Beste mensen,
Ik heb gezocht op dit forum naar alternatieve autoradio's die aan te sluiten zijn op de bediening aan het stuur alsmede het display in het dashboard. Het is mij niet duidelijk welke merken en typen er precies zijn. Wel gelezen dat Pioneer iets heeft maar kan niets vinden. Wellicht zoek ik niet goed...
Er zit nu een "fabrieks" radio in mijn Espace (2003) met CD wisselaar, allemaal voorin. Geen USB, geen makkelijke aux-in (wel op forum gezien hoe je die eventueel kan gebruiken), geen MP3, etc. - een ouderwets ding met matig geluid.
Ik zoek dus een "moderne" autoradio. Is er iemand die een tip heeft? Zijn er ook betere speakersets te krijgen?
Groet,
Jake (newbie)
Alternatieve radio voor Espace uit 2003
-
- lid
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 15 aug 2011 19:45
Er zijn veel (zo niet alle) autoradio's aan te sluiten op een bestaande stuurwielbediening.
Hiervoor zijn zogenaamde stalk-adapters verkrijgbaar.
Voor meer informatie kijk eens hier:
http://www.rondevries.nl/catalog/default.php?cPath=60
Ik zie er zelf geen voor een espace tussen staan, maar je krijgt wel een idee, waar je naar op zoek bent!
Misschien dat er op dit forum een espace-rijder is die je hier beter mee kan helpen.
Veel succes!
Hiervoor zijn zogenaamde stalk-adapters verkrijgbaar.
Voor meer informatie kijk eens hier:
http://www.rondevries.nl/catalog/default.php?cPath=60
Ik zie er zelf geen voor een espace tussen staan, maar je krijgt wel een idee, waar je naar op zoek bent!
Misschien dat er op dit forum een espace-rijder is die je hier beter mee kan helpen.
Veel succes!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Topic author - 2-hit-miracle
- Posts in topic: 2
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
Dat is alvast zeer helpvol Ruud, dank voor je reply!
Groet,
Jake
Groet,
Jake
Hide post links |
-
- Lid - eerste logo binnen
- Posts in topic: 1
- Laatste bezoek: 01 jan 1970 01:00
ik heb ook een hele mooie oplossing gevonden die niet heel veel kost en ook niet veel ruimte inneemt en op zich zelf te installeren is,ik heb de stroom en aarde voor de woofer afgetapt van de 12 volt aansluiting die achterin de espace in het opbergvakje aanwezig is.
Het luidspreker signaal (waar je er maar 1 van nodig hebt) heb ik van de iso stekker linksachter (waar de originele radio van mijn espace zit ingebouwd ) afgetapt.
En ondanks dat die bekabeling niet heel dik is qua diameter levert hij een perfect geluid af,ondanks de erg compacte afmeting van het apparaat.
ik persoonlijk vind het echt een wereld van verschil.
het gaat om deze axton 2x8" active woofer met het type nummer AB20A en de verkoopprijs is 179 €
ik heb hem nu 2 weken in bezit en ben erg tevreden over de sound die deze woofer levert
Ik kan hem niet eens voluit zetten zoveel bass maakt hij,ondanks dat de grote ruimte in mijn grand espace die hij moet vullen.
hier een link [/url] http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG
ik heb hem niet bij deze zaak gekocht maar wel bij een acr zaak.
Het luidspreker signaal (waar je er maar 1 van nodig hebt) heb ik van de iso stekker linksachter (waar de originele radio van mijn espace zit ingebouwd ) afgetapt.
En ondanks dat die bekabeling niet heel dik is qua diameter levert hij een perfect geluid af,ondanks de erg compacte afmeting van het apparaat.
ik persoonlijk vind het echt een wereld van verschil.
het gaat om deze axton 2x8" active woofer met het type nummer AB20A en de verkoopprijs is 179 €
ik heb hem nu 2 weken in bezit en ben erg tevreden over de sound die deze woofer levert
Ik kan hem niet eens voluit zetten zoveel bass maakt hij,ondanks dat de grote ruimte in mijn grand espace die hij moet vullen.
hier een link [/url] http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG
ik heb hem niet bij deze zaak gekocht maar wel bij een acr zaak.
Hide post links |
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Log in
-