Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
We zijn op zoek naar een zo nieuw mogelijke scenic. Ongeveer €8000,- te besteden.
Zag een fel-blauwe met vlgs mij alle opties staan uit 2004. €7500,0 .Echter... 250.000 kilomter gereden.
Ik lees wel eens dat je daar tegenwoordig niet meer voor hoeft terug te schrikken. Maar toch...
Blijf veel geld en we zouden er toch graag twee a drie jaar mee rijden. Verwachting is dat we zelf komend jaar 30.000 tot 50.000 km zullen rijden.
Alle suggesties en ervaringen welkom
Die Scenic die je hebt zien staan, is dat een diesel? Die heb je namelijk bv hier: http://www.autovitel.nl/component/optio ... gory/id,7/ goedkoper met veel minder KM's. Als je een benzine zoekt ben je wat meer kwijt, maar dan ook allemaal met minder km's.
Ik zelf zou een diesel met die km-stand wel durven kopen om nog een paar jaar mee te rijden. Voor een benzineversie vindt ik het nogal veel. Je gaat dan immers ruim over de drie ton en dat kun je ong. aanhouden als de levensduur van een benzinemotor. Moet wel worden bijgezegd dat als iemand altijd netjes is omgegaan met een benzine motor dat ook nog best wat meer kan zijn. Ik persoonlijk zou passen voor die KM's bij een benzineversie.
Ik heb zelf ook een grand scenic gekocht een jaar geleden. De km-stand toen was 160.000, nu 185.000. Ik rij al het hele jaar door terug naar de garage , ook nu staat hij in de garage met een kapotte turbo omdat de druk te hoog opliep.
kosten 2500 euro. Bezint eer ge begint, voor mij nooit geen renault meer, ze rijden fijn maar de elektronica is zwaar onder de maat. Kijk ook eens op www.problemcar.nl en trek dan je conclusies. Succes met je keuze.
Lijkt me vrij veel geld voor een 2004 scenic met 250.000
Die van mij had rond de 180.000 en koste me 7400
Is een diesel die rijdt echt wel door hoor
Een benzine met 250 lijkt me vrij veel
/ach en met elke 2e hands auto is het kan goed of fout gaan
/je kan ook met nieuwe autos veel ellende hebben
Die van mij is probleemloos zorg wel voor een goede onderhoudshistorie
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Ik heb de auto in nood gekocht voor een verhuizing vanuit Zweden omdat mijn Citroen Jumper kapot was gegaan.
De auto mag nu weg voor een zacht prijsje.
APK nog tot 11 September 2024.
Wij hebben op midden november ‘24 een handtekening gezet onder een bestelorder voor een Iconic 5 met alle mogelijke opties. Het zou onze eerste nieuwe auto worden na het behalen van het rijbewijs, zo’n 32 jaar geleden…Voor ons...
Vandaag naar Zwitserland gereden met mijn ZE50. Eerste keer geladen (CCS) in Maastricht. Geen problemen. Tweede keer laden in Frankrijk. Niveau gaat van 10 naar 70% en dan zegt de laadpaal plotseling fout, probeer andere paal en het laden stopt...
Hallo,
Wij zijn sinds +- 3 weken in bezit van een Grand Scenic Bose uit 2013 van de laatste facelift, en de keyless entry werkt soms.
Hij gaat vrijwel altijd automatisch op slot als je weg loopt, maar als je naar de auto toe gaat en de deurklink...
Misschien een rare titel maar zal het even uitleggen: Het is sinds een 3-tal weken dat ik een probleem met de airco stand opmerkte. Het is ivm het warmere weer van toen dat het me opviel dat de klimaatregeling wel erg hard bleef blazen op de auto...
Ik wil een android radio in mijn grand scenic uit 2004 plaatsen, in dat proces gelijk ee antieke Nokia aansluiting en mutebox verwijderd.
Ik ben een heel eind, maar kan nergens een ISO commector vinden, alleen deze groene (en kleine...