Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Dat is een aandrijfas,dus van de versnellingsbak naar de wielnaaf.
Deze zijn niet behandeld,en roesten dus altijd. Kan verder geen kwaad,is enkel cosmetisch.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
In 1ste instantie geeft hij aan dat tractie controle aan staat en wil niet starten.
In 2e instantie geeft hij aan storing remsysteem en wil wederom niet starten.
In 3e instantie een half uur later open ik de...
Ik heb een Renault Scenic 1.3 tce Bose uit 2018.
Nu kwam ik er bij toeval achter dat er water onder het reservewiel zit. Ik kan niet ontdekken waar het vandaan komt. Heeft iemand hier ervaring mee en een oplossing 😉
Alvast bedankt
Alwin
Na een lange rit (2700km) zie ik dat het motorcompartiment onder de olie spetters zit.
Het gaat om een Scenic 1.3TCe uit ‘21.
Er lijkt een halve liter olie te zijn verloren, afgaand op de pijlstok. Ik zie geen losse klemmen of beschadigde...
Renault Megane Scenic 2, 1.5 diesel, Uitvoering JMJ6P6, van 3 april 2008. APK t/m mei 2025.
Beste, mijn naam is Dirk en ben sinds kort in het bezit van deze mooie Renault. Hij geeft echter problemen met de parkeerrem, radio en ramen achter. Omdat de...
Sinds enkele weken heb ik een Zoe RE40 uit 2019 met 50K km's op de teller. Helaas is het stripje onder het scherm van het multimedia systeem aan het afbladderen. Ik denk dat dit komt omdat je hier met je hand op steunt bij het bedienen van het...
Vandaag ben ik de trotse eigenaar van een nagelnieuwe Captur Alpine Hybrid, mijn vraag is of er in de rij knoppen onder het navigatie scherm verlichting dient te zitten, zonet een stukje in het donker gereden, maar vond dat dus maar een donker...