Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Overweeg om ons te ondersteunen door uw ad-blocker uit te schakelen op onze website.
Heeft iemand een mogelijkheid gevonden om een backup van je navigatie adresboek te maken?
Ik nog niet en dus moet ik na elke update de adressen weer opnieuw in het adresboek zetten, net zoals thuis en werk.
Het mooiste zou natuurlijk zijn als de navi gewoon de contacten uit de telefoon leest (waar ook adressen in staan).
Maar ja...
Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Maak een account aan
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut
Het R-Link2 navigatiesysteem is niet meer te updaten heb ik begrepen, nu kwam ik op marktplaats wel een advertentie tegen die dit kennelijk wel kunnen, maar is een adres ergens in België, met alleen ophalen niet verzenden..
Ik wil mijn navigatie kaart in mijn Megane IV met R-Link 2 systeem te updaten. Helaas zijn er in de R-Link store geen nieuwe kaarten meer beschikbaar. Klopt het dat Renault de R-Link store aan het uitfaseren is?
ik heb sinds vorige week een Renault Megane uit 2016.
Mijn eerste probleem was dat ik niet wist welke R-link ik had. Dat denk ik gevonden te hebben, dat is R-link2.
Momenteel probeer ik het systeem te updaten alleen de toolbox pakt de USB...
Ik overweeg een Talisman Estate uit 2017 te kopen, maar merkte tijdens de proefrit dat ik de telefoon wel gekoppeld krijg om te bellen, maar dat ik muziek niet via bluetooth van telefoon naar boxen krijg. Het lijkt alsof er geen data...