Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Neem mijn post niet te serieus (zoals Renault dat foet met updates)
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Neem mijn post niet te serieus (zoals Renault dat foet met updates)Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Link: | |
Hide post links |
Je moet even opnieuw een vingerafdruk laten maken, niet de oude USB stick gebruiken. Formatteren en even in de auto aansluiten. Daarna nogmaals de RLink store bezoeken.Luc001 schreef:Vandaag een mail van Renault ontvangen dat ik langs mijn dealer kan gaan voor de '' eindelijke '' update.
De dealer heeft gelijk de update uitgevoerd. Eigenlijk heel raar want hij wist me te vertellen dat hij op basis van mijn chassis nummer niets kon vinden maar toch de update heeft kunnen doen.
Ik zit nu op 2.2.18.590 (ik kom van 2.2.17).
Nu maar wachten op de R-Link Store voor de kaarten denk ik. Nu nog niets te zien.
Hide post links |
Yup, dat was hem dus. Gedownload en erop gezet. Top.TheWizardbc schreef:Je moet even opnieuw een vingerafdruk laten maken, niet de oude USB stick gebruiken. Formatteren en even in de auto aansluiten. Daarna nogmaals de RLink store bezoeken.
Hide post links |
Luc001 schreef:Vandaag een mail van Renault ontvangen dat ik langs mijn dealer kan gaan voor de '' eindelijke '' update.
De dealer heeft gelijk de update uitgevoerd. Eigenlijk heel raar want hij wist me te vertellen dat hij op basis van mijn chassis nummer niets kon vinden maar toch de update heeft kunnen doen.
Ik zit nu op 2.2.18.590 (ik kom van 2.2.17).
Nu maar wachten op de R-Link Store voor de kaarten denk ik. Nu nog niets te zien.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Nou ik heb een 250 Mbit verbinding maar het komt maar met horten en stoten binnen a 10Mbit.GuusS schreef:Het lukte mij gisterenmiddag binnen drie kwartier, dat vond ik al erg lang gezien mijn snelle internetverbinding.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Vanochtend om 07u30 de download gestart, eerst weer niets zichtbaar in de toolbox, ingelogd op de website en MyRenault account maar daar stond gelukkig wel de 2016.12 kaart klaar. De bijna 5,9GB stond binnen 50 minuten op de USB-stick, het tijdstip waarop je de download doet kan kennelijk ook uitmaken, zo snel is het niet eerder gelukt!PaulZ schreef:Update downloaden koste gisteren ongeveer 2 uur.
Verder geen problemen
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Daar heb ik ng nooit eerder iets over gehoord....micro-updates.quiptix schreef:Toch zijn er online ook micro-updates.
Ik heb nog de hopeloos oude versie van de kaart, maar er staat er nu een rotonde op de kaart die pas 1 maand (!) in gebruik is...
Vincent
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Soms vraag ik me af hoe mensen een forum lezen?Red Devil schreef:Iemand al update 06-2016?
Zo ja wat is anders? ?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Foutje bedoel idd de 2016 - 12. Wat is er zoal anders een zijn de nodige fouten eruit gehaald?Domi1963 schreef:Das al een oude kaart. De nieuwste is 2016-12 en bij mij geïnstalleerd. En er staan vele wijzigingen op.
Hide post links |
Ik heb zelf ook drie avonden achter elkaar aan het proberen geweest om dat kreng te downloaden en kwam er niet doorheen.adslben schreef:Hoi allen, ik heb sinds woensdag een Megane Station Bose van mei 2017. Rij op de A1 en herkend de wegen niet (nieuwe stuk bij Amsterdam zeg maar).
Denk even updaten. Ben gewoon al de hele middag bezig. Eerst een USB formatteren, naar de auto lopen. Stikkie erin en weer naar de laptop, account bij Renault maken *nou ja jullie begrijpen het wel.. Zwaar waardeloos.
Zo ondertussen al 2 keer een download error gehad maar nu op 31%.
Ik ben verder wel blij hoor met de auto
Hide post links |
Je hebt de laatste versie, kijk maar onderaan. Je moet even naar details gaan en dan NL opzoeken. Dat staat dan 2016.12. 2015.06 bovenaan geeft de basis kaart aan (hoogte etc).Rinus66 schreef:Mijn Estate is net 2 weken oud en deze kaartgegevens staan in het systeem.De Toolbox geeft aan dat er geen update`s beschikbaar zijn
Hide post links |
Oke thanksTheWizardbc schreef:Je hebt de laatste versie, kijk maar onderaan. Je moet even naar details gaan en dan NL opzoeken. Dat staat dan 2016.12. 2015.06 bovenaan geeft de basis kaart aan (hoogte etc).Rinus66 schreef:Mijn Estate is net 2 weken oud en deze kaartgegevens staan in het systeem.De Toolbox geeft aan dat er geen update`s beschikbaar zijn
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut