Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Stembesturing naar staat doet het nu wel. Verder weinig veranderingen. Weg die al open is sinds zomer 2017 staat er nog niet op.
Maar verder nog iemand die ervaring heeft met de waarschuwingen die het systeem kan geven, voor bijvoorbeeld gevaarlijke bochten. Wat doet het systeem dan. Heb daar nog niets van gemerkt, vraag me af wanneer is een bocht dan gevaarlijk. Als er al meerdere aanduidingen staan voor gevaarlijke bocht.
hfr schreef:heb nog geen enkel verschil gezien met de vorige versie
kreeg bij de start ook al direct een melding van unsupported voice, maar ging dan toch door (idem als met 12/2016
routing fouten zijn nog steeds dezelfde, maakt omwegen of blijft gewoon zoeken omdat er zogezegd geen weg is , die er wel al 100 jaar ligt
heb de indruk dat ze gewoon er een andere versie naam aan gegeven hebben
Het verschil dat ik heb gemerkt is dat de snelheidslimieten zijn aangepast.
Op gewestwegen (in België) 70 km/u.
Ik heb kaartupdates voor een jaar verlengd, maar krijg gewoon V16.12 voorgeschoteld vandaag 22-03-2018, of moet die eerst geïnstalleerd worden voordat je V17.06 kunt installeren, met maximaal 2 kaartupdates per jaar heb ik wel snel de limiet bereikt dan.
whitehawk1967 schreef:Ik heb kaartupdates voor een jaar verlengd, maar krijg gewoon 12/2016 voorgeschoteld vandaag 22-03-2018, of moet die eerst geïnstalleerd worden voordat je 2017/06 kunt installeren, met maximaal 2 kaartupdates per jaar heb ik wel snel de limiet bereikt dan.
Je moet wel software 2.2.18 erop hebben anders zie je 2017/06 niet
whitehawk1967 schreef:Ik heb kaartupdates voor een jaar verlengd, maar krijg gewoon 12/2016 voorgeschoteld vandaag 22-03-2018, of moet die eerst geïnstalleerd worden voordat je 2017/06 kunt installeren, met maximaal 2 kaartupdates per jaar heb ik wel snel de limiet bereikt dan.
Je moet wel software 2.2.18 erop hebben anders zie je 2017/06 niet
Ik heb het minste problemen als ik na een kaart-update mijn USB-Stick steeds formatteer in FAT32 en dan opnieuw een fingerprint van de auto neem. Dan krijg ik de laatste kaarten in de R-Link store.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Domi1963 schreef:Ik heb het minste problemen als ik na een kaart-update mijn USB-Stick steeds formatteer in FAT32 en dan opnieuw een fingerprint van de auto neem. Dan krijg ik de laatste kaarten in de R-Link store.
Weet iemand hier of de 2017.06 kaart al beschikbaar is voor de 7 inch Rlink 2 ?
Als ik het goed heb begrepen krijgen alleen de 8,7' Rlink 2 systemen met v2.2.19 de 2017.06 kaarten aangeboden tot nu toe...
Domi1963 schreef:Ik heb het minste problemen als ik na een kaart-update mijn USB-Stick steeds formatteer in FAT32 en dan opnieuw een fingerprint van de auto neem. Dan krijg ik de laatste kaarten in de R-Link store.
Weet iemand hier of de 2017.06 kaart al beschikbaar is voor de 7 inch Rlink 2 ?
Als ik het goed heb begrepen krijgen alleen de 8,7' Rlink 2 systemen met v2.2.19 de 2017.06 kaarten aangeboden tot nu toe...
Hallo ik een Mégane estate gt line
Sinds januari nu wil ik mijn navigatie update
En zie alleen de 2015 06 versie in de r link store en ook met de USB
en lees hier dat er
Van 2017 zijn
Had al informatie bij RN gevraagd omtrent het niet aangeboden krijgen van de kaart update (2017.6) en ik heb R-Link systeem 2.2.19.
Kreeg als antw.
"Het spijt ons u te moeten meedelen dat kaartversie 2017.06 nog niet beschikbaar is voor uw navigatiesysteem. Het klopt dus dat u deze op dit moment nog niet als beschikbaar ziet als u inlogt op uw R-Link account. Zodra deze beschikbaar wordt, zult u de update kunnen uitvoeren. Wij danken u voor uw geduld."
Dus even afwachten dan maar !
Nieuwe Captur II 2020 TCe 130 GPF Intens
EasyLink software: 283C34892R kaarten 2021-06
almar schreef:Hallo ik een Mégane estate gt line
Sinds januari nu wil ik mijn navigatie update
En zie alleen de 2015 06 versie in de r link store en ook met de USB
en lees hier dat er
Van 2017 zijn
Sofware op mijn auto is 2.2.17.803
Kan iemand mij helpen wat ik moet doen.
Grz
Dit forum eens heel goed doorlezen en uitpluizen. Daar staat alles al meerdere malen uitgelegd en stap voor stap beschreven...
Ik doe dat ook telkens en heb dan ook geen problemen.
Ik werk altijd met een SD-kaart en werkt prima. Ik heb nu voor de eerste keer de kaart geformateerd, ik kijk in de store en toch geeft die V1506 en V16.12 aan . Wat is er nog zoal aangepast? Buiten de gewestwegen 70 km/u? De stemsturing zou nu ook terug werken?
Ik heb zelf de 2.2.19.200 gedownload maar de TMC werkt werkelijk voor geen meter. Nergens vertraging (zelfs niet in de spits) er lijkt hier toch iets mis te gaan
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Ghia schreef:Ik werk altijd met een SD-kaart en werkt prima. Ik heb nu voor de eerste keer de kaart geformateerd, ik kijk in de store en toch geeft die V1506 en V16.12 aan . Wat is er nog zoal aangepast? Buiten de gewestwegen 70 km/u? De stemsturing zou nu ook terug werken?
Ik heb zelf de 2.2.19.200 gedownload maar de TMC werkt werkelijk voor geen meter. Nergens vertraging (zelfs niet in de spits) er lijkt hier toch iets mis te gaan
Heb je de functie delen wel aanstaan. Als je het systeem aanzet kun je kiezen of je gegevens wilt delen. Wanneer jij dat niet doet ontvang jee ook niets. Dat was bij mij het probleem in ieder geval.
Red Devil schreef:
Heb je de functie delen wel aanstaan. Als je het systeem aanzet kun je kiezen of je gegevens wilt delen. Wanneer jij dat niet doet ontvang jee ook niets. Dat was bij mij het probleem in ieder geval.
Hoi, deze staat aan. Bedankt om even mee te denken . Ik vind het maar vreemd.
Misschien moet ik wachten tot een volgende update
[Renault Talisman - Initiale Paris - 1.6dCi 160 EDC - Gris Cassiopee - 4D - Cruising Pack 2 - Easy Park Assist - kofferspoiler]
Red Devil schreef:
Hoi, deze staat aan. Bedankt om even mee te denken . Ik vind het maar vreemd.
Misschien moet ik wachten tot een volgende update
Hallo net een bericht gehad van de dealer dat mijn sofware 2.2.17.803 de meest recente is
Nu lees ik hier heel andere dingen
Ik heb een Mégane estate gt van 2017
Langs de dealer rijden, hem heel hard uitlachen en vervolgens vertellen dat je nog geen spatlap meer door hem laat vervangen. Wat een bedroevend niveau zeg.
Nieuwste versie is zoals hier op het forum uitvoerig is besproken 2.2.19. Zelfs de link om te downloaden kun je hier vinden.
Maak je allemaal niet zo druk of je de laatste versie hebt of niet. Gisterenmorgen wilde hij me vanuit Drunen (tussen Den Bosch en Waalwijk) via Rotterdam en Den Haag naar Amsterdam sturen, terwijl er nog nergens file stond. Een omweg van een half uur en 50 km t.o.v. de A2. Te zot voor woorden!!!
Vergeet die hele R-Link en koop een losse TomTom of navigeer via Google Maps op je telefoon.
Ben ik niet met je eens. Ik heb alles up to date en zowel live traffic als omleidingen werken prima. Regelmatig naast Google maps gelegd en bijna exacte meldingen qua tijd(vertraging).
Knippie schreef:Ben ik niet met je eens. Ik heb alles up to date en zowel live traffic als omleidingen werken prima. Regelmatig naast Google maps gelegd en bijna exacte meldingen qua tijd(vertraging).
Dat was ook de bedoeling van de laatste update 2.2.19.200 dat dit beter zou werken.
Never trust in dust.
Renault NEW Espace Initiale Paris Energy dCi 200 EDC Full option, met panoramisch open dak in “ Titanium grijs”
Knippie schreef:Ben ik niet met je eens. Ik heb alles up to date en zowel live traffic als omleidingen werken prima. Regelmatig naast Google maps gelegd en bijna exacte meldingen qua tijd(vertraging).
Dat was ook de bedoeling van de laatste update 2.2.19.200 dat dit beter zou werken.
Moet zeggen dat het bij mij tot nu toe ook goed werkt. Afgelopen weekend richting Amersfoort vanuit Den Haag. File bij Utrecht op het stuk waar je 100 km mag ( traject controle). Systeem stuurde mij over de naast gelegen weg (80 km) zone. Daarna er af en en stuk verder er weer op. 20 minuten bespaard. Systeem ingesteld op tijd besparing van 15 minuten of meer.
ik had exact hetzelfde in Duitsland. Dikke file op de 3 (bij het vliegveld). Omleiding van 3 minuten via parallelweg en hop er weer op. 20 minuten bespaard.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Waar kan ik op mijn multimediasysteem zien welke kaartversie ik heb en welk de software versie is van de easylink?
Ik kom van een r-link1 en zijn er nog nuttige tips en trucs waar ik moet op letten bij easylink.
Ben wat aan het sukkelen met...