r.zeevat schreef:Wanneer er geen bugs zijn, mee eens. Maar wanneer je 3 uur per dag op de weg zit en afhankelijk bent van goede verkeersinfo en navigatie..... hetgeen nu voor geen meter werkt, ja dan wil ik waar voor mijn geld.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik doe tussen de 30 en 40.000km per jaar en moet eerlijk zeggen dat ik die update (voor de Espace dan, maar zelfde Rlink2) nooit gemist heb en dat navigatie prima werkte.... nu werd recent die update geinstalleerd en eerlijk gezegd, nu zie je pas hoe goed die werkt.

Perfecte up-to-date verkeersinfo die altijd juist is. Het valt me ook op dat ik nu tijdens weekdagen dikwijls 800 of meer meldingen zie in de lijst met overzicht waar dat er vroeger max. een paar honderd waren. Ik moest enkele dagen geleden ergens zijn en men zei me 'je moet die afslag aanhouden en zo en zo rijden want GPS geeft dat foutief aan'. Niet met de nieuwste Rlink2 dus, gaf perfect automatisch de route die ik zogezegd zeker moest aanhouden, zelfs met 'oude' kaarten. De kaarten heb ik overigens nog niet geupdate. In Belgie wijzigt er niet zo veel aan de wegen, dus dat stoort me niet zo. Omleidingen bij files werken nu zoals het hoort. Schermweergave van navigatie lijkt me ook verbeterd te zijn.
Verder werkt zoals hier nog al gezegd de verlichting onder de spiegels nu altijd bij het naderen.
Wat me ook opgevallen is, is dat tijdens het biepen als je te snel op trager rijdend verkeer nadert, het radio geluid gemute wordt. Voordien werd dat wel wat gedempt, maar niet volledig gemute. Althans bij de Espace, weet niet of het bij de Talisman hetzelfde is?
En in de Espace werkt de digitale radio nu ook prima. Altijd goeie ontvangst en de weergave van zender en info is veel beter. De weergave is in de Talisman ook verbeterd, de ontvangst is zoals ik hier lees mogelijk nog niet altijd ideaal?