Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
En dan denk je "exclusief" te rijden een Initiale Paris
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
En dan denk je "exclusief" te rijden een Initiale ParisLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
En hier nog één!berenburg schreef:Effe turven 1 hier
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hoeveel keer kan je jezelf tegenspreken in éénzelfde uiteenzetting?Domi1963 schreef:daniel, ik schreef reeds elders dat het probleem gekend is bij Renault van het niet opnieuw starten van de wagen. Ik heb dit ook reeds 2 keer voorgehad. Dus: contacteer Uw dealer EN de klantendienst van Renault en zeg dat de Tech-Line met U of Uw dealer laten contact opnemen. Je kan mij in PM uw regio waar je woont sturen dan vraag ik aan mijn dealer wie er verantwoordelijk is voor de regio waar jij woont. Mss kan hij een goed woordje voor U doen. De meeste dealers hebben niet of geen juiste contactpersonen voor bepaalde problemen...
Mijn dealer zorgt er eerst al voor dat ik met de juiste persoon in verbinding kom bij de klantendienst. Als het dan een zaak is voor de Tech-Line dan NEEMT MIJN DEALER DAAR CONTACT OP MET EEN PERSOON DIE HIJ KENT... Start en stop werkt correct bij mij en is te manipuleren met het rempedaal. Mijn Talisman gaat hiervoor ook binnen in september en voor nog wat andere problemen.
Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
@ReinierB: Enig idee of de gekende problemen zoals overgevoelige parkeersensoren (in de Cote d'Azur regelmatig uit gezet omdat ie constant 'iets' bemerkt, vooral in de files door de stad) en de problemen met de massagestoel en bediening bijrijderstoel vanuit bestuurdersstoel ?reinierb schreef:Zondag 13 augustus rij ik van Den Haag naar Budapest (Hongarije) met 3 personen en voor 4 personen bagage. Vanavond even de dakrails en dakkoffer van collega installeren. Toevallig gister een vakantiebeurt inclusief de r-link2 update laten uitvoeren door de dealer
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Tja, in die omgeving zijn Bugatti's en Lambo's toch een beetje de Opel Kadett van La Croisette (rijmt ook nogCerielK schreef:
Update mbt de spots: totaal stuk of 10 Talismannen (in 4 dagen) hier in Cannes/Juan Les Pins gezien, waarvan helft Initiale's, maar opvallend genoeg niet één in Noir Amethysten dan over de Croisette in Cannes in de file langs de geparkeerde Chiron, 2x Veyron, Liberty Walk Lambo, 2 Huyara's en enkele G 6x6, 4x4 kwadraat en hoop Brabus G klasses, zie je nog altijd aardig wat heren die die 'paarse' Renault nakijken
![]()
Hide post links |
Hide post links |
@Elmac: Dat kan zijn maar ik vind de Talisman toch nog steeds bloedmooiElmac schreef:Tja, in die omgeving zijn Bugatti's en Lambo's toch een beetje de Opel Kadett van La Croisette (rijmt ook nogCerielK schreef:
Update mbt de spots: totaal stuk of 10 Talismannen (in 4 dagen) hier in Cannes/Juan Les Pins gezien, waarvan helft Initiale's, maar opvallend genoeg niet één in Noir Amethysten dan over de Croisette in Cannes in de file langs de geparkeerde Chiron, 2x Veyron, Liberty Walk Lambo, 2 Huyara's en enkele G 6x6, 4x4 kwadraat en hoop Brabus G klasses, zie je nog altijd aardig wat heren die die 'paarse' Renault nakijken
![]()
)
Hide post links |
Hide post links |
Gelukkig zette je (IP) er tussen haakjes bij...Ghia schreef:En ik ben zeeee-ven(IP)
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut