Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Ik kom uit Gent en sinds gisteren staat hier een Laguna Initiale te blinken!
Dus als het mag kom ik graag bij deze club.
Alleen, ik heb er geen instructieboekje bij gekregen, en de voorruit is gebarsten (ook sinds gisteren, damn...). Eeen steentje tegen een ijskoude ruit en ja, niets aan te doen natuurlijk.
Kan er mij iemand vertellen waar ik aan zo een boekje kan komen? De wagen is van 2007.
En wat kost zo een ruit gemiddeld? De verkoper sprak van 150 euro maar daar geloof ik niets van...
Welkom hier, veel succes bij het zoeken van een instructieboekje en die voorruit kun je voor een schappelijke prijs laten vervangen bij http://www.melar.be/ in Maldegem
...de ruit heeft mij bij autoglass (niet carglass) toch een 393 euro gekost! ik had een bestek laten maken en het kwam op 260 euro of zo, tot dat bleek dat de regen en lichtsensorruiten allemaal warmtewerende ruiten zijn waar door de prijs zo hoog ligt!
Hallo even mij voorstellen mijn naam is Harry van der Laan.
Ik woon in Belgie in de plaats Boom provincie Antwerpen.
Ik ben 48 jaren jong en ben geboren in Hoogeveen.
Ik ben sinds
4 weken in het bezit van een Renault 25 GTX automatic.
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Beste mensen,
Ik sta op het punt om weer een 5je aan te schaffen.
Deze ziet er op zich goed uit, maar vroeg me af of hier iemand is die deze auto kent uit het verleden.