TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Intussen heb ik ontdekt dat er meerdere SD-kaarten in mijn lijstje staan. Er staan er 3 in (waarvan 2 in pagina 2). De eerste in pagina 2 is klein en doet in dit verhaal niet mee.
Nou is de vraag, welke SD-kaart in de lijst is de kaart die ik gebruik?
De eerste in de lijst bevat voor de toolbox geen kaart omdat daar ruimte genoeg op is. Edoch, ik kan er geen kaart bij aanvinken en synchroniseren. Synchroniseren eindigt met de bekende boodschap dat de service niet beschikbaar is.
De andere grote SD-kaart is vol volgens de toolbox. Als ik synchroniseren doe zonder aangevinkte kaart loopt het proces goed. Behalve dan dat de SD-kaart als vol blijft staan.
Morgen maar eens met Renault bellen.
Gr. Jo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MaHeDu
Lid
Lid
Posts in topic: 13
Berichten: 78
Lid geworden op: 29 nov 2016 12:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MaHeDu »

Vandaag maar eens aan de gang geweest om naar versie 9.85.xxxx te upgraden. Ik blijf het een ingewikkelde procedure vinden maar het is wel in één keer gelukt. :dance:
Vr. Gr.
Marcel

Je kunt je ergeren aan van alles en nog wat, maar je bent het niet verplicht :wink:
-----
Renault Clio V TCE 100 Bifeul Intens met Easy Life Pack, Pack Easy Link, Pack Style Intens Noir (bj 2020), Blanc Glacier
Renault Espace V dCi 130 Intens(!) (bj 2016) Gris Platine R-Link2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 7
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Domi1963 »

Waarom gemakkelijk als het moeilijk ook gaat is de filosofie van Renault??

Renault Talisman Grandtour initiale Paris Energy TCe 200 EDC
Verzonden vanaf mijn SM-935FG met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

seegersj
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 70
Lid geworden op: 25 feb 2014 00:49
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door seegersj »

Afgelopen week met Renault gebeld. Het leek erop dat de RlinkStore e.e.a. door elkaar husselde. Ook compleet opnieuw installeren van het Rlink tool op de PC, met inbegrip van het eerst verwijderen van alle gegevens die in mijn gebruikersprofiel van Windows waren opgeslagen, hielp niets.
Renault heeft mij uit de brand geholpen door een nieuwe SD-kaart met 9.85 te sturen.
Vooraleer die SD-kaart in de PC te steken, heb ik eerst schermafdrukken gemaakt van de kaarten (en inhoud) in mijn apps. Na de nieuwe SD-kaart in de PC te hebben gestoken en een update installatie heb ik weer schermafdrukken gemaakt. De nieuwe kaart bleek dus niet de laatste in de lijst te zijn. Ik weet dus nu welke SD-kaart in mijn apps ik de volgende keer moet hebben.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Heb het even helemaal gehad met die kaartupdates van de R-Link
Zelf als je nu gaat kijken voor een nieuwe kaart dan krijg je nog steeds de versie 9.85
Inmiddels is de versie V9.90 al een poosje uit.
Wat heb ik nu dus gedaan, ik heb een TomTom Go 6000 aangeschaft met Live Updates en Live Realtime verkeersinformatie, werkzaamheden en alles wat hier bij hoort, ik zet deze TomTom met een BeanBag Mount op het klepje in het midden van het Dashboard en heb er op die manier perfect zicht o.
Live Kaartupdates dus nu eerst de wel nieuwste versie V9.90 erop gezet, de nieuwste Flitspalen en Mapshares, zo'n 4 x per jaar even de TomTom aan de laptop hangen en op die manier steeds weer de allernieuwste kaartupdates binnenhalen.
In de TomTom Go 6000 zit een geïntegreerde Simkaart die ook live time verbinding maakt en zo om de 2 min de boel ververst om aan te geven wat er op dat moment op de wegen gebeurd, Hij maakt ook connect met My Drive, als je deze App op je smartphone, Tablet op computer zet kan je doormiddel van die app te openen alvast je route plannen en kijken waar er evt files en opstoppingen zijn, als je de route hebt laten maken dan klik je op Zend naar TomTom systeem en de route wordt keurig op de TomTom die op dat moment in de auto ligt overgenomen en is het dus klik en Go.
En jawel, om het nog completer te maken, deze TomTom heeft ook een zeer goedwerkende spraakbesturing en rijbaan wijzer.
En hij zit nu wel wat hoger wat ik zeker onder het rijden als zeer prettig ervaar want je hoeft niet meer iets schuin naar beneden te kijken en ben lang dus kijk er keurig overheen. :thumb:
In verband met privacy heb ik wat afgedekt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 75
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door groen_duiven »

@erich : Had je dan niet beter je navigatiescherm moeten afdekken :-)

Mar om nu een extra navi in de auto te plaatsen vind ik ook zo wat.
Hou je wel rekening met het feit dat de TT Go 6000 ook al weer 4 jaar oud is.
Ik heb namelijk ook al eens wat gelezen over die lifetime kaartupdates.....


groen_duiven
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

Zit de nieuwe situatie van de A1 en A9 bij Diemen/Amsterdam al in 9.85 ? Zo ja dan is het de moeite voor mij om te upgraden. Van het elke keer virtueel door weiland rijden, met een verlate ETA, heb ik nu wel een beetje genoeg .
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Kan me dit iemand verduidelijken Europa 25 landen 89.90 Europa 45 landen 69.90
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Het ging me meer om de busjes van de zzpers en alle personen in de speeltuin hier tegenover.
Ik weet dat de 6000 al wat jaartjes op de markt is en is bij o.a Hallfords nog nieuw te koop maar heb hem zelf als refurb voor een zeer mooi prijsje gekocht en heb door TomTom de simkaart laten heractiveren en krijg een vol jaar garantie.
Het is toch belachelijk dat ik via R-Link een kaart van bv West Europa met een versie 9.85 kan kopen terwijl versie V9.90 al op de markt is. Ik heb de 6000 voornamelijk voor de vakanties in binnen en buitenland waar ik het belangrijk vindt om files en werkzaamheden ruim op tijd krijg doorgegeven.
groen_duiven schreef:@erich : Had je dan niet beter je navigatiescherm moeten afdekken :-)

Mar om nu een extra navi in de auto te plaatsen vind ik ook zo wat.
Hou je wel rekening met het feit dat de TT Go 6000 ook al weer 4 jaar oud is.
Ik heb namelijk ook al eens wat gelezen over die lifetime kaartupdates.....


groen_duiven
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Step
1-hit-wonder
1-hit-wonder
Posts in topic: 1
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2017 10:12
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Step »

Theo-R-link schreef:Kan me dit iemand verduidelijken Europa 25 landen 89.90 Europa 45 landen 69.90

ik vond het ook heel vreemd maar gewoon die 45 landen gekocht voor 69,90.

Wat een gedoe om die nieuwe kaart er op te krijgen, dankzij dit forum kwam ik er achter maar het lijkt me toch logisch dat als je iets nieuws koop dat hij dat automatisch synct?
overigens staat bij "Mijn SD kaart" na het selecteren van de nieuwe kaart nu de oude weer aangevinkt...
vanmiddag even kijken of hij nu de nieuwe wegen kent...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



groen_duiven
lid
lid
Posts in topic: 75
Berichten: 134
Lid geworden op: 13 mei 2016 22:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door groen_duiven »

@Step: Bij mij ook het geval. Op de SD-kaart staat de nieuwste kaart, kijk ik in mijn apps dan is inderdaad de kaaart 4.002,1 Mo aangevinkt.


groen_duiven
Renault Clio Estate Energy dCi 90 Dynamique eco2 (met R-Link en achteruitrijcamera)
Applicatie: 11.346.3206684-8060 GPS: 2.18.911.318008
Kaart: Europe v11.05

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

@groen_duiven, dat is de versie 960.
Mooi dat er bij jullie nog 'n vinkje staat, bij mij staat er nooit een. Ook als ik een vinkje zet blijft hij niet staan. Nog nooit gewerkt in ruim 2 1/2 jaar

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

MartijnEV schreef:Zit de nieuwe situatie van de A1 en A9 bij Diemen/Amsterdam al in 9.85 ? Zo ja dan is het de moeite voor mij om te upgraden. Van het elke keer virtueel door weiland rijden, met een verlate ETA, heb ik nu wel een beetje genoeg Afbeelding.
Ik heb gisteren speciaal voor jou :D een testrit met de 9.85 bij Amsterdam gemaakt. Het lijkt allemaal keurig uptodate. De enige uitzondering is het knooppunt Muiderberg - Vanuit Amersfoort naar Amsterdam sprong ik op het knooppunt voortdurend tussen afslagen, weilanden en B-weggetjes. Maar na 300 meter was dat voorbij en de ETA klopte nog steeds exact met wat hij eerst was. De andere kant op was erger, want daar krijg je een verkeerd voorsorteer-advies: links voor Amersfoort, rechts voor Almere. Terwijl de werkelijkheid omgekeerd is. Maar dat is ook wel een van de meest recente veranderingen daar.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

Bij TomTom heb ik inmiddels versie 9.95 kunnen downloaden op mijn simpele Start 25. Ik ben razend benieuwd hoe lang het gaat duren voordat Renault deze versie ook aanbiedt.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Mr Clio
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 76
Lid geworden op: 26 jan 2016 11:17
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Mr Clio »

Hmm als ik kijk in de r link store staan er op mijn sd kaart de volgende mogelijkheden.
Dus onder of in mijn apps beheren

Kaart van Europa (4.002,1 Mo)
Kaart van Europa (4.056,7 Mo)
Benelux (België, Nederland en Luxembu (165,5 Mo)
Kaart van Europa (4.128,1 Mo)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Red Devil
Lid
Lid
Posts in topic: 15
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 jan 2017 20:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Red Devil »

Goedendag,

Inmiddels is er een software update voor een enkele Megane met de laatste 3 cijfers 803 in het nummer. Deze is nu circa 2 weken oud en ik was dus benieuwd of er al iemand is die hier ervaring mee heeft. Ben benieuwd naar wijzigingen en verbeteringen in het gehele systeem en kaart update.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Ik ben blij dat ik een aparte tomtom go6000 heb gekocht met o.a lifetime kaartupdates, kreeg maandag de melding dat de nieuwste versie 9.95 alweer uit is en heb deze voor geheel europa weer geupdated, was ongeveer 6 gb.
Ik dacht nu is even kijken welke versie ik zou kopen als ik een update voor mijn R-Link europa had gekocht, nou de versie 9.85 wordt dus nog steeds als nieuwste update aangeboden ??? Deze update loopt nu dus al 2 update versies achter :oops:
Blij dat ik het niet gedaan heb, krijg nu dus gewoon netjes zodra er een update is een melding en pak die dan gelijk weer mee, ben benieuwd hoelang het duurt dat de updates voor de R-Link ook eens synchroniseren met de inmiddels wel nieuwste kaart versies, zie het somber in. :snooty:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Noudje schreef:Bij TomTom heb ik inmiddels versie 9.95 kunnen downloaden op mijn simpele Start 25. Ik ben razend benieuwd hoe lang het gaat duren voordat Renault deze versie ook aanbiedt.
Zie mijn laatste bericht :dance:
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dré
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 95
Lid geworden op: 08 jul 2013 22:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Dré »

Heb van Renault de nieuwste(hm) 9.85 gekregen. De update deed het dus niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

@Erik H - Renault loopt niet 2 versies achter naar mijn mening, maar één, want TomTom ging van 9.85 naar 9.95. Daar tussen zat niets. En de switch van 9.85 naar 9.95 is zeer recent geweest, dus laten we Renault het voordeel van de twijfel geven. Als 9.95 eind september beschikbaar zou zijn, kan ik er mee leven .
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jermaiiin
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 4
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 mei 2016 09:22
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door jermaiiin »

Noudje schreef:@Erik H - Renault loopt niet 2 versies achter naar mijn mening, maar één, want TomTom ging van 9.85 naar 9.95. Daar tussen zat niets. En de switch van 9.85 naar 9.95 is zeer recent geweest, dus laten we Renault het voordeel van de twijfel geven. Als 9.95 eind september beschikbaar zou zijn, kan ik er mee leven .
@Noudje

Renault loopt zeker wel 2 versie achter :(
TomTom heeft dit jaar versie 9.85, 9.90 en sinds pas 9.95 uitgebracht. (Zie screenshot)

Ben benieuwd hoelang het duurt voor dat 9.90 beschikbaar is bij Renault, nu nog 9.85 aan de praat krijgen :doh:

Afbeelding

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

Kunnen we deze hele discussie niet beter stoppen?
We weten nu wel dat Renault behoorlijk achter loopt. En gaat ook niet veranderen. Daar staan hier al 91 pagina's vol van...
We hebben er niets aan als iemand weer opnieuw roept dat het zo belachelijk is dat de "nieuwe" Renault kaarten al zo oud zijn. Dat vinden we allemaal en Renault gaat er echt niks aan doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Nooky, helemaal mee eens.....
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik niet, want als we niet blijven zagen, denken ze misschien dat het opgelost is. Ze beweren wel dat ze van dit forum geen weet hebben, maar we weten allemaal wel beter. Op elk reclame van Renault op FB, reageer ik met: 'Hopelijk zit er geen R-Link met verouderde kaarten in' Baat het niet, het schaadt ook niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

Ik zou mijn energie op iets anders richten, want het gaat ècht niet vervanderen. IJdele hoop.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik zal van die moeite niet doodgaan. Fijn voor jou dat je Renault verdedigt, maar ik ben al lang op pensioen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

Dan moet je iets beter lezen Theo. Ik verdedig Renault helemaal niet. Baal er ook van. Zeker met de kaart update service die ik heb aangeschaft.
Maar ik steek geen energie in zaken die ik niet kan veranderen. Die steek ik liever in andere zaken.
Door het telkens maar weer hier te melden moeten de andere forumleden het ook steeds weer opnieuw lezen.
Zelfde reden waarom ik onze discussie hier nu ook maar stop. Daar zullen de andere leden hier ook niks aan hebben.
En ik haal mijn notificatieservice ook maar ff van dit topic.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



JurJo
Lid
Lid
Posts in topic: 323
Berichten: 355
Lid geworden op: 07 dec 2014 13:01
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door JurJo »

Nooky, als forum lid ben ik niets 'verplicht' te lezen. Ik kan mij ook afmelden voor dit topic.
Maar behalve klachten over de 'achterstand' die Renault met zijn kaarten heeft staan er soms ook nuttige dingen in die je kunt gebruiken maar jij hebt vast die 91 pagina's niet allemaal gelezen... :think:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

HenkRenting
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 44
Berichten: 121
Lid geworden op: 23 aug 2008 18:06
Actief als: particulier
Locatie: Enschede

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door HenkRenting »

Nuttige dingen lees ik graag. Heel graag zelfs. Maar voortdurend noemen dat de kaarten zo oud zijn, zonder andere info. Ja, dat weten we nu wel. Daarvoor hoef ik ook geen 91 pagina's door te scrollen. Dat staat op elke pagina in veelvoud.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Eric H
Lid
Lid
Posts in topic: 26
Berichten: 440
Lid geworden op: 17 mei 2014 21:00
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Eric H »

Noudje schreef:@Erik H - Renault loopt niet 2 versies achter naar mijn mening, maar één, want TomTom ging van 9.85 naar 9.95. Daar tussen zat niets. En de switch van 9.85 naar 9.95 is zeer recent geweest, dus laten we Renault het voordeel van de twijfel geven. Als 9.95 eind september beschikbaar zou zijn, kan ik er mee leven .
Ik wil wel alsnog even aangeven dat TomTom wel degelijk een update van 9.85 naar eerst 9.90 heeft gehad want heb die zelf nog op mijn Smartphone staan en had deze ook op mijn TomTom XL staan en tot eind September wachten op die versie 9.95 is zeker niet aan de orden, hij moet er nu gewoon ook staan net zoals hij er nu voor alle losse apparaten ook al is, het kan beter een paar keer te veel dan een paar keer te weinig hier worden vermeld dat o.a. forumleden hun hard verdiende centjes niet aan een best dure kaart update uitgeven en deze kaart inmiddels 2 update's achter loopt, wou dit toch nog even vermelden. :think:
26-05-2014 besteld: Captur TCe 120 EDC Dynamique / wielen 17" in kleur Diamantee Noir / Privacy glas / Two-tone Ivoire - Noir Etoilé D16+GN / Zipper bekleding stof 'Noir'/ Pack City Camera / R-link / Zwarte middenarm steun / instaplijsten / kofferbak bescherming sierlijst

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

lexs schreef:
MartijnEV schreef:Zit de nieuwe situatie van de A1 en A9 bij Diemen/Amsterdam al in 9.85 ? Zo ja dan is het de moeite voor mij om te upgraden. Van het elke keer virtueel door weiland rijden, met een verlate ETA, heb ik nu wel een beetje genoeg Afbeelding.
Ik heb gisteren speciaal voor jou :D een testrit met de 9.85 bij Amsterdam gemaakt. Het lijkt allemaal keurig uptodate.
Top!

(Bij mij lukt de R-Link kaartupdate van 975 naar 985 helaas nog niet. Heb wel het 3-jaars abonnement voor kaartupdates. De 985 kaart is wel aan te vinken maar als ik de SD kaart wil synchroniseren komt weer de bekende 'Service momenteel niet beschikbaar' fout in beeld.
Binnenkort maar weer eens proberen.)
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dré
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 95
Lid geworden op: 08 jul 2013 22:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Dré »

Martijn, heb jij meerdere SD kaartjes?
Bij mij lukte het ook niet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

MartijnEV
Gerespecteerd lid
Gerespecteerd lid
Posts in topic: 23
Berichten: 1548
Lid geworden op: 09 aug 2013 09:04
Actief als: particulier
Contacteer:

TomTom kaartupdate.....

Bericht door MartijnEV »

Dré schreef:Martijn, heb jij meerdere SD kaartjes?
Bij mij lukte het ook niet.
Ja, ik ben ooit begonnen met een Benelux SD kaart en kocht later de Europa SD kaart.
Dus ik heb er 2, waarvan 1 in gebruik, maar er staan er 5 vermeld in het systeem.
Navigatiekaarten updaten lukte tot nu toe altijd, maar op dit moment dus niet.
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV

2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Dré
Lid
Lid
Posts in topic: 18
Berichten: 95
Lid geworden op: 08 jul 2013 22:43
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Dré »

Ik vermoed dat de toolbox daar de mist in gaat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

joop captur
Lid
Lid
Posts in topic: 22
Berichten: 66
Lid geworden op: 02 nov 2015 21:25
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door joop captur »

Nooky en RenaultCaptur, helemaal mee eens..... :thumb: :thumb:
:fotoplease2: per 13-9-2017 CAPTUR TCe 1.2 EDC Intens :dance:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

@Erik H. Wellicht is mij de TomTom update van 9.75 naar 9.80 ontgaan en ben ik direct van 9.75 naar 9.85 gegaan. Zou kunnen. Overigens moeten we niet al te dramatisch doen als we enige tijd 1 update achterlopen. Zo gek veel verandert er ook niet alle 3 maanden. Ik ben met " verouderde" versie 9.75 naar Duitsland en Oostenrijk gereden, zowel op grote als op hele kleine wegen en zowel in buitengebied en in stedelijk gebied en niet één keer zat het systeem ernaast.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht