Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Geweldig

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
GeweldigLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Volledig akkoord Bert O! Maar ik reed voorheen ook vaak in Brussel rond voor mijn werk en met de regelmaat dat wegen daar wijzigen van richting dus zoals je zegt eenrichtingswegen dan kan ik best begrijpen dat de software ontwikkelaars iets langer wachten om hun kaarten te updaten voor steden zoals Antwerpen en Brussel als voorbeeld...Bert O. schreef:"DE" ideale navigatie bestaat simpelweg nog niet, denk ik.
Zelf gebruik ik Waze en Google Maps. Soms zelfs simultaan in de hoop dan zelf de juiste keuzes te maken. De Rlink2 is in Antwerpen waardeloos, het is eerder zeldzaam dat een eenrichtingverkeer in de juiste richting in het systeem zit... Op andere plekken sta ik er soms dan weer van te kijken dat onderbrekingen of wegenwerken dan weer wel bekend zijn in het Rlink2...
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Waar lees je dat dan? Ik lees dat voor auto's met 17.803 de VIN codes ingevoerd moeten worden alvorens update mogelijk is en dat er dan vanaf eind juli ge-update kan gaan worden (nog niet bevestigd). Dus zorg dat je dealer op de hoogte is van je issues, zodat renault NL je VIN code alvast kan invoeren.TheWizardbc schreef:En ja hoor, alle auto's met 17.803 kunnen de komende tijd dus niet updaten, laat net toevallig de gros van alle auto's zijn. Wat een kneuterige zooi weer.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Troost je, ik ben al anderhalve jaar bezig met die "maandagochtend auto"TheWizardbc schreef:Maar dat is toch absurd? Moet dus eerst een klacht binnen komen voordat de update toegepast kan worden.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Hide post links |
Hide post links |
Begrijp ik volledigpuccini schreef:@Ghia
Nou troost je met de gedachten dat ik ook in het bezit ben van een zgn. "maandagochtend" auto, ben ook al vanaf april 2016 bezig met diverse dingen welke niet kloppen of stuk gaan of ophouden met werken (Megane IV 2016).
Het wordt allemaal wel redelijk opgelost maar die irritaties en het vertrouwen in de auto zo van wanneer gaat er weer iets kapot en oh jee hoop maar niet dat er in de vakantie iets gebeurt, dat gevoel ken je ook wel neem ik aan?
Hide post links |
Zo kijk ik er ook tegen aan, ons bedrijf was allang failliet als het op dezelfde manier werkt als Renault (BE/NL/etc). Dit gaat echt wel klanten kosten. "Gelukkig" heb ik een leaseauto, maar ik behandel hem als mijn eigen. Ondanks ik het model erg mooi vind (Megane), neem ik de volgende keer geen Renault meer.Ghia schreef:Begrijp ik volledigpuccini schreef:@Ghia
Nou troost je met de gedachten dat ik ook in het bezit ben van een zgn. "maandagochtend" auto, ben ook al vanaf april 2016 bezig met diverse dingen welke niet kloppen of stuk gaan of ophouden met werken (Megane IV 2016).
Het wordt allemaal wel redelijk opgelost maar die irritaties en het vertrouwen in de auto zo van wanneer gaat er weer iets kapot en oh jee hoop maar niet dat er in de vakantie iets gebeurt, dat gevoel ken je ook wel neem ik aan?, daarom heb ik m'n vorige wagen weggedaan. Maar deze was eigenlijk wel nog goed ivgl de Talisman nu. Tot op heden enorme spijt (al helemaal voor die hoop geld). Bijkomend: per keer dat de garage iets hersteld maken ze iets anders stuk of maken ze schade. Moest ik zo m'n werk doen... En de reactie van Renault België. Jeetje... wat wij op ons werk doen voor de klanten is toch extreem anders
.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hier geen probleem, de Talisman start de navi al als je komt aanlopen, is opgestart als je de motor start.hfr schreef:stel jullie bij die software upgrade niet te veel voor
heb nu een maand de Gr Scenic met versie 3.3.16.946 (weliswaar zonder carplay , dit wordt nog onderzocht)
problemen : soms ben ik al > 500m onderweg eer ik beeld heb op de navigatie eer de positie dan correct is ben ik bijna1km onderweg.
soms start die direct
digitale radio is net hetzelfde
ik heb wel kunnen upgraden naar map 06-2016
Hide post links |
zal dan misschien aan de HW liggen; heb begrepen dat die anders is wanneer je carplay hebtPaulZ schreef:Hier geen probleem, de Talisman start de navi al als je komt aanlopen, is opgestart als je de motor start.hfr schreef:stel jullie bij die software upgrade niet te veel voor
heb nu een maand de Gr Scenic met versie 3.3.16.946 (weliswaar zonder carplay , dit wordt nog onderzocht)
problemen : soms ben ik al > 500m onderweg eer ik beeld heb op de navigatie eer de positie dan correct is ben ik bijna1km onderweg.
soms start die direct
digitale radio is net hetzelfde
ik heb wel kunnen upgraden naar map 06-2016
Radio hetzelfde, al valt de DR in Limburg vaak weg.
Ik heb de 06-2016 nog niet (draai wel de 3.3.16 met CarPlay)
Hide post links |
Hide post links |
is al lang gebeurdDomi1963 schreef:Ik begin stilaaan ook te vermoeden dat het aan de Hard Ware ligt. En Renault FRANCE weet dit maar al te goed! We maken dikwijls ons beklag over de Belgische of Nederlandse Klantendienst van Renault, maar ik herhaal en blijf herhalen: ALLES WORD GEORKESTREERD DOOR RENAULT FRANCE!! En deze moeten wij aanvallen!!
Daarom vraag ik nogmaals: teken aub deze petitie in onderstaande link. Enkel in het Engels of Frans in te vullen.
https://www.change.org/p/renault-france ... on=minibar
Hide post links |
Hide post links |
Even een beetje off-topic, maar hier heb ik dus ook sterk m'n twijfels over. Ik kreeg onlangs een uitnodiging van Renault om mijn dCi 110 milieuvriendelijker te maken. Ik had eigenlijk een beetje schrik om het te laten doen (was niet verplicht) omdat je soms wel verhalen hoort dat dergelijke updates meestal een tragere auto tot gevolg hebben. De garage beloofde dat dit niet het geval zou zijn, dus toch laten doen. Resultaat: hij is sneller! Vooral laag in de toeren (rond de 1500) heeft ie merkelijk meer pit.Bas1970888 schreef: Performanceproblemen (vermogensverlies) bij de 110dCi, 130dCi en 160dCi waren bij de 'werkplaats niet bekend, blijkbaar heeft alleen de Tce200 hier last van.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |