijn.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Klopt er zitten Michelins op. Rijden erg comfi. En geen luxe platen inderdaad. Hoef ik normaal niet naar te vragen maar zitten er dan toch op. Foutje neem ik aan!Axel57 schreef:En weer Michelin banden volgens mij en waarom geen luxe kentekens?
Hide post links |
Ja ze gaan harder dan warme broodjes bij de bakker!Grad schreef:Hele mooie auto veel plezier er mee. Helaas moet ik nog een maandje of 4 pffff....... geduld hebben.
We hadden nog geprobeerd er eentje ergens uit een voorraad te halen maar mijn keuze was nergens meer beschikbaar helaas.
Hide post links |
Hide post links |
Ik ga het straks ervaren als ik hem een keer krijgHuite schreef:Nog even over de armsteun.
Die is inderdaad een heel stuk korter maar ik ervaar dat als een (ergonomische) verbetering.
Bij de oude (vaste) steun die in de Barista vond ik dat deze hinderde bij het schakelen en bediening van de handrem.
Daar wen je overigens aan als je er dagelijks in rijdt.
De nieuwe in hoogte verstelbare steun is lang genoeg om te ondersteunen en kort genoeg om niet in de weg te zitten.
Kortom prima n.m.m.
Ow ja, en de IP heeft netjes achter de stoelen i.p.v. elastieken.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik weet het niet.........ik ga hem niet halen !Axel57 schreef:@rvsteentje: maar weten ze dan waar hij is, desnoods zelf ophalen (of VKV) in Zeebrugge?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dat wordt dan met de kerst , is de jouwe nu al gekoppeld?Axel57 schreef:Zag op de andere topic, van de week besteld levering ca November.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Huite schreef:Niet onlogisch dat ze elders capaciteit vrijmaken om Capturs te produceren!
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut