Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Yup!Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Yup!Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ben benieuwd, a.s. maandag moet ik voor een terugroepactie naar de dealer en heb ook om een update gevraagd.brownie schreef:Had gisteren een afspraak bij de Renault dealer om de R Link2 software te upgraden, met de brief van Renault die een forum lid had geupload. Maar kreeg te horen dat er voor mijn Talisman Estate Initiale Paris EDC 200 benzine nog geen update was en dat ik moest wachten op een berichtje van Renault. Hebben meerdere mensen dit te horen gekregen?
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Helaas niet beschikbaar bij mij. De dealer heeft er 'geen ervaring' mee.Elmac schreef:Dan zou je toch een aankoop-optie moeten zien? En aangezien de 2016.06 wel gratis beschikbaar was in de periode dat 'ie niet werd vrijgegeven zou het wel heel zuur zijn als je er alsnog voor moet betalen.Ghia schreef:Daarnet nogmaals de 06.2015 gedownload en terug geinstalleerd. Nu blijkt er niets meer in m'n Toolbox te staan.
Ik vermoed dat dit is omdat m'n Talisman ondertussen al 1,5jr is en geen recht meer heb op een update?
Tenzij ik het aankoop via een app neem ik aan.
Bij mij verscheen de 06.2016 ook pas na een beetje rommelen met de Toolbox.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dit is een bekend probleem wat helaas niet wordt opgelost met de software update. Wel is er bij de dealert een instructie bekend hoe dit kan worden opgelost, maar hiervoor moeten spullen voor worden besteld. Mijne gaat morgen terug hiervoor. Overigens wordt dit euvel bij de meeste wel opgelost tegelijk met de software update..Tall schreef:Luister sinds gisteren digitaal naar de radio. Regelmatig verschijnt het bericht "signaal kwijt" en dan is er even niks te horen.
Zijn er nog die deze ervaring hebben en, zo ja, valt er iets aan te doen?
Hide post links |
Hide post links |
OK thanks, zal ook eens bij mijn dealer informeren.Knippie schreef:Dit is een bekend probleem wat helaas niet wordt opgelost met de software update. Wel is er bij de dealert een instructie bekend hoe dit kan worden opgelost, maar hiervoor moeten spullen voor worden besteld. Mijne gaat morgen terug hiervoor. Overigens wordt dit euvel bij de meeste wel opgelost tegelijk met de software update..Tall schreef:Luister sinds gisteren digitaal naar de radio. Regelmatig verschijnt het bericht "signaal kwijt" en dan is er even niks te horen.
Zijn er nog die deze ervaring hebben en, zo ja, valt er iets aan te doen?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dat klopt maar zit niet bij de kaart. Kijk maar eens in de R-Link store onder 'Mijn producten'. Over 24 dagen loopt bij mij 'Digital Services', 'Discovery Services' en 'Map update service Europa' af. Saillant detail: De auto is van november 2016 dus ze snoepen er zo een maand af.Berichtdoor r.zeevat » 05 sep 2017 22:23
Is bij een ieder de Tom Tom traffic service ook maar circa 1 jaar geldig? Krijg nu de melding om deze te verlengen, kost 69 pj.
Dacht dat dit standaard bij de kaart zat..
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik ga ze gelijk even aan de mouw trekken, tnx voor de tip.Berichtdoor Marnel » 07 sep 2017 06:49
@El-Salvador: Ik zou zeker een klacht indienen bij Renault. N.a.v. mijn klacht bij Renault hebben ze de kaartupdates en tomtom service verlengd met een jaar. Mijn auto komt ook uit november 2016 dus jij hebt net zoveel dagen leed gehad als ik om daar ook 'recht' op te hebben
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bij mij komen er steeds nieuwe dingen bij, ben die wagen zo zat dat ik 'm graag zou buiten willen. Maar daar verlies ik te veel op.Rcupra schreef:
Buiten dit heb ik nog steeds krakende achterdempers en is er continue een storing in mijn stoel. Ik begin zwaar het vertrouwen in Renault te verliezen. De dealer geeft steeds aan dat ik de enige ben met al deze problemen en legt m.b.t. de update de schuld bij Renault Nederland. Heb ze vriendelijk aangegeven dat ZIJ voor mij Renault zijn en dus mijn aanspreekpunt. Tevens verwezen naar dit forum om hun erop te wijzen dat ik niet de enige ben met een problematische Talisman en mijn klachten bekend al hier.
Mijn talisman is geen lease maar eigen auto, gekocht na lang afwegen van diverse auto's. Ik heb van mijn keuze nu langzamerhand veel spijt.
Rob
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Klopt, de Talismanis hier een echte soap. Hij is nu terug in de garage sinds maandag. Ben benieuwd wanneer ik 'm terugkrijg.Knippie schreef:Maar jij hebt ook echt een hele aparte versie toch??![]()
Maar zonder dollen, bij mij werkte het direct na de update. Er is even twijfel geweest (ook bij RN) of die Duitse variant kon worden gedownload, maar dat bleek geen probleem. Is het ook niet gebleken.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |