TomTom kaartupdate.....

De R-Link zit in alle nieuwere Renaults. Lees hier waar anderen tegen aan lopen, of plaats zelf iets
Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Dit is de aatste posting van de vorige pagina:

Dat zijn geen oude koeien. Dat is een reactie op iets dat gisteren geplaatst is. En als jij vindt dat er iets verbetert is, zeg dan wat.
En als je dat in opdracht doet, zorg er dan voor dat ze het beter doen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

joop captur schreef:Beste Theo-R-Link, gaan we dit forum nu (weer) vervuilen door "oude koeien uit de sloot te halen" ?
en LET OP : ook ik vind R-Link nog steeds een "bagger applicatie" :x :cry: :twisted: :cry2: :pray: :snooty: :fp:
Dus een kwestie die nog steeds actueel is, vind je "oude koeien" uit de sloot halen?
Je wekt de suggestie dat we het maar moeten laten voor wat het is.
Werk je soms voor Renault, want je reactie lijkt sterk op die van Renault Nederland.

Aanvullend: Als het allemaal goed zou werken dan had er ook niets op dit forum gestaan.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Wajime: als alles goed zou werken dan zou er ook een forum zijn. Maar dan zonder repeterend gezeur ......

Een forum met alleen maar positieve inbreng, nuttige tips en lyrische reacties. Een walhalla.... Maar dat is niet zo.
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Theo-R-link
lid
lid
Posts in topic: 451
Berichten: 907
Lid geworden op: 12 jan 2014 15:52
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Theo-R-link »

Ik denk dat weinig mensen 'de pen ter hande nemen', om te schrijven dat 'alles normaal is. Hier niet en nergens anders.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



RenaultCaptur
Lid
Lid
Posts in topic: 137
Berichten: 328
Lid geworden op: 12 jun 2015 17:53
Actief als: particulier
Locatie: Numansdorp

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door RenaultCaptur »

Theo, je vergeet de positieve inbreng en nuttige tips.....
Renault Captur Initiale Paris (Two-tone Blanc Nacré / Noir Etoilé QNC+GNE / Panoramisch glazen dak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gl1800
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 dec 2016 09:32
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Gl1800 »

RenaultCaptur, Misschien moet jij de taak op je nemen om Renault van het bestaan van dit forum op de hoogte te brengen en ze dwingend te vragen of ze vooral het repeterend gezeur willen lezen en hier iets mee gaan doen, dan verandert dit forum vanzelf in een forum met positieve inbreng, nuttige tips en lyrische reacties.......En dat is zo
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Luc Weide »

RenaultCaptur:
Als ik WEER aangeef wat ik wil (en wat NOG STEEDS NIET gebeurt), is dat dan repeterend gezeur ?
1. De R-Link TOOLBOX moet aangeven of er een up-date klaar staat. Dat wil IK NIET elke keer op de gok proberen.

2. Tevens wil ik bij elke up-date een BESCHRIJVING van wat er is veranderd.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

RenaultCaptur schreef:Wajime: als alles goed zou werken dan zou er ook een forum zijn. Maar dan zonder repeterend gezeur ......

Een forum met alleen maar positieve inbreng, nuttige tips en lyrische reacties. Een walhalla.... Maar dat is niet zo.
Als je het "repeterend gezeur" vind waarom volg je dit draadje dan en reageer je er ook nog op?

Voor mij en ook andere is het actueel, dus blijft het draadje bestaan zolang er geen verbeteringen door Renault worden doorgevoerd.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

@RenaultCaptur: misschien kun je aan de moderators vragen of ze een "lyrisch" subforum willen aanmaken, dan kan je daar alleen maar positieve reacties plaatsen.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Heren, heren, heren.....

laten we het gezellig houden. En ja, er zijn zaken nog steeds niet goed geregeld door Renault. Doof voor goede suggesties en mijn dealer weet "HELEMAAL NIET" dat dit allemaal speelt. "Klachten onbekend"......jaja.

Maar elkaar in de haren vliegen lost niets op!
Mailen, bellen en twitteren met z'n allen misschien wel..

Mooie avond allemaal.
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Als ik bij beheer van mijn apps kijk op de SD kaart is de kaart van Europa maar 3.662mb. Ik lees hier steeds dat er bij iedereen 4.223mb staat. Ik heb ook nog 1.400mb over op mijn kaart ongeveer. Klopt dit wel? Mijn kaartversie is ook nog oud 9.60. Wacht tot de laatste erop staat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Wachten heeft weinig zin, alles moet actief door jezelf gedownload worden! Zowel de updates van R-link alswel de kaarten....
Met TT 960 kom je wel ergens, maar er is wel heeeeel veel veranderd...
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Ik snap dat ik het zelf moet doen, maar bedoelde dat ik wacht tot de nieuwste kaart te downloaden is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



lexs
Lid
Lid
Posts in topic: 45
Berichten: 52
Lid geworden op: 24 apr 2017 23:33
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door lexs »

@erike1 10.0 kan elk moment beschikbaar komen. Je zou daar nog even op kunnen wachten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Ja doe ik ook.
Ik heb alleen geen recht meer op updates, dus ik moet hem dan kopen. Nu zag ik alleen dat als je de update service koopt dat dat veel goedkoper is dan weer een nieuwe versie kopen.
Als ik de update service aanschaf in de rlink store, kan ik hem dan gelijk gebruiken? Of moeten ze dat eerst weer activeren?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

Erike1 schreef:Ja doe ik ook.
Ik heb alleen geen recht meer op updates, dus ik moet hem dan kopen. Nu zag ik alleen dat als je de update service koopt dat dat veel goedkoper is dan weer een nieuwe versie kopen.
Als ik de update service aanschaf in de rlink store, kan ik hem dan gelijk gebruiken? Of moeten ze dat eerst weer activeren?
Bij Renault moeten ze alles eerst activeren, als je de kaartupdate aanschaft word deze als je geluk hebt binnen 72 uur actief. In mijn geval dus niet en moest ik eerst weer contact zoeken met Renault Nederland. Daarna was het wel redelijk snel geregeld maar waren er al met al 5 dagen verstreken. Dus schaf het niet aan vlak voordat je bijvoorbeeld op vakantie met de auto wil gaan.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

wajime schreef:
Erike1 schreef:Ja doe ik ook.
Ik heb alleen geen recht meer op updates, dus ik moet hem dan kopen. Nu zag ik alleen dat als je de update service koopt dat dat veel goedkoper is dan weer een nieuwe versie kopen.
Als ik de update service aanschaf in de rlink store, kan ik hem dan gelijk gebruiken? Of moeten ze dat eerst weer activeren?
Bij Renault moeten ze alles eerst activeren, als je de kaartupdate aanschaft word deze als je geluk hebt binnen 72 uur actief. In mijn geval dus niet en moest ik eerst weer contact zoeken met Renault Nederland. Daarna was het wel redelijk snel geregeld maar waren er al met al 5 dagen verstreken. Dus schaf het niet aan vlak voordat je bijvoorbeeld op vakantie met de auto wil gaan.
Hoe kan ik dan zien of het geactiveerd is??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

Als je naar de R-Links store https://nl.rlinkstore.com/myproducts gaat moet je de map update service zien staan met daar achter verloopt over xxx dagen, en bij het tabblad "Mijn apps beheren" SD-Kaart moet je dan zien staan een Kaart van Europa zonder vinkje de grootste is dan de laatste(helaas zet Renault er geen versie nummer achter) vervolgens vinkje plaatsen bij de grootste kaart en vinkje weghalen bij eventueel aangevinkte andere kaart(anders past het niet op de SD kaart) en dan op Synchroniseren klikken.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gl1800
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 dec 2016 09:32
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Gl1800 »

Waarom staan na de update de vinkjes van de reeds geinstalleede updates altijd weer uit? En die van het originele, lees kleinste bestand, weer aan. Je zou verwachten dat je bij een update het vorige bestand, toen de grootste, moet uitvinken en de dan nieuwe, dus grootste, zijnde de update aanvinken, maar nee dan moet je weer het eerste, kleinste dus originele bestand uitvinken. Kortom ik moet altijd weer dezelfde uitvinken om de nieuwste te kunnen installeren. Niet alleen Gods wegen zijn ondoorgrondelijk maar zeker ook die van Remault :?
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

Bij mij staat er op het moment geen enkel vinkje, terwijl toch echt de laatste kaart erop staat. Dus dat wordt weer interessant als binnenkort de nieuwste kaart uitkomt want ik kan geen vinkje van een oude kaart weghalen en dan is dus je sd kaart te klein.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Gl1800
lid
lid
Posts in topic: 18
Berichten: 163
Lid geworden op: 07 dec 2016 09:32
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Gl1800 »

wajime schreef:Bij mij staat er op het moment geen enkel vinkje, terwijl toch echt de laatste kaart erop staat. Dus dat wordt weer interessant als binnenkort de nieuwste kaart uitkomt want ik kan geen vinkje van een oude kaart weghalen en dan is dus je sd kaart te klein.
Weet je dat wel zeker? Want het originele kaart bestand met vinkje staat niet bij de anderen, maar ergens halverwege de lijst. De later geupdate bestanden staan netjes bij elkaar zonder vinkje. Ook weer zoiets :roll: dus even omhoog scrollen en zoeken.
Captur TCe 120 5 april 2017 handgeschakeld, Dynamique Rouge Flamme/Noir Etoilé met Pack City Camera

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

wajime schreef:Als je naar de R-Links store https://nl.rlinkstore.com/myproducts gaat moet je de map update service zien staan met daar achter verloopt over xxx dagen, en bij het tabblad "Mijn apps beheren" SD-Kaart moet je dan zien staan een Kaart van Europa zonder vinkje de grootste is dan de laatste(helaas zet Renault er geen versie nummer achter) vervolgens vinkje plaatsen bij de grootste kaart en vinkje weghalen bij eventueel aangevinkte andere kaart(anders past het niet op de SD kaart) en dan op Synchroniseren klikken.

Is het verstandig om te wachten met de aanschaf van de update service tot versie 10 van de kaarten te downloaden is?
Of kan ik het vast aanschaffen en dan wachten met updaten tot versie 10 online staat.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



evx
Lid
Lid
Posts in topic: 27
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:40
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door evx »

Gl1800 schreef:
wajime schreef:Bij mij staat er op het moment geen enkel vinkje, terwijl toch echt de laatste kaart erop staat. Dus dat wordt weer interessant als binnenkort de nieuwste kaart uitkomt want ik kan geen vinkje van een oude kaart weghalen en dan is dus je sd kaart te klein.
Weet je dat wel zeker? Want het originele kaart bestand met vinkje staat niet bij de anderen, maar ergens halverwege de lijst. De later geupdate bestanden staan netjes bij elkaar zonder vinkje. Ook weer zoiets :roll: dus even omhoog scrollen en zoeken.



Yep, voor mij hetzelfde
De orginele versie is altijd de kaart versie die aangevinkt staat en deze staat inderdaad ergens halverwege de lijst
terwijl de versies die je hebt gedownload via de update service (uitgevinkt) onderelkaar staan.

Ben het met een ieder eens dat dit zeker niet de schoonheidsprijs verdient.
Mocht het synchroniseren niet lukken/starten na uitvinken oude /aanvinken nieuwste,
heb ik het zelf eerder eens op kunnen lossen door eerst een gratis app (bv klok of aquarium) te installeren en weer te deinstalleren
en daarna opnieuw de kaarten uit- en aan te vinken...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Luc Weide
Lid
Lid
Posts in topic: 71
Berichten: 334
Lid geworden op: 06 aug 2014 14:47
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Luc Weide »

En dat allemaal anno 2018 ....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

Gl1800 schreef:
wajime schreef:Bij mij staat er op het moment geen enkel vinkje, terwijl toch echt de laatste kaart erop staat. Dus dat wordt weer interessant als binnenkort de nieuwste kaart uitkomt want ik kan geen vinkje van een oude kaart weghalen en dan is dus je sd kaart te klein.
Weet je dat wel zeker? Want het originele kaart bestand met vinkje staat niet bij de anderen, maar ergens halverwege de lijst. De later geupdate bestanden staan netjes bij elkaar zonder vinkje. Ook weer zoiets :roll: dus even omhoog scrollen en zoeken.
Ja, dat weet ik zeker er staat een kaart ongeveer halverwege ook zonder vinkje en dat is de een na grootste wat bestandsgrote betreft.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

evx schreef:
Gl1800 schreef:
wajime schreef:Bij mij staat er op het moment geen enkel vinkje, terwijl toch echt de laatste kaart erop staat. Dus dat wordt weer interessant als binnenkort de nieuwste kaart uitkomt want ik kan geen vinkje van een oude kaart weghalen en dan is dus je sd kaart te klein.
Weet je dat wel zeker? Want het originele kaart bestand met vinkje staat niet bij de anderen, maar ergens halverwege de lijst. De later geupdate bestanden staan netjes bij elkaar zonder vinkje. Ook weer zoiets :roll: dus even omhoog scrollen en zoeken.



Yep, voor mij hetzelfde
De orginele versie is altijd de kaart versie die aangevinkt staat en deze staat inderdaad ergens halverwege de lijst
terwijl de versies die je hebt gedownload via de update service (uitgevinkt) onderelkaar staan.

Ben het met een ieder eens dat dit zeker niet de schoonheidsprijs verdient.
Mocht het synchroniseren niet lukken/starten na uitvinken oude /aanvinken nieuwste,
heb ik het zelf eerder eens op kunnen lossen door eerst een gratis app (bv klok of aquarium) te installeren en weer te deinstalleren
en daarna opnieuw de kaarten uit- en aan te vinken...
Er staat bij mij echt geen enkele kaart aangevinkt, maar op de navigatie heb ik toch echt v9.95
Het is gewoon belachelijk dat Renault anno 2018 nog geen enkele verbetering in de software en het update proces heeft weten door te voeren.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

wajime schreef:
evx schreef:
Gl1800 schreef:
wajime schreef:Bij mij staat er op het moment geen enkel vinkje, terwijl toch echt de laatste kaart erop staat. Dus dat wordt weer interessant als binnenkort de nieuwste kaart uitkomt want ik kan geen vinkje van een oude kaart weghalen en dan is dus je sd kaart te klein.
Weet je dat wel zeker? Want het originele kaart bestand met vinkje staat niet bij de anderen, maar ergens halverwege de lijst. De later geupdate bestanden staan netjes bij elkaar zonder vinkje. Ook weer zoiets :roll: dus even omhoog scrollen en zoeken.



Yep, voor mij hetzelfde
De orginele versie is altijd de kaart versie die aangevinkt staat en deze staat inderdaad ergens halverwege de lijst
terwijl de versies die je hebt gedownload via de update service (uitgevinkt) onderelkaar staan.

Ben het met een ieder eens dat dit zeker niet de schoonheidsprijs verdient.
Mocht het synchroniseren niet lukken/starten na uitvinken oude /aanvinken nieuwste,
heb ik het zelf eerder eens op kunnen lossen door eerst een gratis app (bv klok of aquarium) te installeren en weer te deinstalleren
en daarna opnieuw de kaarten uit- en aan te vinken...
Er staat bij mij echt geen enkele kaart aangevinkt, maar op de navigatie heb ik toch echt v9.95
Het is gewoon belachelijk dat Renault anno 2018 nog geen enkele verbetering in de software en het update proces heeft weten door te voeren.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



evx
Lid
Lid
Posts in topic: 27
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jan 2014 09:40
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door evx »

wajime schreef:
Er staat bij mij echt geen enkele kaart aangevinkt, maar op de navigatie heb ik toch echt v9.95
Het is gewoon belachelijk dat Renault anno 2018 nog geen enkele verbetering in de software en het update proces heeft weten door te voeren.
Ik denk dat de Renault helpdesk ook gek wordt van de software en de problemen die ze krijgen en graag een betere oplossing wil. Maar ik heb geen hoop dat Renault nog geld in een oud systeem stopt door er betere software voor te schrijven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Hoe lang duurt het ongeveer voordat de laatste kaarten in de rlink store staan?
Versie 10.05 is al uitgebracht maar in de store staat nog 9.95.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

10.00 zal binnenkort op R Link staan en dan vindt Renault het weer voor een half jaar genoeg!
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Erike1
Lid
Lid
Posts in topic: 53
Berichten: 63
Lid geworden op: 22 apr 2015 15:35
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Erike1 »

Marguerite schreef:10.00 zal binnenkort op R Link staan en dan vindt Renault het weer voor een half jaar genoeg!

Doen ze niet elk kwartaal de laatste update toevoegen??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

Marguerite
lid
lid
Posts in topic: 122
Berichten: 589
Lid geworden op: 10 jul 2014 10:41
Actief als: particulier
Locatie: Delft

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Marguerite »

Met 2 per jaar is RN al heel "voortvarend"....
Mijn tweede, wegens succes geprolongeerd!
Captur Phase 2 Intens, Ocean Blue met zilverkleurig dak, afneembare trekhaak. 16-07-2018

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



Noudje
Lid
Lid
Posts in topic: 91
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 mar 2017 16:10
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door Noudje »

@Marguerite In 2017 heb ik 3 updates kunnen installeren en dat komt aardig overeen met de aantallen die bij aanschaf van het abonnement genoemd werden. Neemt niet weg dat we met 9.95 weer iets te veel achterlopen op TomTom.
Captur II Intens E-tech Hybrid 145 - two-tone blanc nacré/ noir étoilé

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links



pianistchopin
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 2
Berichten: 4
Lid geworden op: 17 mar 2018 16:31
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door pianistchopin »

Ik heb bijna een jaar geleden een nieuwe sd-kaart gekocht voor de R-link van mijn Renault Captur. Ondanks dat de belofte wordt gedaan dat er tot 4x per jaar een update wordt gedaan, rijd ik nog steeds met versie 9.85. Veel wegen, bruggen e.d. staan niet meer weergegeven. Met Renault A'dam gebeld: er zou een versie 9.95 zijn uitgegaan, maar volgens andere info is er nog alleen versie 9.85. Wel blijkt het versienr. te veranderen: v 8195 naar v 8240. Dit geeft op het kaartmateriaal geen merkbare verbeteringen.
Op Google Maps staan wel duidelijk verbeteringen. Wie weet hoe het werkelijk is.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

eijsdenm
Nieuw lid
Nieuw lid
Posts in topic: 3
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 feb 2018 07:08
Actief als: particulier
Locatie: Den Haag

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door eijsdenm »

Ik rijd sinds 14 februari in een (occasion) Captur. Van de verkoper heb ik de verzekering gekregen dat de de R-link de laatste versie zou zijn. Nu blijkt dat ik ook met versie 985 rondrijd, terwijl de meesten al beschikken over versie 995 en mijn losse Tomtom zelfs over 1005!
In mijn R-link account staat dat mijn kaart van Europa 4.128 mb beslaat. Bij ‘Mijn producten’ staat vermeld dat de kaart van Europa is aangeschaft op 2 september 2017 en dat Live Services over 328 dagen verloopt.
Er zijn geen updates voor mijn producten!
Ben ik nou gek of klopt er iets niet?
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Captur TCe 120 automaat 2014

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Gebruikersavatar

wajime
Lid
Lid
Posts in topic: 89
Berichten: 95
Lid geworden op: 01 mar 2017 17:44
Actief als: particulier

Re: TomTom kaartupdate.....

Bericht door wajime »

pianistchopin schreef:Ik heb bijna een jaar geleden een nieuwe sd-kaart gekocht voor de R-link van mijn Renault Captur. Ondanks dat de belofte wordt gedaan dat er tot 4x per jaar een update wordt gedaan, rijd ik nog steeds met versie 9.85. ....
versie 9.95 is de laatste versie, de kaarten komen van TomTom en er zitten wel degelijk veranderingen in bijvoorbeeld de nieuwe wegsituatie op de A1 bij Muiderberg, de versie nummers die jij beschrijft die ken ik niet?
________________________
Twingo 3 TCe 90 Dynamique

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links


Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht