Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend, na verzenden van de gegevens is de pagina soms erg traag met verversen.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
Neem contact met ons op via het contact formulier zodat wij uw account handmatig kunnen activeren als u geen mail met activatielink ontvangen heeft.
Indien u foutmeldingen heeft gezien, zou het ons zeer helpen deze te vermelden.
Vorige week aan den lijve ondervonden dat de verhuurder van de batterij en onze eigen verzekeraar niet wisten hoe om te gaan met een grotere schade. Na overlegverloopt heg nog steeds moeizaam, want wie draait nunol voor welke kosten.
Batterij moet verplicht getest worden door Ze dealer en mag daarna pas naar het schadebedrijf van mijn keuze.
En wie betaalt de leenauto tot wanneer?
Gelukkig een verhaalschade dus lekker zelf extern een andere elektrische auto gehuurd.
En nu maar hopen dat de onderdelen er allemaal zijn. Ik ben er bang voor net als de Renault dealer zelf.
Niks van gemerkt bij onze schades: schadeherstel-zoe-t21478.html
Procedure voor controle batterij herken ik. De batterijhuur loopt bij RCI incl. verzekering van de batterij, de rest van de auto bij de SNS autoverzekering.
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut