Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Hallo,
Na 30+ jaar Mazda overgestapt naar Renault. Vorige week is onze Captur Intens phase 2 afgeleverd. (Met Blind Spot Detection en Easy Park Assist )
Bevalt prima tot nu toe.
Een vraag toch: je kunt een waarschuwing voor te snel rijden aanzetten. Prima! De maximale snelheid haalt hij uit TomTom. Alleen als je volgens de snelheidsmeter 50 rijdt, rijdt je werkelijk 47 km/uur. Bij mijn Sygic navigatie kon je instellen dat hij bij max snelheid + 3 km/u binnen bebouwde kom en buiten bebouwde kom max snelheid +5 km/u (als voorbeeld) begon te piepen. Ideaal. Ik kan die optie nergens vinden in de R-Link menu's. Maar zoiets moet er toch wel zijn? Niemand laat dat ding toch piepen bij bv 47 km/u in de bebouwde kom? Als iemand een hint heeft.... Graag!
De snelheid is die van de TomTom navigatie zoals je schrijft en dat is de werkelijke snelheid.
Dus 50km/u en geen 47. Dit zou wel zo zijn als het de snleheid van de snelheidsmeter/km teller zou zijn.
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Goedemorgen, ben ik weer... als ik de Captur in de garage zet begint hij al te piepen en rood ( de camera) te worden als ik nog een 30 cm v.d. muur af sta ?!@
Is dit in te stellen... dat het gaat waarschuwen als ik dichter bij de muur sta?
En hoe...
Ik heb een plug-in hybride uit 2021. De service waarschuwing brand nu (sleutel). De auto is nog niet aan een onderhoudsbeurt toe.
Ik lees van alle modellen hoe ik deze interval kan aanpassen (OK toets 10 seconden ingedrukt houden). Dit werkt echter...
Staat de auto stil koppeling omhoog en je geeft een piepklein tikje op het gas hoor je een aardig harde ratel. (Klinkt als een vibrerende hitteschild maar dat is...
Kangoo '06, op mijn remorque ga ik morgen leds plaatsen. De richtingaanwijzer is te snel van de auto om de loop van de leds op het karretje te vervolledigen. Zijn er tragere richtingaanwijzers(relais)?
Hallo allemaal,
net een clio uit 2005 gekocht, 199k op de teller en een testritje naar Duitsland en terug gemaakt. Ging helemaal prima, niks aan de hand, rijdt heel fijn etc etc. Vandaag wat zware spullen erin vervoerd en door harde regen/plassen...
Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie en plots onderweg begon die met de fietsendrager erop snel te knipperen. Het rechter knipperlicht. Op de fietsendrager zitten led lichten. Nu vandaag, toen de fietsendrager eraf was knippert die de ene keer...
Ik ben vorige week naar Oostenrijk geweest en tijdens get dalen in de bergen is de accu vol, display geeft max aan dat hoor ik een hoog toerental/geluid. Ik heb de versnellingsbak in B staan. Wie kent dit?