Een paar vragen:
1: Ik vind uiteraard de sprekende boordcomputer een superfunctie, alleen ik snap de werking nog niet helemaal en vanuit de handleiding wordt het me nog niet duidelijk.
Er zitten 3 knoppen: een rondje met een streepje (aan/uit?), REP (ik meen wel of niet herhalen van bepaalde berichten) en DIS (uitschakelen van bepaalde berichten).
Ik wil graag alles horen, hoe vaker hij praat hoe beter, dus ook als ik eens de handrem vergeet of een deur ofzo, welke knoppen moet ik ingedrukt hebben om dit te horen te krijgen? Ik heb alles al geprobeerd maar hoor niets, wel berichten over de benzine die bijna op was dus hij doet het wel.
2: Als de motor goed warm is komt er rook voor uit, maar ik kan niet lokaliseren waar precies vandaan. Als de fan aanslaat zie je de rook niet meer en verder rijdt hij prima. Het is witkleurige rook, een klein beetje (recht in het midden, helemaal voor uit de kap komt het). Wat zou dit kunnen zijn? Hij heeft wel een half jaar zo goed als stil gestaan, zou het hier mee te maken kunnen hebben? Dit was toen er nog zo'n 4 liter benzine in zat trouwens, daarna heb ik getankt maar heb er verder niet meer op gelet. Je ziet het ook alleen als je stil staat en de motor draait, als ik de motor uit zet is het over.
3: In de handleiding staat dat ik Superplus moet tanken met een octaangehalte van 98, maar de garage waar hij vandaan komt zegt dat er euro 95 in moet. Wat is juist?
4: Van de centrale deurvergrendeling wil de passagiersdeur slotknop niet helemaal naar beneden, de deur is dan ook nog gewoon te openen. Ik kan hem wel met de hand dicht doen. Ik neem aan dat dit gewoon wat stroef gaat, hoe kan ik dit het makkelijkste oplossen?
5: Ik wil er een radio inzetten die ik al had van mijn vorige auto, dat is er een met SD kaarten en Bluetooth (een Clarion). Ik weet dat ik een verloopplug nodig heb en die heb ik ook gevonden. Moet de Equalizer er dan ook uit en heb ik dan echt helemaal niets meer aan de display en stuurbediening?
Meteen een behoorlijk aantal vragen, ik weet het, maar ik wil hem graag helemaal hebben zoals ik wens

Alvast bedankt voor jullie antwoorden!