Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Toen ik vandaag m'n auto parkeerde, uitstapte en met mijn hand de zijkant van de auto betastte (ik weet het ) viel mij op dat de voorkant van de portier niet mooi aansluit bij het voorscherm. Ik heb onderstaande foto genomen met mijn telefoon tegen de deur aan. Ook de rechterkant van de auto heeft dit, zei het in iets mindere mate, zo het lijkt.
Ik ken het topic van de Talismannen op dit forum. Daar is het schering en inslag. Zijn er andere Megane rijders die dit ook hebben? Zo ja, is dit acceptabel?
Renault Megane IV dCi-110-EDC-Bose sinds augustus 2017
Renault Vel Satis 2.0 16V Turbo 125KW 2006 sinds mei 2012
Weet niet of andere Meganes het ook hebben maar mijn Talisman had het net zo erg als die van jou. Compleet onacceptabel en als je het eenmaal ziet blijf je je eraan storen. Bij mij is het verholpen.
Leasemaatschappij (Franse toko) heeft gesproken met Renault NL en dit aangekaart. Excuses zijn aangeboden. Ik zal een afspraak inplannen om er naar te laten kijken. Wordt vervolgd.
Met mijn Megane 4 van april 2016 had ik hetzelfde probleem na een maand te hebben rond gereden, zat er bijna 1 cm verschil tussen het voorscherm en het portier, daarnaast ontstond er een deuk in het voorscherm, waarschijnlijk door de hoge temperatuur van dat moment, het verschil tussen het scherm en portier werd netjes opgelost door de garage en de deuk ging er nog voor ik bij de garage was om het te laten oplossen vanzelf uit, hoogstwaarschijnlijk stond het e.e.a. onder spanning.
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06
Toevallig vandaag, eindelijk, langs de dealer gereden. Situatie is aldaar door twee personen bekeken. Ze zeggen dat het onmogelijk is het 100% strak te krijgen. Ze werken volgens, door Renault opgestelde, toleranties. Maar ze zullen het iig een stuk strakker krijgen dan het nu is.
Afspraak staat nu om het op maandag 16 oktober te verhelpen. Binnen de toleranties...
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Ren00 schreef:Toevallig vandaag, eindelijk, langs de dealer gereden. Situatie is aldaar door twee personen bekeken. Ze zeggen dat het onmogelijk is het 100% strak te krijgen. Ze werken volgens, door Renault opgestelde, toleranties. Maar ze zullen het iig een stuk strakker krijgen dan het nu is.
Afspraak staat nu om het op maandag 16 oktober te verhelpen. Binnen de toleranties...
Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Is mij toen ook verteld. Blijf dat heel bijzonder vinden gezien het wel gewoon moet kunnen.
Ren00 schreef:Ze werken volgens, door Renault opgestelde, toleranties.
Renault kan wel toleranties stellen, maar dat wil nog niet zeggen dat de klant daar mee akkoord moet gaan, want misschien liggen de toleranties van de klant veel anders dan die van Renault !
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn Kadjar uit 2019 heeft 2 usb-aansluitingen. Aangezien deze Kadjar geen cd-speler heeft en ik nog heel veel cd's heb, leek het me een goed idee om een externe cd-spelertje aan te sluiten in de auto. Helaas werkt dit dus niet. De cd-speler krijgt...
Beste forumleden,
Ik wil een dashcam in mijn captur 2 installeren met vaste 12 volt.
Plug ik deze in het zekerungenkastje linksonder bestuurderszijde.
Iemand een tip waar of welke? Of ergens anders aansluiten? Tip..graag!
We zijn sinds een tijdje trotse eigenaars van een Renault Master L3H2 uit 2011. Deze is omgebouwd tot campervan en afgelopen week voor het eerst een weekje weggeweest.
Goedendag, ik heb een Scenic 4 uit november 2016 en wil daar graag een trekhaak op zetten. Ik ga er vanuit dat de auto is voorbereid en dat ik een kabelset met canbus aansluiting moet hebben, klopt dat? Verder hoor ik graag goede of slechte...
Mijn Master is uitgerust met een displayloze radio, zie het topic Display Interieur voor foto's.
De luidspreker in de linker voordeur doet helemaal niets.
Dat kan dus aan de radio zelf liggen, aan de bedrading of aan de speaker.
Ik heb hier een vraagje over mijn renault megane 4 gt van 2017 1.6 165dci.
Met chiptunen en de automatische versnellingsbak te flashen blijven we de melding krijgen risico op versnellingsbak schade hoe komt dit eig ? Zijn al maande al probere...
Ik ben op het moment trots eigenaar van een Clio 4 GT, die vanwege gezinsuitbreiding nu toch een maatje te klein blijkt te zijn. Daarom ben ik me aan het oriënteren op een Megane 4 GT (of GT-line).