R-link2 updates voor Talisman???


Henrytali
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 30
Lid geworden op: 30 sep 2016 20:43
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Henrytali »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Elmac schreef:Ondanks dat de versie van de kaartupdate 06.2016 is, staat wel het vernieuwde knooppunt Badhoevedorp A9/A4/A5 met de goede aan- en af voerwegen erop, in ieder geval vanuit Amstelveen naar Den Haag.... dus de kaart is echt actueler dan het versienummer doet vermoeden. Knooppunt Badhoevedorp is in april van dit jaar geopend.

Filemeldingen zijn na de update accuraat en betrouwbaar, voor iedereen die de update nog niet heeft: zorg dat je deze snel geïnstalleerd krijgt!!
Hoe kom ik aan de update.
Op de r link app site kom ik tot de versie 2015 en die staat er op.

Na bijna een jaar talisman heb ik nog steeds blast van slecht DR ontvangst. Bij de dealer hebben ze extra massa punt aangesloten, volgens instructie dealer. Maar het heeft niet geholpen....Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn Nexus 7 met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mrsmit01
Lid
Lid
Posts in topic: 4
Berichten: 59
Lid geworden op: 29 jan 2016 16:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door mrsmit01 »

Henrytali schreef:Hoe kom ik aan de update.
Op de r link app site kom ik tot de versie 2015 en die staat er op.
Lees even terug. ReinierB heeft het een aantal Posts geleden goed uitgelegd. Bij mij werkte dat in ieder geval wel.

DR is sinds het extra massapunt bij mij wel goed trouwens.



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

McSherman
Lid
Lid
Posts in topic: 1
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 sep 2016 08:43
Actief als: particulier
Locatie: Gemert

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door McSherman »

Allen,

ik heb dit draadje met interesse gevolgd en heb zojuist met de beschreven werkwijze van renierb ook mijn kaartupdate voor mijn Kadjar binnengehaald en geïnstalleerd!
Beetje vreemd dat je het systeem moet "manipuleren" om een update te forceren....maar als het werkt, werkt het!!

Bedankt renierb!!

Grtz, John
Renault Kadjar 130Tce Intens met Pack Easy Park Assist Bleu Cosmos.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Rcupra »

Knippie schreef:Nou dan is die vraag ook van de baan. De "oude" hardware van de Rlink kan echt niet worden vervangen. Balen dat de issues niet opgelost zijn. Misschien moet je eens vragen om de update opnieuw te installeren. Volgens mij heb ik hier ergens gelezen dat dit vaker is voorgekomen..

Succes!
Bij mijn IP van 2016-01, is er onlangs ook een volledig nieuwe Rlink2 unit in gekomen. Is hetzelfde 'oude' type maar het viel me op dat de bezel nu piano zwart is en niet meer grijs. Daarnaast had ik issues met de welkomst verlichting onder de spiegels en buitenspiegels die iedere dag weer opnieuw gesteld moesten worden. Sinds nieuwe Rlink2 is dit plots opgelost. Zit dus blijkbaar wel verschil in allereerste typen Rlink2 en nieuwe versies zonder Apple and Google Play.

Rcupra
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Dan zijn er dus 3 versies hardware in omloop binnen 2 jaar.. Lekker bezig daar...;-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



jveck
repeating visitor
repeating visitor
Posts in topic: 1
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 dec 2016 08:39
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door jveck »

reinierb schreef:Kaart 2016-06 eindelijk zicht baar in r-link store

Formateer een USB stick en maak een nieuwe fingerprint. (USB stick minimaal 16 gigabyte Fat32 geformatteerd)
1) Ga naar de R-Link store. Meld u aan.
Belangrijk: indien u de melding krijgt dat er een kaartupdate beschikbaar is, negeer deze melding
2) Klik op Mijn Producten en vervolgens op mijn Apps Beheren
3) Klik vervolgens bij RLink op de knop Beheren en vink een van de applicaties die aangevinkt staan uit, en klik op synchroniseren. Door 1 van de applicaties ((bijvoorbeeld EuroNews of aquarium) uit te vinken zal deze aangemerkt worden voor de-installatie.
4) Hierna gaat u met de USB stick naar de auto waar dan de geselecteerde applicatie (bijvoorbeeld EuroNews of aquarium) gede-installeerd wordt.
5) Als u hierna weer met uw USB stick naar de PC gaat en de Rlink store en Toolbox met de usb stick herstart, zou u de melding moeten krijgen dat er een update beschikbaar is met de omschrijving 12 Monate Karten-Update Service Europa.
6) Volg de stappen en schrijft de kaartupdate weg op de USB stick en breng het over naar de auto.
Bij stap 3 krijg ik steeds de melding service is niet beschikbaar, probeer later opnieuw. Zijn er meer die hier last van hebben?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mark_tdm
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2017 21:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door mark_tdm »

Ik heb gisteravond volgens de bovenstaade beschrijving de 2016-06 kaart gedown load en op usb gezet.
Geen issue gehad.

Moet wel toegeven dat het omslagtig is.
De 2016 was nl niet zichtbaar tot dat je inderdaad het finkje van de andere app (coyote in mijn geval) wegehaald heb.

Maar het werkt, nu nog kaarten installeren.
Talisman Grandtour TCe150 intens Blue Cosmos

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

@mark_tdm: ik veronderstel dat je Talisman jonger is dan 1 jaar en die service nog niet verlopen is of dat je gratis 3jr updates hebt?
Helaas heb ik 1 v/d eerste en is m'n eerste jaar verlopen maar ik weiger een (betalende) update te doen omdat ze door hun eigen schuld ervoor gezorgd hebben dat ik pas een update kon doen na het 1e jaar.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 25
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door r.zeevat »

Same here! Bij de garage aangegeven dat ze het naar regelen dat de verkeersinfo updates ed er gratis op komen bij de komende upgrade


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Rcupra »

Bij Renault klacht indienen en dit aangeven. Ik heb zonder gezeur een jaar tomtom traffic en kaart update gratis gekregen.
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 25
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door r.zeevat »

Dat had ik al doorgegeven aan mijn garage, die hebben aangegeven het te gaan regelen....

Tnx!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Jullie hebben blijkbaar een meegaande garage. Hier helaas... en een andere garage staat niet te 'springen' om m'n wagen over te nemen.
Verder heb ik al voor de 9e x versie 06.2015 gedownload. Op de duur zou je het echt opgeven (andere dingen raken steeds niet opgelost).
Bij de klantendienst van Renault B kan ik echt niets bereiken.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 25
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door r.zeevat »

Idd minder, geen consumenten protectie in België?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 25
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door r.zeevat »

Daardoor hoeven wij eigenlijk alleen maar te dealen met de verkooppunt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Ik ga nog eens proberen een mailtje te sturen. Hopelijk nu eens een correcte handeling van Renault :-)
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 51
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door berenburg »

Ook hier verlenging kaarten en traffic zonder problemen
Zelf de update kan ik gaan laten doen bij de dealer volgens renault nederland

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



mark_tdm
Lid - eerste logo binnen
Lid - eerste logo binnen
Posts in topic: 6
Berichten: 22
Lid geworden op: 10 jul 2017 21:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door mark_tdm »

Ghia schreef:@mark_tdm: ik veronderstel dat je Talisman jonger is dan 1 jaar en die service nog niet verlopen is of dat je gratis 3jr updates hebt?
Helaas heb ik 1 v/d eerste en is m'n eerste jaar verlopen maar ik weiger een (betalende) update te doen omdat ze door hun eigen schuld ervoor gezorgd hebben dat ik pas een update kon doen na het 1e jaar.
Hoi Ghia,

Inderdaad mijne is van Juli 2017, maar de geleverde kaarten bij aflevering van de auto waren van 2015.
Vindt dat eigenlijk bij aflevering 2016 al erop had moeten zitten.
Volgens mij zijn de updates voor 3 jaar bij mij.

Mark
Talisman Grandtour TCe150 intens Blue Cosmos

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Bas1970888
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 aug 2016 14:23
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Bas1970888 »

Gisteren gebeld door klantenservice van Renault NL na mijn beklag over het maar blijven uitstellen van de software update Rlink2 en update navi software naar 2016.6. en welke compensatie daar vanuit Renault NL tegenover staat.
Inmiddels is sinds begin oktober de software geupdate (Rlink2 én Navi naar 2016.6). DAB+ ontvangst flink verbeterd (bijna geen last meer van het zomaar wegvallen van het DAB+ signaal) en omleidingen met belachelijke extra reistijden behoren (hoop ik) nu tot het verleden. In ieder geval geen issues hierover meer meegemaakt. Klantenservice uitte een mea culpa en verzekerde mij (!) dat het langdurig uitstellen van de update, softwareproblemen, slechte communicatie etc. niet meer voor mogen komen in de toekomst. Ik ben in ieder geval gecompenseerd door 1 jaar extra gratis navi updates (dit werd overigens zonder problemen en veel discussie beschikbaar gesteld).

Binnen afzienbare termijn kunnen we weer een navi update tegemoet zien (!) met recenter kaartmateriaal dan 2016.6. Deze worden dan via push-berichten naar de auto gestuurd (zoals het in het verleden ook het geval was), maar regelmatige check via de Rlink-toolbox is ook een optie. Ik ben erg benieuwd hoe dit zal verlopen na al deze mooie beloften.....
Vorige auto: Volvo V40 D2 R-Design white Huidige auto: Renault Talisman 130 dCi, noir etoilé, panorama/schuifdak, Bose R-link2, Easy Park assist, Pack Winter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Topic author
r.zeevat
Lid - en hoppa, logo 2
Lid - en hoppa, logo 2
Posts in topic: 25
Berichten: 108
Lid geworden op: 01 sep 2016 09:38
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door r.zeevat »

Is idd te hopen.

Reed al in de Talisman april 2016 en moet constateren dat binnen 1 jaar er inmiddels 3 verschillende R-link versies zijn, die klaarblijkelijk zoveel van elkaar verschillen dat er separate software updates voor ontwikkeld moeten worden.... en dan zwijg nog over verschil in functies, zoals carplay, dat op de eerste versie niet eens mogelijk is.

Ben zelf productmanager van software en kan wel vaststellen dat in het algemeen de Fransen niet de sterkste software ontwikkelaars zijn (frans zit waarschijnlijk niet voor niets in de kreet 'franse slag')

Al met al, treurig om te zien dat de eerste berijders ook nog als laatste aan de beurt lijken te komen bij deze upgrade.




Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Volgens mijn dealer is Renault France achter de coulissen aan het werken aan een volledige nieuwe software voor de R-Link 2. Ze zouden zelfs met een andere software ontwikkelaar in zee gaan. Het staat nog niet officieel vast, maar de software zou klaar zijn in februari 2018 en moet dan nog uitgebreid getest worden. Dus er zou een deugdelijke oplossing aankomen. Nog even geduld zei mijn dealer...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

@Domi: voor bestaande klanten of voor de volgende productie van de wagens?
Ik vrees op geen aanpassing meer op de eerste varianten.
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Mijn dealer liet uitschijnen voor alle R-Link 2 toestellen want hij zei mij dat mijn wagen ook vermeld staat in de ICM. Mijne heeft productiedatum november 2016 dus hopen hee...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Auto-maat
Lid
Lid
Posts in topic: 10
Berichten: 27
Lid geworden op: 08 sep 2017 12:25
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Auto-maat »

Yes....!!

Geachte mevrouw, mijnheer,

Wij zijn blij u te kunnen melden dat de software update van het R-link systeem gefaseerd beschikbaar komt en vanaf nu
beschikbaar is voor het R-link systeem in úw Renault.

In tegenstelling tot eerdere berichten, ontvangt u hiervan geen ‘push’ bericht in uw auto. In verband met de recente cyber-
aanval wordt hier om veiligheidsredenen tijdelijk vanaf gezien. Er is daarom voor gekozen om de software update van
het R-link systeem door uw Renault dealer te laten installeren.

U kunt hiervoor een afspraak maken met uw Renault dealer.
Aansluitend kan dan de laatste kaartupdate via de R-link store worden gedownload.
Talisman Estate 1.6 dCi 160 EDC Intens 2016

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Rcupra »

Dezelfde mail vandaag ontvangen. Toevallig staat mijn auto bij de dealer vandaag dus direct gebeld maar zij kunnen mijn chassisnr niet vinden. Dus Renault NL gebeld. Geven aan dat mijn auto inderdaad niet op de lijst staat. Vinden het wel vreemd dat ik de mail heb gekregen. Ik word vandaag teruggebeld....als het goed is. Anders wederom nieuwe afspraak maken :S
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Fout van de dealer: hij moet u op de wachtlijst zetten. Mijn wagen stond al aangemeld sinds juli. En heb de update gekregen in september omdat mijn wagen toen binnen moest voor de versnellingsbak wissel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Rcupra »

Fout van Renault. Auto was aangemeld door dealer maar mail Renault was sneller dan lijst met chassisnr. Vanmiddag telefoontje gekregen dat de auto vanmiddag pas op de lijst is verschenen. Update is alsnog geïnstalleerd :). Opgelost dus.
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 51
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door berenburg »

Kaarten was ook gelukt?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Rcupra »

Yes. Update 2016-6 kwam gisteravond in Rlink store. Vanmorgen geupdate dus alles weer up to date. Nog maar 1 punt staat open (hoofdsteunen) en dan eindelijk geen klachten meer..... voor nu :S
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

CerielK
Lid
Lid
Posts in topic: 3
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 nov 2016 12:23
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door CerielK »

Bij mij eindelijk ook de update gisteren ontvangen, maarrrr... wat jammer dat deze niet optisch aangepast is zoals in de Espace en Talismannen van de nieuwe lichting ? En verder merk ik er weinig van, gezien ik 2.2.xx.xxx had, nu nog steeds, alleen iets hoger nummer op het end 2.2.18.590...

Kaarten via Toolbox (Duits omschreven kaart van 5966mb) erop gezet, ook daarna blijft ie blijkbaar weer zeveren dat bij elke start gevraagd wordt deze te installeren aangezien ik deze op mijn usb heb gezet waar ook mijn muziek op staat, hebben jullie dit ook ? Dan maar weer in een aparte map zetten...

En nog veel belangrijker, staat hier 'het nieuwe' Maastricht nog niet op ??? Is al drie jaar in aanleg geweest en nu een update van 2016 zonder tunnel / verlegde noorderbrug ? :fp:
17-.. : Talisman Initiale Paris 200Tce Noir Amethyste 19"
12-17: Citroën DS5 Hybrid4 Blanc Nacré 19"
09-12: Laguna Coupé 2.0 16v T170 Dynam. Noir 18"
05-09: Mégane CC 1.6 16v Priv. Luxe Noir 17"
01-05: Clio RS 2.0 16v Gris Iceberg 16"
99-01: 19 16v Phase I Noir 16"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Rcupra »

Tunnel is pas sinds eind 2016 klaar en noorderbrug is 2 maanden geleden omgezet. Tomtom zou wel heel snel zijn als deze aanpassing er al op staat, zeker i.c.m. Renault. En ja, Google kan het wel.

Komt er niet nog een 2017 kaart update uit binnenkort?
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

@CerielK: ik heb ook die Duitse kaart in mijn toolbox, maar krijg deze niet op mijn USB stick gedownload. Als ik ze download duurt dit ellenlang en ergens halfweg verschijnt er een groot rood kruis met de melding download mislukt. De kaart die in mijn toolbox verschijnt is ook 5699 mb en noemt: “12 monate service update Europa”...
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Rcupra
lid
lid
Posts in topic: 26
Berichten: 209
Lid geworden op: 23 mar 2017 16:19
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Rcupra »

Domi1963 schreef:@CerielK: ik heb ook die Duitse kaart in mijn toolbox, maar krijg deze niet op mijn USB stick gedownload. Als ik ze download duurt dit ellenlang en ergens halfweg verschijnt er een groot rood kruis met de melding download mislukt. De kaart die in mijn toolbox verschijnt is ook 5699 mb en noemt: “12 monate service update Europa”...
12 monate service update Europa is wel de goede update (2016-6). Misschien verkeerde USB stick? Heb je eerst een footprint gemaakt? Melding download mislukt heb ik 1e keer ook gehad maar kwam omdat wifi eruit was geklapt en toolbox hervat dan niet automatisch. Na 2e keer downloaden geen probleem gehad.

Rob
Renault Talisman Initiale Paris 1.6 TCE 200 EDC 2016-1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Ghia
lid
lid
Posts in topic: 54
Berichten: 762
Lid geworden op: 15 apr 2017 11:12
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Ghia »

Hier werkt die zooi echt niet...
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Domi1963
lid
lid
Posts in topic: 44
Berichten: 1268
Lid geworden op: 03 jan 2014 20:04
Actief als: particulier

R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Domi1963 »

Gelukt!!! Jammer dat ik weer mijn zus haar Windows laptop heb moeten lenen, terwijl voorheen de updates wel lukten met mijn Mac?! Maar verleden week had ik de toolbox eens opgestart, wat ik regelmatig eens doe om te kijken of er geen updates zijn , en toen was er een update van toolbox. Misschien heeft het daar mee te maken dat het weer niet meer lukt met mijn iMac? Helemaal in het begin werkte toolbox ook niet op de iMac. Toen heb ik eerst mijn USB-stick geformatteerd in FAT32 via een Windows laptop, en toen ging updaten via de iMac wel tot nu, weer niet, ook niet met een geformatteerde FAT32 USB-stick...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



berenburg
lid
lid
Posts in topic: 51
Berichten: 643
Lid geworden op: 25 jan 2013 11:55
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door berenburg »

Zijn na de update je stoel instellingen er nog?
Of begint dat feest opnieuw?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Knippie
lid
lid
Posts in topic: 47
Berichten: 611
Lid geworden op: 16 jan 2017 19:30
Actief als: particulier

Re: R-link2 updates voor Talisman???

Bericht door Knippie »

Geen feest voor jou, stoelinstelling blijft zoals hij is

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht