Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Kreeg vandaag van een oud collega, rijdend in een diesel BMW, een foto doorgestuurd met daarop een Zoe die hij op dat moment zag rijden in Den Haag...
En wat blijkt, hij reed achter de Zoe van forumlid Jklaui...
Jklaui schreef:Sinds afgelopen donderdag ook in het gelukkige bezit van een witte Zoë Intense uit 2014.
Met een beetje geluk kom ik nog in aanmerking voor de subsidie in Den Haag waardoor het nog aantrekkelijker wordt om in de Zoë te rijden.
Groetjes Johan
Hoe toevallig is dat dan??
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Renault Zoe Intense (mei 2013)
Renault Kangoo Express ZE (februari 2013)
Zero "fossiele brandstof in de auto" Emissie...
Vandaag in Assen. Zelf even aan de lader bij van der Valk en dus lopend door de straten.
IMG_0552.JPG
Zoe Q210 Life 10-2013 met een eindstand van 84083 km op de klok op 1 mei 2017 en vanaf nu met een Zoe Q90 Life ZE40 05-2017 onderweg.
Inmiddels 3000 km op de klok
Afgelopen dinsdag op de A12 van Utrecht richting Arnhem ter hoogte van Doorn een lichtblauwe Zoe ingehaald met zowel op de achterklep als de zijportieren in het wit de tekst "100% Elektrisch". Volgens mij een auto die ik hier op het forum wel eens vaker gezien heb, mogelijk @MartijnEV? Ik had een leen-Zoe van Bochane bij me, zwart met behoorlijk wat bestickering.
Zoe Life Q210 van oktober 2013 -> mei 2017 (87000 km) als VanAssen op dit forum
Zoe Life Q90 van mei 2017 -> april 2020 (30700 km) als VanGieterveen op dit forum
Zoe Intens R135 Intens april 2020 -> ?
Vandaag reed er een zwarte Zoë bij ons op het werk het gezamenlijk parkeer terrein op in Best. Volgens mij kenteken PF...... toevallig iemand van hier.
In Noord-Holland (tussen Den Helder en Den Oever) een Zoë gespot met blauwe kentekenplaten, taxi dus
Zwarte Zoe R90 sinds 10/2/2018 15:00
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader
In Keldonk uit de richting Gemert een witte, vorige week zondag
Knooppunt Hooijdonk, uit richting Breda, afslaand richting Made een grijze, afgelopen zondag
Tussendoor ook nog eentje, volgens mij in the City of Oosterhout
Zoe Q210 Life - oktober 2013 - 40kWh - >200.000km | Tesla Model3 - maart 2024 - 57kWh | Zoe R135 Intens - januari 2020 - 50kWh
De baas heeft 100 poolauto's (Clio Estate) ingeruild voor Zoe's! Hartstikke leuk natuurlijk, kan ik straks ook als poolauto in een Zoe rondtoeren. Voor zover ik het begrepen heb zijn het Q90's.
En door de staatssecretaris ingewijd:
(Toch voelt het wel een beetje als 'nanananana, wij lekker wel'... Ik heb al voor de zomervakantie onze nieuwe Zoe besteld, en die wordt pas eind januari/begin februari geleverd...)
In 5 jaar ruim 100.000km elektrisch plezier (inclusief Parijs en Noorwegen), sinds km 101468 een nieuwe motor. Na 1.5 jaar straatladen nu vooral thuisladen op eigen zonne-energie met een Zappi V2 3F lader
Renault Zoe Zen, blanc nagre. Q210 van December 2014 tot Oktober 2024, KM 196K (Soh 90%).
Website: Mostaladda.eu voor EV apps en OpenChargeMap gpx bestanden. Landen bezocht met de Zoe: LU, BE, DE, FR, CH, IT.
Nieuwegein donderdag 22 maart tegen 9.30 uur. Komt een auto links van me staan, ik denk die slof ik er zo wel ff uit. Niet dus...... was ook een witte Zoe, gaat dus niet lukken met eruit trekken, we zijn even snel
Nu MG4 Electric Long Range Luxury, hiervoor: Zoe ZE 50 Life wit nov 2020 voorheen acculease, accu nu gekocht. Hiervoor: Zoe Intense Q210, Blanc Glacier, sept 2015.
Riesbak schreef:Nieuwegein donderdag 22 maart tegen 9.30 uur. Komt een auto links van me staan, ik denk die slof ik er zo wel ff uit. Niet dus...... was ook een witte Zoe, gaat dus niet lukken met eruit trekken, we zijn even snel
Haha
Google Maps kaart met alle snelladers in Nederland: http://www.chargefast.nl
Twitter: @MartijnEV
2013-2018: Renault Zoe Intens Q210 ZE40 - Bleu Energie
december 2018-heden: Jaguar I-Pace EV400 S - Fuji White
Helaas zijn de meeste collega's nog niet erg enthousiast over de Zoe, dus de kans dat je ze zo ziet (of bij een andere RWS locatie) is groter dan dat je ze onderweg tegenkomt. Aan de ene kant door wat opstartproblemen (aansluitingen die niet werkten, greenwheels app en reserveringen die fout gingen), maar ook door range anxiety. Ik stond vorige week met een Zoe bij veldbezoek en kreeg natuurlijk weer de vraag of ik niet bang was dat ik niet thuiskwam (nee, 25 minuutjes laden bij Fastned was genoeg voor een sanitaire stop en om mijn rondje van ca 300km af te ronden). Helpt natuurlijk ook niet echt dat voor veel gebruikers de range richting de 100km duikt...
GertjanVB schreef:100km? Toch geen 22kWh batterij?
130 rijden helpt...
GertjanVB schreef:100km? Toch geen 22kWh batterij?
130 rijden helpt...
Mijn laagterecord in de GOM is 143. Met een R90. Dat behaalt in de zeer koude periode op de terugweg van Rotterdam naar Almelo. Windkracht 6 tegen en temperatuur minus 1 helpt (en continu meer dan 120 km/h). De GOM staat overigens nu op 260 km.
He, niet te letterlijk nemen natuurlijk. 'Richting' is niet hetzelfde als 'precies', maar als je al een negatieve insteek hebt én je ziet de GOM hard teruglopen...
Het is inderdaad prettig dat de range nu weer oploopt met de stijgende temperatuur
En nu weer on topic: vrijdag nog een witte Zoe gezien (KB in het kenteken?) bij Marknesse. Reed er twee auto's achter in de bus, maar begrijp van m'n vrouw dat ze deze al vaker is tegengekomen tussen Vollenhove en Marknesse.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut