Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Gefeliciteerd met een zeer goede keuzeLB9 schreef:Ik heb vanochtend die 30k extra overigens met veel plezier uitgegeven (zie ook topic te koop). Neem nu het headup display, bij MB bijna 3x de prijs die Renault er voor vraagt. Wordt bij hun fantastisch mooi, breed en loei scherp op het voorruit geprojecteerd. Dat is wel een verschil met het goedkope plastic plaatje dat nu uit je dashboard omhoog klapt. Is leuk als je het voor de eerste keer hebt, het kan echter zoveel beter! Of het panoramadak waar MB 2x meer voor vraagt, enorm verschil in afwerking, ruisloos en grote van het schuifdak. De lichtopbrengst van de Leds. Bij de Talisman is dat ook weer een net niet verhaal. Stoelverwarming en stoelventilatie, 4x duurder bij MB maar oh jongens zo fijn. Je kunt en mag het niet met elkaar vergelijken. Persoonlijk betaal ik liever meer voor 'goed en premium' dan minder voor 'leuk maar net niet'. En ja, daar heb ik me met mijn Talisman behoorlijk in vergist. Op het eerste gezicht/proefrit lijkt het allemaal oke, na verloop van tijd blijkt het toch net ietjes anders in elkaar te zitten.