Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Heb de Talisman net in ontvangst mogen nemen.Eerst rit vanaf de dealer naar huis was in iedergeval een plezierige. Reed prima en alles voldoet aan verwachting of zelfs boven verwachting. Ontdekte wel dat R-Link (zoals iedereen) wel zo zijn dingetje heeft. Mijn iPhone werd eerst niet herkend, toen wel en toen weer niet. Nu blijft die wel herkend, geen idee hoe dat kan maar goed dat kon de dealer mij ook niet zeggen. Weten jullie of een 2e telefoon toevoegen aan R-Link kan? Want krijg mijn andere iphone (werk) niet gekoppeld

Qua geluid bevalt het mij toch wel goed, was wat bang dat het bose systeem minder zou zijn dan de Audi, en dat valt mee. Okay qua instelling is de Renault wat beperkt. Overigens voor de audio freaks hier, FLAC ondersteunt de R-link prima maar heb ook geprobeerd een 24bit Flac af te spelen en ook daar draait het systeem zijn hand niet voor om

De handfree achterklep vergt wat oefening maar het werkt wel erg fijn.
Ik zit wel met een dingetje qua linker voet. Die zet ik altijd op het plastic neer tijdens het rijden. Maar je moet volgens mij niet te grote voeten hebben. Ik zit dan tegen iets van kunststof aan. Dat is wel een klein "minpuntje" wat ik kan verhelpen door mijn voet iets anders te zetten maar toch.
Stoelen zitten uitstekend.
De komende dagen maar eens flink testen wat die allemaal kan. En hopen dat er geen rammeltjes komen