Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@Reinier: die versie staat al jaren klaar geloof ik..
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
@Reinier: die versie staat al jaren klaar geloof ik..Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Wellicht een keertje proberen in te loggen via de Rlink store met je account?Ghia schreef:Bij mij blijft ie als voorheen steeds de 2015.06 aangeven (terwijl deze al zeker 6x geinstalleerd is)
Link: | |
Hide post links |
Eind mei 2017 en nu al 19.000 km's...? dat is een flink aantal per maand!Verse schreef:Mijn auto is ook van eind mei 2017, en ik kon ook in de toolbox de 2016.06 downloaden en het werkt.
Herken trouwens maar weinig van alle problemen hier, maar misschien komt het nog( staat pas op 19000)
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Helaas niet bij mij maar dit is vermoedelijk omdat de mijne al 1,5jr is denk ik.reinierb schreef:Kaart 2016-06 eindelijk zicht baar in r-link store
Formateer een USB stick en maak een nieuwe fingerprint. (USB stick minimaal 16 gigabyte Fat32 geformatteerd)
1) Ga naar de R-Link store. Meld u aan.
Belangrijk: indien u de melding krijgt dat er een kaartupdate beschikbaar is, negeer deze melding
2) Klik op Mijn Producten en vervolgens op mijn Apps Beheren
3) Klik vervolgens bij RLink op de knop Beheren en vink een van de applicaties die aangevinkt staan uit, en klik op synchroniseren. Door 1 van de applicaties ((bijvoorbeeld EuroNews of aquarium) uit te vinken zal deze aangemerkt worden voor de-installatie.
4) Hierna gaat u met de USB stick naar de auto waar dan de geselecteerde applicatie (bijvoorbeeld EuroNews of aquarium) gede-installeerd wordt.
5) Als u hierna weer met uw USB stick naar de PC gaat en de Rlink store en Toolbox met de usb stick herstart, zou u de melding moeten krijgen dat er een update beschikbaar is met de omschrijving 12 Monate Karten-Update Service Europa.
6) Volg de stappen en schrijft de kaartupdate weg op de USB stick en breng het over naar de auto.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Na de update: 1e lichting software versie 2.2.18.590berenburg schreef:Is voor of na de update?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Met de update zijn (tot nu toe) alle software bugs opgelost. Ik heb een (eigenwijze) Talisman met productie 11/2015.NicolasL schreef:Mijn Talisman staat ondertussen al enkele dagen in de garage met een hoop software-issues. Hieronder blijkbaar ook grote problemen met de R-Link 2, waardoor er volledig nieuwe hardware uit Frankrijk dient te komen. Stiekem hoop ik op de 'nieuwe' versie met software 3.x, vooral voor de Carplay-functies. Talisman is van 2016 en ik zat dus al met de 'oude' R-Link 2 met software 2.x
Qua kaarten vertrouw sowieso het meest op Waze, maar het wegvallen van verbindingen en frequenties zou hopelijk toch opgelost moeten zijn...
Hide post links |
Net telefoon gehad dat hij klaar staat om opgehaald te worden... ben benieuwd!Ghia schreef:Met de update zijn (tot nu toe) alle software bugs opgelost. Ik heb een (eigenwijze) Talisman met productie 11/2015.NicolasL schreef:Mijn Talisman staat ondertussen al enkele dagen in de garage met een hoop software-issues. Hieronder blijkbaar ook grote problemen met de R-Link 2, waardoor er volledig nieuwe hardware uit Frankrijk dient te komen. Stiekem hoop ik op de 'nieuwe' versie met software 3.x, vooral voor de Carplay-functies. Talisman is van 2016 en ik zat dus al met de 'oude' R-Link 2 met software 2.x
Qua kaarten vertrouw sowieso het meest op Waze, maar het wegvallen van verbindingen en frequenties zou hopelijk toch opgelost moeten zijn...
Qua bugs is alles nu ok, de rest daarentegen nog niet 100%
Hide post links |
Mijn unit is ook al vervangen geweest maar terug door een oud type. Zou me verbazen moest je het nieuwe krijgen.NicolasL schreef:Mijn Talisman staat ondertussen al enkele dagen in de garage met een hoop software-issues. Hieronder blijkbaar ook grote problemen met de R-Link 2, waardoor er volledig nieuwe hardware uit Frankrijk dient te komen. Stiekem hoop ik op de 'nieuwe' versie met software 3.x, vooral voor de Carplay-functies. Talisman is van 2016 en ik zat dus al met de 'oude' R-Link 2 met software 2.x
Hide post links |
Heb dus ook terug een oud type unit en heb dit weekend al kunnen ondervinden dat er nog een hoop issues niet zijn opgelost.TBiRD schreef:Mijn unit is ook al vervangen geweest maar terug door een oud type. Zou me verbazen moest je het nieuwe krijgen.NicolasL schreef:Mijn Talisman staat ondertussen al enkele dagen in de garage met een hoop software-issues. Hieronder blijkbaar ook grote problemen met de R-Link 2, waardoor er volledig nieuwe hardware uit Frankrijk dient te komen. Stiekem hoop ik op de 'nieuwe' versie met software 3.x, vooral voor de Carplay-functies. Talisman is van 2016 en ik zat dus al met de 'oude' R-Link 2 met software 2.x
Sent from my SM-G955F using Tapatalk
Hide post links |
Hide post links |
Ga ik sowieso eens navragen, ik verwacht vandaag nog een nieuw telefoontje van de garageKnippie schreef:Nou dan is die vraag ook van de baan. De "oude" hardware van de Rlink kan echt niet worden vervangen. Balen dat de issues niet opgelost zijn. Misschien moet je eens vragen om de update opnieuw te installeren. Volgens mij heb ik hier ergens gelezen dat dit vaker is voorgekomen..
Succes!
Hide post links |
Hoe kom ik aan de update.Elmac schreef:Ondanks dat de versie van de kaartupdate 06.2016 is, staat wel het vernieuwde knooppunt Badhoevedorp A9/A4/A5 met de goede aan- en af voerwegen erop, in ieder geval vanuit Amstelveen naar Den Haag.... dus de kaart is echt actueler dan het versienummer doet vermoeden. Knooppunt Badhoevedorp is in april van dit jaar geopend.
Filemeldingen zijn na de update accuraat en betrouwbaar, voor iedereen die de update nog niet heeft: zorg dat je deze snel geïnstalleerd krijgt!!
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut