Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Toevallig gisteren navraag gedaan. Bij aanmelding kreeg ik te horen dat er eind oktober een accu beschikbaar zou zijn. Dat werd eind december en nu begin maart Nog altijd beter dan 1,5 jaar, maar toch
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Toevallig gisteren navraag gedaan. Bij aanmelding kreeg ik te horen dat er eind oktober een accu beschikbaar zou zijn. Dat werd eind december en nu begin maart Nog altijd beter dan 1,5 jaar, maar tochLink: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ik heb deze mail destijds ook gekregen, maar helaas is het daar tot nu toe bij gebleven.Barreman schreef:De reactie van RCI vandaag ;
Geachte heer,
Wij zijn bezig met het afwerken van de lijst op datum aanvraag.
Ik schat dat ik u met de eerstvolgende beschikbare batch een batterij kan toekennen en dat ik u binnen 3 weken kan verblijden met goed nieuws!
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Ik weet niet of het snel is. Ik heb gewoon goed opgelet wat er zoal geschreven wordt over dit onderwerp.cacofant schreef:Zo dat is snel of niet?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Als dat 8 januari wordt zien we elkaar danRoy-ZOE schreef:Yes! Mooi kerstcadeau van Renault zit zojuist in mijn mail:
Wij hebben een aantal batterijen beschikbaar voor de ZOE batterijupgrade en u komt in aanmerking voor de ZOE batterijupgrade!
Direct aangegeven dat ik dat wel wil en ik hoop dat ik inderdaad in januari een wissel kan doen. Gaat gebeuren bij Arend in Eindhoven.
Mijn datum aanvraag was 3 augustus. Toen vrij snel gereageerd op de linked in message van Merijn van Arend Eindhoven.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Dat is onze auto (waarschijnlijk) op 8jan. ? Er moet ook wat anders worden gedaan (roest of parafinewax onder de lak in achterklep, lakgarantie)adinsx schreef:Als dat 8 januari wordt zien we elkaar danRoy-ZOE schreef:Yes! Mooi kerstcadeau van Renault zit zojuist in mijn mail:
Wij hebben een aantal batterijen beschikbaar voor de ZOE batterijupgrade en u komt in aanmerking voor de ZOE batterijupgrade!
Direct aangegeven dat ik dat wel wil en ik hoop dat ik inderdaad in januari een wissel kan doen. Gaat gebeuren bij Arend in Eindhoven.
Mijn datum aanvraag was 3 augustus. Toen vrij snel gereageerd op de linked in message van Merijn van Arend Eindhoven.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
My Zoe is upgraded 2nd worldwide, i've charged on different 22kW poles without any problems at real 22kW speed. In about 2 hours from 1% to full.Fernando schreef:I received today from Renault Service my TWO Zoe Q210 with the battery upgraded to 41 kWh.
My cars are the first and second retrofit made in Spain.Only 3 made today.
I recorded a detailed video and pictures showing all process. I must prepare the edited video. I can share with you.
I will start the tests, but I found a BIG problem: Charging in 22 kW pole the time is 3 times more the expected. It is like I am charging at 7 kW but CanZE said 21 kW....6 hours instead 2 hours from 25 % to 99 %. I measured the current and the 3 wires are working at 32 A.
It is very strange.
Someone have detected similar problem?
Hide post links |
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community