Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik zoek een rechter achter deur voor mijn Renault Laguna GRAND Tour 1.9 DCI station uit maart 2005. In donkergrijze uitvoering (kleur TEB66) zonder keylessgo sensor.
Ik heb al heel wat auto sloop bedrijven afgebeld, maar nog niets gevonden. Heeft een van jullie een idee?
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Hoi, tijdens het rijden begint af en toe het waarschuwingslampje van de deuren te branden en te piepen . Bij nazicht van de deuren zijn die goed gesloten en ook de centrale vergrendeling doet zijn werk dus de deuren zijn werkelijk dicht. Probleem...
Hallo, we hebben een scenic 1.6 uit 2011. De deur aan de bestuurderskant gaat niet open met de keycard, wel met de noodsleutel. De overige deuren gaan wel open en dicht met de keycard. Indien je de deur van de binnenkant opent, kun je deze wel weer...
Mijn Scenic III uit 2009 heeft (volgens de garage) een kortsluiting in de ECU en dus moet de ECU vervangen worden. Probleem - hij is niet meer te krijgen bij Renault.
Nu dacht ik er een gevonden te hebben bij franceauto.pl met deze nrs :...
Ik ben sinds dit weekend eigenaar van een grand espace 3.5 v6 uit 2006.
Ik ben blij en bang tegelijk.... 2e dag al wat storingscodes en bij esp melding zelfs vermogenverlies. Na het uit- en aanzetten weet ok. Emissie en inspuiting...
Wij zoeken een Renault Avantime. Een benzine motor met automaat. Een vereiste is dat het interieur voorzien is van deels gekleurd leer. Dus bijvoorbeeld een blauwe lak met een leder zwart/blauw interieur.
Eindelijk weer eens wat tijd vrij gehad en in verband met hoog / onregelmatig stationair het inlaattraject van de berline '2000 verwijderd. Er was door middel vaan rooktest al vastgesteld dat de boel niet dicht was.
Vooral de O-ring gasklephuis die...