al enige tijd lees ik mee op dit forum en vond het tijd me even netjes voor te stellen.
ik ben Giel en op het moment rijd ik een Skoda Octavia 1.6 diesel station in het zwart. Handgeschakeld, uit 2013.
Na een proefrit in een Megane Estate in Bose uitvoering gekozen voor een limited 1.5 DCI met automaat in de kleur cappucino bruin.
De Bose uitvoering was zeker een mooie complete uitvoering maar er moesten keuzes gemaakt worden

Dit wordt mijn eerste auto met automaat en ik kijk er echt naar uit. Wst me opviel tijdens de proefrit was dat de rust in de auto. Heel anders als in de Skoda waar je toch echt de diesel zijn werk hoort doen.
De bagageruimte van de Megane is kleiner als de laadbak van de Octavia maar voor ons nog ruim genoeg.
Over de kleur zijn de meningen verdeeld heb ik her en der gelezen, maar ik vind het een mooie kleur in combinatie met de donkere ramen achter. Ik zag ook een megane van een forum lid die deze kleur gekozen heeft en het stond de auto goed.
Tot nu toe heb ik er 1 gezien in deze kleur op de A27 bij Meerkerk. Deze was geimporteerd zag ik op de RDW site (PK xxx xx), was dit misschien het betreffende forumlid?
Eind november hoop ik de Megane in ontvangst te mogen nemen. Dan zal ik ook wat fotos posten.
Tot die tijd moet ik het doen met alle posts en fotos van dit forum

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk