Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Mijn Zoe werkt ook prima. De navi bekend ook met de nieuwe actieradius.Enige issue is dat mij ZE app mijn inlog gegevens niet meer accepteert, zelfs na password reset (even ren NL contacten)
Dit is de aatste posting van de vorige pagina:
Mijn Zoe werkt ook prima. De navi bekend ook met de nieuwe actieradius.Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Ik heb al bij de controle van de batterij al het nieuwe contract getekend en opgegeven dat ik ongelimiteerde kilometers wil.PetervG schreef:Bij de nieuwe batterij hoort ook een nieuw huur contract, hoe is dat bij de mensen waarbij de batterij is gewisseld verlopen? Ik heb gemerkt dat ik de afgelopen 2 maanden nog het oude bedrag betaald heb, bij navraag bij batterijverhuur RCI bleek dat ik via de dealer een nieuw contact moet invullen. Heb nu een formulier gekregen, hierop staat echter dat het minimaal aantal kilometers 12.500km is, heb nu 10.000km. Ook wordt gevraagd om de verwachte doorlooptijd, mijn Zoe is van Okt 2015.
Link: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Het is een Keba p20, zo even uit mijn hoofd. Oude versie, want ik heb hem tweedehands ('B' versie denk ik).HarmOtten schreef:@Nivve,
De deur is puur een trigger die de ZOE weer wakker maakt, en tijdens het laden zijn er inderdaad gevallen bekend dat dat het laadproces kan verstoren.
Om er achter te komen waarom je ZOE 's nachts spontaan stopt met laden is het belangrijk te weten of dat de paal, of de ZOE het laadproces stopt. Welk merk laadbox heb je thuis? Heeft de ZOE een email/sms gestuurd dat het laadproces werd onderbroken?
Ik denk zelf dat de batterijwissel er niks mee te maken heeft, maar zeker weten doen we dat pas als de oorzaak duidelijk is.
Ik zal de volgende keer een foto maken en erop letten wat precies de sequentie van events is. Meest stop ik het laden voor ik in de auto stap, dus misschien is technisch de error al present voor ik de deur open (alleen zie hem pas als ik de deur open omdat dan het display aangaat. Realiseer ik me nuzoe2goe schreef:@Nivve: weet je zeker dat de melding "elektrisch probleem" is? Er zijn wat verschillende, maar makkelijk te verwarren meldingen, en deze ken ik (nog) niet. Wil je de volgende keer even heel precies kijken, evt een fototje alsjeblieft? Thanks.
Volgens de levensduur niet. Heb hem juist voor de zekerheid 1,5 jaar geleden nog door Renault laten vervangenMartijnEV schreef:@Nivve: is de 12V accu misschien aan vervanging toe?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Precies wat ik ook dachtzoe2goe schreef:Die Keba komt mij bekend voor. Daar komt het niet door
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
yep. na de zomervakantie ook maar eens kijken of Gerrit Ioniqs kan leveren. Was al mijn eerste keuze, maar door de prijs en mijn toenmalige financiële situatie voor een Zoe gekozen.velduil schreef:... anders moet ik toch op zoek naar b.v. een hyundai ioniQue, ruimere auto, meer km , bijna net zo duur en geen batterij huur
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Staat mijn dealer dan uit zijn nek te kletsen ?Luc Weide schreef:Een maand geleden zei mijn dealer dat ik nog steeds op de wachtlijst sta.
maar dat dat wachten nog makkelijk een maand of 2 kon duren.
Dus ik blijf benieuwd.
Hide post links |
Hide post links |
Aboriginal schreef:@velduil
-Heb jij de laatste software update al? Mijn range ging na de update behoorlijk omhoog, momenteel 150 km.
- Is er al iets bekent van die brief met dat aantrekkelijke voorstel?
Hide post links |
Je moet lid zijn om een reactie te kunnen plaatsen
Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut