Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Let op: registratieproblemen
Er zijn op dit moment registratieproblemen bekend.
Ons technisch team probeert dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.
hallo mensen
zoals het onderwerp al zegt de kachel doet het alleen op stand 1 2 3 en stand 4 doet het niet.
zal waarschijnlijk de weerstand zijn.
nou heb ik 1 weerstand besteld en wou ik hem van het wekend in bouwen
dus alles los gehaald dashboardkastje en alles eruit .
Het gaat erom of je auto handbediende ventilatie heeft of klimaatcontrole. Bij bestellen van het onderdeel staat het er meestal nadrukkelijk bij.
Je hebt dus zeer waarschijnlijk de verkeerde besteld,dit is de kachelweerstand en een andere is er niet aanwezig in je auto.
Als je deze wil vervangen,krijg je een vervangend onderdeel met kabels eraan welke je aan de huidige bedrading zal moeten solderen.
Van welke auto is deze foto?
Als ik zoek kom ik met betreffende foto op kachelweerstand Fiat Punto of in beste geval kachelweerstand Renault Twingo
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
Goede tip Mechanic, maar de foto is niet door de topicstarter zelf gemaakt, denk ik zo.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
¯\(ツ)/¯ Nothing great was ever achieved by being realistic!! Wie dingen uitstelt, heeft altijd wat te doen ... Freudiaanse verspreking: 'onbedoelde uitspraak die inzicht kan geven in de onbewuste gedachten of verlangens' Trumpiaanse verspreking: 'per ongeluk de waarheid vertellen'
De scénic met draaiknop kachelbediening heeft een ongeveer gelijk uitziende weerstand. Klimaatcontrole heeft een ander type.
Stekker controleren,meten,en evt vervangen.
Hallo dat klopt dat de foto die ik erop gezet heb die heb ik van internet geplukt.
Het gaat meer om die weerstand die je ziet ( die groene)
Die zie je bij mij ook aan de bijrijderskant zitten en NIET die zilveren.
Ik heb geen climate control heb wel airco
Dan heb je het goede onderdeel gevonden alleen de verkeerde gekocht, denk ik zo.
De zilveren versie zit in een auto met climate control, jij moet dus degene hebben voor een auto met draaiknop bediening van de verwarming.
Het wegknippen van de thermische zekering (zoals in de afbeelding) zal geen zin hebben, dan doet de ventilator helemaal niets meer, dus ook niet in stand 1, 2 of 3
Maar zoals Mechanic al schreef, controleer ook de stekker even.
Standje 4 gaat volgens mij helemaal niet door een weerstand heen maar is vol vermogen, dus misschien is die niet stuk maar een slecht contact.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Mijn Renault Scenic II (met 116.000km de teller) doet raar bij het schakelen. De versnellingspook gaat niet automatisch naar de neutrale stand (tussen 3 en 4) wanneer ik hem uit zijn tweede of vijfde, zesde versnelling duw. Ik moet hem...
bij mijn grand scenic vindt ik dat de airco niet echt koud wordt
gekke is dat de drukken wel kloppen
nu valt mij op dat de ventilator niet op volle snelheid draait
tijdens het rijden gaat die soms wel harder draaien
iemand een idee ?
zag dat er...