Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Je hebt storingen op 4, 5, en 6 deze cilinders liggen aan de achterkant van de motor.
Heeft deze nog een DIS bobine, een die op de cilinder 1, 2, en 3 zit en dan 3 kabels naar de achterste 3, dan kan het zijn dat de bougies nog nooit vervangen zijn of dat de kabels doorslaan. Hoe is het onderhoud van de wagen eigenlijk(km.stand?)
Enkel dat er storingen 'geweest' zijn.
Als de ontstekingsonderdelen uitgesloten zijn,kun ne evt aanwezige kabels etc controleren en stekkerverbindingen.
En bijv brandstofdruk desbetreffende gallerij controleren.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Gisteren out of the blue, 790km te gaan voor blocage (adblue). Meteen de AdBlue reservoir volgetankt, maar foutmelding bleef. Vandaag >40km afgelegd, foutmelding blijft. Goede nieuws (?), teller telt af +-740 te gaan momenteel. Mogelijk werkt de...
Hoi ik heb eeen probleem ik heb vandaag een clio 2003 initiale 1.6 gekocht vandaag automaat. Na het kopen is de motor lampje gaan branden ik had nergens iets ergs in gedachten uitgelzen enzovoort auto compleet gechekt. Maar nu kwam ik erachter dat...
Ik heb een probleem met me radar dat hij een geeft Radar voor geen zicht ( Nee hij is niet vuil ) )
Nou werkt me actief remmen en afstand niet.
Naar de garage renault garage geweest hebben nieuwe software er op gezet a 270 euro maar de volgende dag...
Ik heb een Renault Megane 3, bouwjaar 2011.
Een paar weken geleden begaf mijn startmotor.
Die heb ik laten vervangen, maar helaas kwamen er andere problemen bij kijken.
De monteur had zeer waarschijnlijk kortsluiting gemaakt,...
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn versnellingsbak.
- Koppeling werkt
- Ik kan niet schakelen met een draaiende motor. Ik kan de versnelling wel in zijn neutraal 'trekken'...
Mijn espace IV 3.5 V6 Initiale uit 2009 geeft sinds het koudere weer van afgelopen weken de melding: ESP controleren. Samen met het lampje voor slipgevaar. Het gevolg is dat de auto weliswaar goed start, maar niet harder dan 10 kilometer per uur...
Ik heb wat rare problemen met de koppeling van mijn Master uit 2008.
Het koppelingspedaal bleef soms hangen dus ik heb de master cilinder vervangen en de boel ontlucht, maar ik heb nu nieuwe problemen... Namelijk dat de koppeling...